Mescalin-Man skrev:
okey super. siden jeg er ny i faget, lyder det lidt som om at i nogle af de raporter jeg har læst at man tager det hele på en gang, kan det passe? eller tager man det efter som man har det, lige som med e?

Da trippet er ret langt i forvejen(14-16 timer), og det tager ca. 2 timer fra man har spist det til det virker, er det ikke særligt optimalt at spise det over længere tid. Jeg synes dog heller ikke at det hele skal ned på en gang, for så er risikoen for at ørle meget større. Så spis det over en halv til en hel times tid, og skyld det ned med noget der kan tage smagen.
Flak skrev:
Jeg har lige læst dit første topic igen, og vil lige understrege at jeg absolut ikke mener meskalin er et begynderstof. Du bør virkeligt finde noget andet, end meskalin at starte med!
Jeg er også enig i at meskalin ikke er det mest optimale begynderstof, det varer i lang tid, så hvis man ikke bryder sig om det, så går der lang tid før det stopper igen. Det er heller ikke særligt nemt at dosere, da meskalinindholdet i kaktuserne svinger ret meget.
Men når det er sagt, så kan det altså godt bruges som et førstegangsstof. Jeg har en ven som prøvede meskalin(og senere samme aften lattergas) sammen med mig, uden at han havde prøvet andre stoffer, ud over at have været skæv et par gange. Han vidste stort set ikke noget om det i forvejen, udover hvad jeg havde fortalt, men han havde fedt og stille og roligt trip.
Men til topic-starter, hvis du vælger at tage det alligevel så start med en lav dosis, og gør det sammen med en tripsitter.