Ak47 Auto femi - Guerilla grow 2013
6 uger gammel fra frø, har dog stået stille lidt og samlet kræfter pga det dårlige vejr. Men da solen brød igennem kom der fart på.
Gødning: Wiebulls pilleteret øko hønsegødning(N 4%,P 1,5%,K 2% + Mg mm.) til veg(ca. 3-4 uger) og Benmel øko (N 7%, P 9%) til blomst(resten af tiden end til flush).
Jord: Plantesæk 32%, pottemuld 33%, leca 33%, 2% gødning.
Vanding veg. hver 2. gang med opløst 0.3 dl af gødningen til 1,5 liter.
Vanding blomst. hver 2. gang med opløst 0.3 dl af gødningen til 1,5 liter.
Har dog kun vandet 6-8 gange pga. det har regnet og de først 3 uger kun med vand.
Har desuden plantet om 5-7 cm dybere 10 dage gammel og i 3 ugers alderen sprøjtet bladlus med en blanding af ca. sprit 5%, brun sæbe 10% og vand 85% et par gange. pga. af det anvendte gødning, prøver jeg at være lidt på forkant med at skifte til blomst gødning og desuden er der rigeligt af det andet i jorden. ca. 3 uger før høst lidt afhængig af vejret stopper jeg med gødning og en uge før stopper jeg vandingen. Bøvler en del med snegle

Går alt vel regner jeg med høst omkring 10-12 uger fra frø.. men det vil tiden vise

Jeg undres over der ingen lugt er overhovedet, måske er det pga. spriten og sæben eller gødningen. For synes da den burde kunne lugtes på flere meters afstand??
Planten sover lidt pga. det er taget om natten

1,5 liter..

Ak47 auto 2 mdr og et par dage:

Og en anden 6 uger gammel ak47 auto, dog ser de langt fra ens ud og har heller ikke samme gro mønster????: