Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 19:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 441 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

det er umuligt og sige hvor længe de vil blomstre du har jo ikke sagt hvilken sort der er men de skal nok have noget mere plads 5l er virkelig ikke meget selv til en autoflower gå efter nogen 12l+ potter og hvis du ikke bruger gødning er det også ved at være på tide :)

Junior medlem

Okey så sætter jeg dem over i dobbelt så store spande.
Det jord de står i er : alm pottemuld med gødning, kokus jord , lecasten.
Og så bruger jeg sådan noget all round gødning 2 gange om ugen.
Og vander ca hver anden dag.

Men sys ikke de har vokset de sidste 1-2 uger ? Og der har da været masser af sol ellers ?
Og så de somsagt begyndt og blive lidt brun/gule i spidserne af nogle af bladene.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Citat:
Denne tråd er blevet lavet til sticky. Respekter venligst følgende retningsliner for denne tråd

For at undgå vi skal rense igen kommer der her nogle regler folk der skriver i denne tråd SKAL overholde. Går der snak i tråden bliver det slettet (også ligegyldigt om det handler om grow)

ingen grow update/rapporter uden billeder
Ingen uopfordrede historier fra din fortid og erfaringer
Ingen spørgsmål om hvor folk har deres frø fra
Ingen længere debatter om grow teknikker osv. De hører ikke til her. Opret et nyt emne

Formålet med denne tråd er at vise skunk. IKKE at snakke om det.

MVH DYSW

Medlem
Brugeravatar

Så sker er der gang i blomstringen. Mine planter har stort set passet sig selv, det er ikke meget jeg har kælet for dem, de har fået lidt vand en gang imellem i de tørre perioder - og et skud gødning idag for første gang. Efter den der uge med regn er der kommet en fandens masse snegle, men heldigvis er planterne store nok til at det ikke gør så meget igen, håber jeg :)
Jeg har 15 hunner tilbage ud af 35 frø - ikke de bedste odds, men tror det bliver rigeligt til mit forbrug, hvis de da klare og udvikler sig fra nu af ;)
Det er mit første grow, udover et par autos i et vindue.

here goes:

FIM-toppett purple typhoon
Billede
Billede
Der skal nok komme en fin lang cola her. purple typhoon. toppet, men et rådyr har forgrebet sig på det andet mainskud, som er helt væk ;(
Billede
Denne smukke herre måtte lade livet idag, uh uh det var på et hængende hår inden der fik spredt en masse pollen, men nu pryder den i vindueskarmen :)
Billede
Erdbei, 2 små damer.
Billede
Henkes lolland, toppet.
Billede

Peace out. :joint:

bannet

Geografisk sted: Himlen :-)
Ak47 Auto femi - Guerilla grow 2013

6 uger gammel fra frø, har dog stået stille lidt og samlet kræfter pga det dårlige vejr. Men da solen brød igennem kom der fart på.

Gødning: Wiebulls pilleteret øko hønsegødning(N 4%,P 1,5%,K 2% + Mg mm.) til veg(ca. 3-4 uger) og Benmel øko (N 7%, P 9%) til blomst(resten af tiden end til flush).
Jord: Plantesæk 32%, pottemuld 33%, leca 33%, 2% gødning.
Vanding veg. hver 2. gang med opløst 0.3 dl af gødningen til 1,5 liter.
Vanding blomst. hver 2. gang med opløst 0.3 dl af gødningen til 1,5 liter.
Har dog kun vandet 6-8 gange pga. det har regnet og de først 3 uger kun med vand.

Har desuden plantet om 5-7 cm dybere 10 dage gammel og i 3 ugers alderen sprøjtet bladlus med en blanding af ca. sprit 5%, brun sæbe 10% og vand 85% et par gange. pga. af det anvendte gødning, prøver jeg at være lidt på forkant med at skifte til blomst gødning og desuden er der rigeligt af det andet i jorden. ca. 3 uger før høst lidt afhængig af vejret stopper jeg med gødning og en uge før stopper jeg vandingen. Bøvler en del med snegle :( Går alt vel regner jeg med høst omkring 10-12 uger fra frø.. men det vil tiden vise :-)

Jeg undres over der ingen lugt er overhovedet, måske er det pga. spriten og sæben eller gødningen. For synes da den burde kunne lugtes på flere meters afstand??

Planten sover lidt pga. det er taget om natten :)

Billede
1,5 liter..
Billede

Ak47 auto 2 mdr og et par dage:
Billede
Billede
Billede
Billede

Og en anden 6 uger gammel ak47 auto, dog ser de langt fra ens ud og har heller ikke samme gro mønster????:
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Senest rettet af MariannA 30 jul 2013 23:51, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

.

