Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 11:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 dec 2012 19:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2012 19:48
Indlæg: 6
HJÆLP! De sidste to gange jeg har røget, har jeg kastet op ret voldsomt. Første gang kombinerede jeg alkohol og skunk = opkast. Anden gang puffede jeg 2-3 joints (allerede lavet, købt på staden) og kastede op. Kunne slet ikke mærke nogen virkning nogle af gangene.

I morgen vil jeg gøre mig et sidste forsøg. Hvad gør jeg? Jeg har købt 1g purple haze, og ruller selv denne gang. Nogle tips, og nogle råd til, hvordan jeg undgår at kaste op, og får en god griner på?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 20:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
tag 2 sug, vent 10 minutter. hvis ingen virkning tag 2 sug mere og prøv sådan.

Det er meget normalt man lige skal ha prikket hul før man kan blive skæv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 20:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2012 19:48
Indlæg: 6
Bliver jeg så skæv, eller får en god griner? Fordi vil da mene, at med så voldsomme reaktioner de første to gange, må der da være prikket hul.

Tak for svaret! :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 20:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 jun 2012 13:23
Indlæg: 214
det kan også være pga. røg får slev opkastfornemmelser/tæt på at kaste op nogen gang når jeg ryger det kan også ske med cigaretter hvis jeg ryger for hurtigt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 20:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2012 19:48
Indlæg: 6
Ryger pibe og cigaretter til daglig, så det har jeg intet problem med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 20:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2012 20:06
Indlæg: 15
Hey dude.

Grunden til at du kaster op er faktisk simpel. Problemet ligger i du ryger for meget når du er fuld, eller er for fuld når du ryger. En god hovedregel er at ryge først, Herefter drik. Ellers skal man være meget påpasselig når man drikker for meget også ryger.

Hvis man er drik meget folk, ender man med at suge mere (Jeg er Superman problemet), Men hash er kryptonit for den fulde og man ender tit med at blikket "kører rundt", så får man kvalme og brækker sig.

Rutinerede folk kan dog gøre dette uden problemer, men det kræver træning(( -> Ryg lidt, drik lidt rutinen (Lidt betyder lidt).))

Så hvis du vil ryge dit weed, her snakker vi 1g. Så kan du dele det op i 4/5 dele (hvis du er alene), lave en pind og se hvad der sker. Så venter du et godt stykke tid, måske 30/60min.
Hvis du ikke har problemer efter dette, så lav en til. Tag det stille og rolig, nyd at du er i gang med et forsøg. På et tidspunkt vil du være skæv og det bliver svært at lave en pind mere. Her holder du simpelthen pause og nyder det.

Som altid er der en dag i morgen, derfor behøver du ikke ryge det hele på en gang. Hele livet venter, huske at variere det.

/pejce out - håber det gav mening?! Ellers kan du søge lidt på "opkast og hash" eller noget i den dur, der er mange tråde om det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 20:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2012 19:48
Indlæg: 6
Mange tak mand! Det var super fedt. Det vil jeg prøve! Men så er der bare en ny problemstilling, som jeg håber du også vil give dig tid til at svare på, siden det var sådan et godt svar.

Anden gang jeg røg, røg jeg 2-3 skunk joints, UDEN indtagelse af alkohol. Kastede stadig op. Hvad sker der?

EDIT: Røg 3 joints på under 1 time.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 20:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det er da klart, at du kaster op, hvis du ryger 3 joints på en time selv! Når jeg en meget sjælden gang imellem ryger alene, så ryger jeg ca en halv til en hel joint over et godt langt tidsrum og bliver rigeligt skæv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 20:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2012 19:48
Indlæg: 6
Skal ryge selv i morgen. Og det er sådan en selvrullet purple haze. 1g. Er det for meget, hvis jeg tager den 2 puffs af gangen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 20:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Tag et par sug og læg jointen til at hvile, mens rusen rammer dig. Gentag hver 5-10. minut indtil du er tilpas skæv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 20:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2012 19:48
Indlæg: 6
Det vil jeg prøve. Mange tak, til alle som har svaret på denne thread.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 21:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 10:37
Indlæg: 1231
indhaler og hold røgen længe nede - måske du skulle lave to joints ud af dit gram så er den ikke så grøn i smagen.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 21:23 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Flyttet Til Cannabis Generelt.
Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 22:01 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Jeg ville også mene at et helt gram skunk er ok pebret i en joint for en der bare forsøger for første gang. Tag du hellere og rul 3-4 joints af dit ene gram. Det burde være mere end nok til en nybegynder.

Happy smoking :joint:

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 23:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2010 16:10
Indlæg: 59
Jeg har røget hver dag i et halv-års tid, hvor jeg sagtens kunne ryge en fed selv med 0,5-0,8 gram skunk i.
Jeg holdte da en pause på 3 måneder, og jeg ryger nu i gennemsnit 1-2 gange om ugen.

Hvis jeg ryger en skunk pind med 0,3 gram i selv idag, bliver jeg mega stoned! :D

Jeg vil sige, at du sagtens kan lave 3-4 joints ud af det, og så tag det stille og roligt.

_________________
:joint: Fuck :joint:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2012 23:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 okt 2012 00:55
Indlæg: 67
Er enig i alt hvad der bliver sagt..

Og vil lige tilføje at det også kan hjælpe meget, hvis du prøver at slappe af og lade vær med at tænke for meget på det (at have det dårligt).
( tankens kraft)

go' weekend :joint:

_________________
smoking weed doesn't ruin your life, that's all on you. if you can't manage smoking weed and having a successful life, that's your problem
- wiz


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team