Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 maj 2024 18:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 21 jun 2009 01:44 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Hvad er formålet med den danske social-politik? At hjælpe mennesker, eller at gøre livet surt for dem.

I en anden tråd skrev opis dette, da jeg spurgte hende om hende's liv var noget værd, i forlængelse af en anden debat:

Opis skrev:
Det er heller ikke meget værd.

Det kan være at der er nogle der synes vi har et fantastisk system der hjælper de svage, men de har aldrig stået i en situation hvor man ikke kan noget selv. For når familjen svigter på grund af manglende forståelse, så har man intet tilbage at falde på og må klare sig selv.

Jeg var hjemløs her i vinters og der ville de heller ikke gøre noget for jeg havde ikke taget mine børn med mig da jeg flyttede fra mand og hus. De forventede vel at jeg ville tage mine børn med ud på gaden at bo.
Inden da var det manden der tog sig af det hele og passede mig, hvis man kan sige det sådan, men jeg blev for syg til at jeg kunne udsætte min familje for mig selv og blev nødt til at flytte for ikke at skade mine unger mere end nødvendigt.
Det er nok det hårdeste jeg har gjort i mit liv.
Det gør ej heller nemmere at der ikke er udsigter til de stor forandringer. Men indtil videre er jeg her bare og prøver at overleve livet. Håber at tiden kan gøre noget for inden andre gør og jeg orker ikke.

Komunen har lavet fejl på fejl i vores sag og det forsætter de med, for jeg orker ikke længere at kæmpe imod dem og jeg tør heller ikke længere for de straffer hårdere end jeg kan holde til.

Forrige vinter fik de mig til at underskrive papirer på at jeg overlod min søn i pleje, og jeg kan ikke huske at jeg skrev under eller noget, Jeg fandt først ud af det sidste forår at jeg havde givet tilladelse til at han kom i pleje.
Alligevel er vi blevet afkrevet betaling til daginstition og det kan jeg heller ikke få dem til at tilbagebetale, for jeg orker ikke at slås med dem... hurra for system danmark der kun tager sig af de svage der passer ind i deres kasser.

Mig, jeg kan få lov til at sidde her og rådne op for deres skyld, de er pisseligeglade.

Sidst jeg var nede på komunen fik jeg en længere lektion om hvor hårdt rådgiveren havde det med sin arbejdsgiver og hvor meget overarbejde hun havde på grund af alt de papir arbejde hun havde. Da jeg så opfordrede hende om at tage det op med sin arbejdsgiver i steden for mig, da det jo er begrænset hvad jeg kan gøre, spurte hun mig om jeg ikke bare kunne lade være med at søge de ting der da det jo bare gav en masse papir arbejde og jeg nok alligevel ville få et afslag.

Det er alså ikke ret betryggende med sådan er rådgiver. De eneste love de kan er dem de kan give afslag på. På et tidspunkt kunne jeg godt tænke mig at møde en der brugte loven til min fordel og fandt de love frem der muligør i steden for dem der afviser. Sådan en har jeg kun mødt engang, han blev fyret efter et halvt år... Det siger så lidt om hvor rådne de er på service centrene, som det jo så fint hedder. Der er bare ikke en skid service, de kan ikke en skid og jeg undrer mig hvad de egenlig lærer på deres udannelse.

Jeg kunne også godt bruge noget af den lykke de siger vi har så meget af, men den er bare ikke ment til mennesker som mig....


Jeg håber virkelig vi snart får nogle store skatte-lettelser, for efter at ha' læst dette indlæg, så har jeg brug for en større swimming-pool at afstresse i. Men jeg har ikke råd til en større swimming-pool sålænge jeg ska' betale skat til andre's bistands-hjælp.

Normalt hører man at danmark er et super-land hvad angår sociale ordninger, og at vi har det bedre her end i nogen andre lande. At fattige alle andre steder har det meget værre end i danmark.

Men passer det stadig når opis ka' skrive sådan et indlæg?

Jeg er rystet over at folk stadig ka' ha' det sådan i danmark. Jeg ku' ha' forstået det hvis vi stadig befandt os i 50'erne, men det er 2009 for pokker!

Hvad vil vi med samfundet, hvis vi er kolde over for denne slags skæbner? Ka' vi så ikke ligeså godt bare opløse lortet med det samme? Og være ærlige og sige vi er ligeglade med hinanden?
Det er jo helt åbenlyst en løgn at sige danmark i dag er verden's bedste sociale samfund.