Senest rettet af Jinks 30 jan 2014 23:53, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Vil da lige dele mine også, dette er mit første grow :)
http://www.gratisimage.dk/graphic/image ... E93946.jpg
http://www.gratisimage.dk/graphic/image ... E93946.jpg

den ene plante bøjer en del til højre er det normalt? eller burde jeg sætte noget på til at støtte den

Jeg vil forslå at du sætte nogle pinde i for at støtte den og så binder den op. Vægten af buds mv. kan være ret hårdt for planten, hvis den er for skæv og bøjet! Bare pas på du ikke binder snorene for stramt, så kan du skade planten. Ellers ser det godt ud - endelig smid et par billeder op når de er klar til høst! :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Citat:
Denne tråd er blevet lavet til sticky. Respekter venligst følgende retningsliner for denne tråd

For at undgå vi skal rense igen kommer der her nogle regler folk der skriver i denne tråd SKAL overholde. Går der snak i tråden bliver det slettet (også ligegyldigt om det handler om grow)

ingen grow update/rapporter uden billeder
Ingen uopfordrede historier fra din fortid og erfaringer
Ingen spørgsmål om hvor folk har deres frø fra
Ingen længere debatter om grow teknikker osv. De hører ikke til her. Opret et nyt emne

Formålet med denne tråd er at vise skunk. IKKE at snakke om det.

MVH DYSW

Dedikeret medlem

Så fik jeg nappet den første auto tror det er en blue dwarf men kan også være masterlow x hindukush.
Lidt ældre billede til at starte med sry men glemte og tage et af fuld størrelse før høst.
Billede
Billede
Høstede nu pga. regn i 3 dage i træk så ville undgå alt mug men er dog en del rav farvede ;)
Billede

Junior medlem

Sådan ser mine 3 planter ud. ( første grow )

Sys selv de ser lækre ud, hvad sys i ?

Det skulle være lowrider f1- :)

http://www.spic.dk/index.php?view=9051375199092

http://www.spic.dk/index.php?view=2361375199192

http://www.spic.dk/index.php?view=3731375199290

Junior medlem

Blue Streak Auto
Dag 45

Billede
Billede

Medlem
Brugeravatar

Så blev det høst tid, og endte op med en lille om gang fra min Pine apple express - auto. Flot blev den :)

Billede
Billede

//Hundehovedet, vruf vruf :joint:

Junior medlem

Billede

Junior medlem

Hov skrev ikke noget igår.
Nå men skal siges til billedet ovenover. Det er 100x zoom på en krystal, som er vokset på et hamp blad. Har ikke set såden noget før. Nogle der ved havd det?
Billedet er ikke optimalt, det er et billigt mikroskop.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er du sikker på det er en krystal?Jeg ved der er et par andre harpiksholdige sække, end den vi alle kender der er lang og ender i en sæk (vist tydeligt i et af billederne fra Patrix),og så vidt jeg husker heder capitate stalked glands,men jeg har ikke set den slags du der har et billede af?

Junior medlem

Kan ikke med sikkerhed sige, at det er en krystal. Har aldrig set sådan noget før. Men den er meget kantet i det. Lidt svært at se på billedet.
Har et billede af capitate stalked glands her.
Billede

Junior medlem

Billede de er udendørs og den øverste har været i blomst i 18dage :D virkligt et godt ude år indtil vidre ( 7 9 13 ) Den nederste er 6 dage inde i blomtningen :D Billede
de her er ikke gået i blomst endnu så de må lige i skuret og stå i 18-24 timer det plejer at være rigligt
Billede :rocking: :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lækre planter. :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
lige nogen billeder af det jeg har gang i udendørs :)
først 5-6 erdbei og new dame blanche hunner.
Billede
Billede
og her står der 2 rocket chunks og 1 Nepal
Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
en ven og jeg har lavet nogle fælles spot ude i det fri langt fra alting, dette blilled blev taget for 14 dage siden - der var få af planterne højere end jeg selv er, det er mine helt egne kryds (apollo13 X white rhino) som vi var i tvivl om ville klare sig godt uddenfor, det er ikke sikkert den når at blive helt færdig men vi har heldigvis også ganske admindelige danske pot sorter stående rundt omkring, på billedet kan det være lidt svært at se da det står godt skjult i et brændenælde bed, godt jeg gemte en stor plante af dem derhjemme til at holde i vegativ, så jeg kan få taget nogle flere kloner og gøre den til moder.

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 441 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]