Theis-0n skrev:
Prioriter hellere udluftning end temperatur; få så meget gennemtræk som muligt, til dit held blæser det 14 m/s de næste mange dage.
Off topic: Det lilla'e er et stof din plante producerer typisk i sammenhæng med lave temperaturer, kan ikke huske hvorfor, men det er uden tvivl en gave, det gør helt bestemt planten lidt flottere at se på, personligt er jeg vild med det, og avler på lilla'e genotyper.
Edit: glemte lige at svare på dit spørgsmål. Enten er den plante ikke af samme sort, eller os er det et tilfælde skyldet en tidligere krydsning med fænotypen for lilla farve, generationer tilbage, men det er lidt avanceret så det aner jeg ikke noget om.
Mht. smag kan det være at den får en lidt mere smøragtig smag, og lidt mindre citrus smag. Den lilla'e farve har ikke nogen sammenhæng med plantens potens så det kan jeg ikke svare dig på.
Er egentlig også selv kommet frem til at det nok var det fugtige klima inde i drivhuset, der gjorde udslaget. Kom hjem i dag og fandt ud af at det stod lidt værre til end som så, måtte fjerne omtrent 10 inficerede områder. Nu har jeg taget konsekvensen og sat dem uden for drivhuset, så håber jeg de kan holde til de næste dages regnvejr, satser jeg på.
Alle skunkfrøene skulle gerne være af sorten white widow x erdpurt 07 eller 08 og de skulle efter hvad jeg har læst gerne få den der lilla farve hele bundtet, men jeg kan jo have misforstået noget, enten det eller også har leverandøren leveret de forkerte frø... Anyways, der blir jo nok noget killer røg ud af det uanset

Tak for hjælpen endnu engang