Nå, jeg har ikke tid længere, jeg ska' tælle mine penge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2009 01:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 mar 2009 13:34
Indlæg: 270
Geografisk sted: Valhalla
Wow... Vildt fed tråd... Det er sådan noget som det her, der giver mig lyst til at uddanne mig inden for jura eller medicin, og så hjælpe folk der VIRKELIG har brug for det. Men det er bare svært i et sådant samfund som vi lever i. Blive advokat og kæmpe de svages sag. Det bringer bare stadig ikke mad på bordet, hvilket er sørgeligt. Jeg føler helt sikkert med folk som Opis, men det får de det jo højst sandsynligt ikke bedre af. Det er synd at stemmerne herinde fra psy.dk ikke bliver hørt i offentligheden. Så tror jeg helt klart at folk ville få taget klapperne fra øjnene. De ville blive chokerede tror jeg...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2009 02:07 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
JEL skrev:
Hvad er formålet med den danske social-politik?


formålet er at få folk til at klare sig selv, med alle midler taget i brug, så skid hul i at vi taber nogen i svinget - sørgeligt men sandt...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2009 10:15 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 jul 2007 01:50
Indlæg: 660
Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Min historie er så ikke enestående.
På et tidspunk ringede jeg til et dagblad for at høre om de ikke nok ville kikke på det og prøve at hjælpe mig med at blive hørt. Men de var ikke intreseret da det ikke var usædvanligt med sådan en historie. De ville kun skrive om det hvis systemet kom op til debat i medierne. Den gang det så kom, var jeg så angst at jeg ikke længere turde at tage kontakten... det var så det !
Men jeg så nogle af de andres historier og kan sige.. kæft der findes mange stakler, de flæste af dem er bare ansat i systemet.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2009 11:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Forstår ikke hvordan man kan ende som hjemløs. Mine erfaringer med det sociale system siger mig da at jeg altid kan få bistand hvis jeg mister mit job, og så kan jeg leje en lille skod lejlighed for de penge og faktisk leve okay. No offence, men mon ikke Opis selv har været lidt skyld i at hun endte på gaden?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2009 11:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 jul 2007 01:50
Indlæg: 660
Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
jeg er skyld i det på den måde at jeg ikke kunne sættes i bås.
Jeg var ikke voldsramt, så ingen krisecenter til mig.
Jeg var ikke narkoman, så ingen behandling til mig.
Jeg var ikke klinisk psykisk syg, så heller ingen behandling til mig der hellere.
Komunen ville ikke hjælpe fordig jeg ikke ville modtage behandling, så ingen hjælp til mig der.
De har ingen pligt til at hjælpe dig med et sted at bo, medmindre du har ansvaret af børn, det kunne jeg ikke tage, det ville være vold uansvarligt af mig, så der kunne de heller ikke hjælpe.
Min fejl, jeg valgte at bed om hjælp fra komunen da jeg kunne se at vi ville få alvorlige problemer da jeg pludselig fik galdestens problemer oveni mine psykiske skavanker. Så jeg sagde, vi har problemer, vi har brug for hjælp.
De sagde du skal medicineres og holde opå med at ryge hash.
jeg sagde, jeg syger ikke has, men pot, det hjælper mig bedre end psykifamika som ejg har provet i to år og gik i koma, det kan vores familje ikke holde til igen. Jeg ryger kun 2-3 potjoints om ugen og det gør jeg om aftenen så ungerne ikke ser mig skev og jeg ikke er alene med dem.


Ja, jeg gjorte mange fejl men de var menneskelige fejl og det er ikke deres job at være moralske dommere overfor andres livstil som ligger udenfor deres moral.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2009 12:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
"Komunen ville ikke hjælpe fordig jeg ikke ville modtage behandling, så ingen hjælp til mig der." En sætning jeg finder ret underlig, hvis de tilbyder dig behandling, så er det vel hos en psykiater eller en psykolog? Ville du ikke snakke med sådan en eller hvad? Hvilken psykisk lidelse er det du har? Hvis du gik i koma af den medicin du fik førhen, så er jeg sikker på de nok skal kunne finde en anden behandling til dig.

Og hvis du får galdesten, så er det da klart du skal medicineres...

Jeg prøver ikke være ond, jeg prøver bare at se det fra begge sider.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2009 12:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
Jeg kan godt se hvad morten mener, bare for at faa det fra begge sider af... hvorfor finder du dig ikke bare et job? nu ved jeg godt at der er krise osv osv, men der er altsaa stadig jobs derude.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2009 14:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 jul 2007 01:50
Indlæg: 660
Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Jeg har angst.
Jeg kan ikke gå ud, jeg er bangen for mennesker og alt udenfor, sådan set alt nyt gør kage i mit liv...

