Jeg ville vente til maj/april hvis jeg var dig, der er ikke meget lys i en vindueskarm til at starte med, og der er immervæk en del mindre sol i februar. Det kan sagtens lade sig gøre, det første jeg dyrkede var en 'skunk#1 x south african durban', i en vindueskarm, og den blev da færdig, men resultatet blev langt ringere end hvis det ville blive gjort udendørs, eller i et indendørs setup.
Skal du have en succes med det i en vindueskarm, så vil jeg sige en autoblomstrene sort, som f.eks. lowryder, der er dukket op i forskellige udgaver, og så spirre dem i juni, så kan du høste dem sidst i august, og så har du udnyttet soltimerne så godt som muligt jvf.

.
Hvis du skal have noget udbytte, ud af det, så skal det være et sydvendt vindue, alternativt syd-vest eller syd-øst. Så du får så meget sol som muligt.
Det gode ved autoblomstrene sorter, er at de ikke er lysafhængige, så hvor de andre går i blomst når der der kommer 12 timers lys, efterfulgt af 12 timers mørke, så kan du have lys på så tosset du vil i stuen, uden at det ødelægger blomstringen.