Jeg bad om terapi til mig selv, men de sagde at hvis jeg ikke ville tage psykofamika så kunne de ikke give mig noget terapi.
Jeg ahr aldrig fået en diagnose, det har taget mig 5 år at komme til en psykiater som jeg endelig har fået. Jeg vil nemelig gerne have medicin men ikke spykofamika, for jeg er ikke syg på den måde. Jeg havde brug for noget der kan gå ind og gøre mine nedture minder og det kan stemningsregulerende medicin og der er masser af epileptika medicin der kan gå ind og gøre det jeg havde brug for. Men min læge ville ikke medicinere mig.

Jeg har ikke været god til at slå i bordet, for når jeg sad foran folk på socialkontoret sad de der minimun 2 og nogle gange op til 7 personer, og jeg har angst for fremmede, så jeg kom til at flippe ud et par gange og de ville ikke høre på mig så jeg blev bare mer bangen for hver gang for jeg viste hvad jeg skulle sige men gik kold når jeg så sdad der og det er det samme med at gå til lægen. Jeg får aldrig sagt det jeg skal for jeg bliver angst og så holder hovedet op med at fungere.
Det hjælper ikke at sige til lægen... jeg er bangen for dig.. så siger han, nåå, du skal bare slappe af, jeg vil dig jo ikke noget ondt, jeg er her for at hjælpe dig. Han forstod heller aldrig at anst ingen logik har.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2009 17:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jan 2009 16:11
Indlæg: 44
Nu er der gået 5 år, har du gjort noget for komme på ret køl igen?

Det er hyppigt at folk med længerevarende hash forbrug bliver angste, så jeg mener også du burde stoppe for at se hvordan det gør uden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2009 17:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 jul 2007 01:50
Indlæg: 660
Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Det går ad helvede til uden. Har prøvet mange gange. Jeg havde angst inden jeg begyndte at ryge. Det var grunden til at jeg startede. Det hjalp bedre end psykofamika.

Jeg Røg og brugte mange rusmidler før i tiden. Så blev jeg gravid og stoppede. Jeg røg måske 0-3 gange om året i de efterføljende 8 år. Jeg valgte at starte igen med pot dengang jeg holdt med psykofamika, for der var intet andet de ville give mig end truxal til min panik angst.

jeg har gjort hvad jeg kunne. Siddet på et værelse og lagt kabale på computeren og været på et par få debatter på nettet, bare for at have en smule kontakt med omverdnen. Og så har besøgt psykriatisk 3-4 gange hver vinter og som oftes bare blevet sent hjem igen med besked om at de ikke kunne gøre noget for mig.
Jeg har gået regelmæssigt til min læge for at bede om hjælp.
For 4 år siden henvente jeg mig til komunen for at få hjælp til min søn og mig, da han også har visse vanskeligeheder som jeg ikke længere kunne overskue på grund af mine egne vanskeligheder.
Jeg har fået en bo-støtte
Jeg har fået en lejlighed
Jeg har fået diognoseret min søn så han kan få hjælp.
Jeg har fået en psykiater.
Jeg har fået min medicin
Nu mangeler jeg bare en gratis advokat.....!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2009 22:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 nov 2005 18:43
Indlæg: 473
Geografisk sted: i gryden
Jeg tror på at Danmark har den bedste "socialstat" på planeten jorden. Men synes samtidig at hvis det er det bedste det kapitalistiske system kan diske op med, så vil jeg sige det er en ommer.

Kender selv mange folk der er blevet svigtet af systemet, jeg er selv blevet svigtet af det danske uddannelsessystem grundet en "arbejdsmæssigt overbelastet vejleder" (som han selv gav udtryk for), som gjorde at min uddannelse blev sat på stand-by i over et år, indtil jeg selv rykkede videre i en anden brance. Manden tog ikke sin telefon medmindre jeg ringede hemmeligt nummer, svarede ikke på hverken sms eller mail, og det er min tidligere vejleder vi snakker om, DER mistede jeg fuldstændig tilliden til det danske system, med alle deres smarte besparelser der giver arbejdspukler og forsinkelser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2009 01:39 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Opis skrev:
Nu mangeler jeg bare en gratis advokat.....!


Hvad ska' du bruge en advokat til?



Morten på 14 skrev:
Forstår ikke hvordan man kan ende som hjemløs.


Kommer du nogensinde inde på hovedbanen i kbh? Har du eventuelt gået en tur på isted-gade?

Det er ved at være længe siden jeg selv har taget sådan en tur, så jeg er ikke helt up-to-date med forholdende i området, men når man ser de mange skæbner der så ka' man da Umuligt mene social-systemet fungerer. Det er jo NETOP de hjemløse der har brug for et social-system.

Hvis du er stærk nok til selv at finde en lejlighed og kræve din bistandshjælp, så er du jo en af de heldige der ka' bruge systemet. Men social-systemet bør jo netop redde dem der ikke ka' klare sig selv. Det må da være dét der er selve pointen med et sådan system (og især til den pris som det har)

Hvis man først ska' til at hyre advokater for at ku' få hjælp, så falder hele meningen jo fra hinanden.
Hjælpen ska' jo netop sikres til dem der IKKE ka' hjælpe sig selv.
Har jeg misforstået noget?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2009 09:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 jul 2007 01:50
Indlæg: 660
Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Jeg skal bruge en advokat til at få min ret.
Jeg skal have min søn igen.
Jeg vil have min frihed igen.
Jeg vil være mig selv igen.
Jeg kan ikke gennemskue systemet og man skal kunne reglerne selv for at få hjælp. Jeg har næsten alt i papirer som jeg skal bruge, skal bruge en der vil og kan finde ud af at bruge det for mig.
Jeg vil søge pansion og har brug for en der kan hjælpe mig med det.
Jeg skal bruge en advokat for at finde alle fejlene der er begået i min sag og så vil jeg prøve at gøre noget ved det.
Jeg er ikke den eneste der har det på denne måde og hvis alle bare tier og bukker nakken bliver det aldrig anderledes. Men det er de svage der kæmper de svages ret.
Det er en af grundene til at jeg er havnet som jeg gjorte.
Jeg hjalp mine venner som havde problemer med komunen og har gennem tiden fået fyret to socialrådgiver og givet et par næser til andre. Så havde jeg brug for systemet og de så muligheden for at hævne sig. Og så var jeg ikke stærk nok til at kæmpe min egen sag.

Inden jeg blev angst var jeg ikke en pivskid men en der stod på min ret og en stærk person der gik efter det jeg ville have og fik og nåede det som regel ;)
Den person bliver jeg delvis igen.
Jeg tror stadig på retten til at være sig selv og alternative livstile.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2009 16:36 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Opis skrev:
Nu mangeler jeg bare en gratis advokat.....!

Har du forsøgt at søge fri proces? http://www.friproces.dk/fri-proces.html
...Hvis din indtjening er under en vis grænse (hvad den umiddelbart lyder til at være), og sagen opfylder visse kriterier, er der en god chance for at du kan få bevilliget fri proces - gratis advokat. Jeg har benyttet mig af det i en civilsag engang, det fungerede helt fint.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2009 18:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 jul 2007 01:50
Indlæg: 660
Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Jeg skal have kikket på den igen. Men sidst da jeg prøvede kunne jeg ikke, det er et par år siden, inden jeg gik helt ned. Kan være der e rlavet om på reglerne siden da, man kan da håbe. Ellers er der også noget advokat hjælp i århus som også tager frivillige arbejde, dem skal jeg også have kikekt på. Noget med at det var flere ting i sagen end de kunne overskue. Jeg har også prøvet de frivilliges hus, men de kunne heller ikke hjælpe da de var for indviklet til frivilligt arbejdere. For mange timer og arbejde med det til at de vil gøre det frivillligt + at der skulle jeg egenlig gøre alt arbejde selv og så bare aflevere det hele. Problemet er at jeg ikke kan overskue det og at der er så mange ting der skal findes rede på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2009 08:27 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
...jeg bli'r forpustet bare af at læse alt det du skriver.

Held og lykke, opis.
Personligt er jeg den type der hellere ville købe et våben og prøve lykken som kriminel i LA's underverden, end at forsøge mere kamp med danske lorte-myndigheder. De danske myndigheder er ondere end mafia'en, det er mit indtryk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2009 08:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 jul 2007 01:50
Indlæg: 660
Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Ja, som jeg sagde.... jeg har snart fødelsdag... jeg ønsker mig en antombombe ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2009 14:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Espersen skrev:
Wow... Vildt fed tråd... Det er sådan noget som det her, der giver mig lyst til at uddanne mig inden for jura eller medicin, og så hjælpe folk der VIRKELIG har brug for det. Men det er bare svært i et sådant samfund som vi lever i. Blive advokat og kæmpe de svages sag. Det bringer bare stadig ikke mad på bordet, hvilket er sørgeligt. Jeg føler helt sikkert med folk som Opis, men det får de det jo højst sandsynligt ikke bedre af. Det er synd at stemmerne herinde fra psy.dk ikke bliver hørt i offentligheden. Så tror jeg helt klart at folk ville få taget klapperne fra øjnene. De ville blive chokerede tror jeg...


En af de mest toneangivende institutioner her i landet er Gadejuristen, der er stiftet af jurist Nanna W. Gotfredsen. Hun startede egentlig med et studieprojekt, som begik den "fejl" at søge ned på gadeplan, hvor virkeligheden virkelig ramte som en mur: den umenneskelige behandling af narkomanerne, de utallige lovbrud fra politiets side, myndigheder/læger/psykologers kontante lovbrud, osv osv.

Hun bliver ofte krediteret som hende, der egenhændigt fik politikerne til at indføre fixerum og lægeordineret heroin. Altså det som de bakser med at implementere for tiden.

Hun er helt igennem et fantastisk menneske, og det er gode folk, der går rundt på Gadejuristen.

Hun har også gjort noget andet: hun er gået ud i offentligheden. Det er der mange herinde fra psy, der ikke tør eller evner. Det er ærgerligt, for det er udenfor dette diskussionforum, at den virkelige kamp står.

Modsat i USA så ejer vi ikke internettet. Dermed mener jeg at alle amerikanske websites med stofartikler bliver totalt monopoliseret af legaliseringsfløjen og andre kritikere af denne her Drug War.

I Danmark er der måske en håndfuld, hvorunder jeg regner mig selv, som lægger en større indsats i at debattere med alle tumperne derude. Folk trænger til at lære, at de får verbale tæsk med Fakta-stokken, når de lukker lort ud om stoffer og stofbrugere.

Når begynder at se, at flertallet af indlæg i trådene kommer fra de reformvenlige, så flytter det også opfattelsen af, at de legaliseringsvejlige bare er en flok way out christianitter med et for stort bong-budget.

Derfor står min opfordring til at komme ud af osteklokken stadig.

Problemet er i dag, at vi har en flok borgerlige, der ikke kender ordet solidaritet. De er bare blevet ledere af en velfærdsstat, og nu søger de ad omveje at gøre velfærdsstaten mindre. I sig selv et velfærdsstaten et problem, da det flytter ansvaret fra individet overpå staten. Kombineret med de "regnskabsmetoder", som den siddende regering har stået for, er vi end i en art naiv positivisme, hvor kun de mest åbenlyse målinger tilskrives nogen virkelighed. Lidt som med de 4 ansøgninger om ugen: endelig noget vi kan måle. Og så glemmer vi, om 4 ansøgninger om ugen har den mindste grad af målopfyldelse med sig. Vi måler bare de 4 ansøgninger (nemt) og så ANTAGER vi at det også bringer folk i arbejde, således at de ikke længere nasser på staten, altså nasser på mine liberalistiske skattekroner.

De borgerlige er fucked for tiden. De VIL bare ikke betale skat eller have en stor stat, så de anlægger paraksalt det ultimative socialistiske synspunkt - at Staten ejer individet - da de føler det er deres eneste måde at begrænse statens udgifter på. En effekt at dette ejerskab er, at enhver risiko eller tabt arbejdsfortjeneste er et "angreb på Staten" (og mine skattekorner) nødvendigvis må følges op af repressalier.

Senest er det åbenbart de voldsomt kræftsyge, der skal udsættes for hetz, når de ikke skaldede, med kvalme og dødsangst møder op til deres meeeeeeeget vigtige aktiveringssamtale.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2009 14:21 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Opis skrev:
Ja, som jeg sagde.... jeg har snart fødelsdag... jeg ønsker mig en antombombe ;)


Ja, man bli'r let hade-fuld overfor de typer, desværre.
Jeg glæder mig bare over at den globale opvarming også er til skade for dem :)



Malkavian skrev:
Senest er det åbenbart de voldsomt kræftsyge, der skal udsættes for hetz, når de ikke skaldede, med kvalme og dødsangst møder op til deres meeeeeeeget vigtige aktiveringssamtale.


Det er svært at være i godt humør i et samfund der har sådan en menneske-foragt.
Og det er svært at forstå at der overhovedet ER folk der finder den slags iorden.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team