Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 08:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Tog for nogle måneder siden amf og svampe blandet sammen, under en kanon stor alkohol rus. Jeg var så fucked at jeg blev helt forvirret da loftet begyndte at dreje rundt, at jeg troede jeg havde mistet forstanden, men indså det nok var svampene. Det var mit første svampe trip, jeg blev lidt angst under trippet, men besluttede mig så bare at go with the flow, med stor fornøjelse. jeg havde en time forinden taget 1 gram eller 2 amfetamin.

Dagen efter blev jeg helt angst, og fik fornemmelse af jeg ikke var mig, lidt ligesom at stå udenfor sin egen krop. Tog til læge som gav mig anti depressiv, hvilket også virkede, men sikke da et helvedsstof.

Så mit store spørgsmål er, hvad gjorde det? Amfen eller svampen? Kunne nemlig enormt gerne tænke mig at trippe igen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Blandingen tror jeg er skyld i det.
Det er ikke specielt smart at blande alt for meget, det har nok været en mentalt for stærk kombo for dig.
En anden gang så hold dig til en ting af gangen, det er bedst for psyken og kroppen :D

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Det er ikke noget bestemt stofs skyld, men istedet det faktum at du tog svampe sammen med store mængder amfetamin og alkohol. Dumt, dumt, dumt, giv dig selv en dummeflad.

Svampe hører ikke sammen med hverken alkohol eller amfetamin. Det skal tages for sig selv, og højest blandes med hash, MDMA eller et andet psykedelisk stof. Men generelt skal man dog ALDRIG blande med andre stoffer når man prøver et nyt stof.

Forstår jeg det rigtigt at du gik til lægen allerede dagen efter trippet, og fik antidepressiv medicin? For det lyder helt hul i hovedet. En amf/alkohol nedtur kan jo i sig selv give angst og ubehag, og det må man bare ride af, eller lade være med at bruge disse stoffer (eller tage lavere doser). Fortalte du lægen om de stoffer du havde taget?

Du virker til at have en forhastet, lidt uovervejet tilgang til brug af stoffer. Jeg vil anbefale dig at tage det her som en lærestreg, for fremtiden sætte dig bedre ind i de stoffer du tager, og lade være med at gøre sådanne uovervejede og rent ud sagt dumme ting igen.

Betragt ikke dette som en sviner, men som nogle oprigtigt mente gode råd.

Dedikeret medlem

Tak for rådet, fortryd også med det samme dagen efter.

Jeg gik til lægen som i første omgang gav mig benzoer, efter de var ædt smid hun mig på anti depressiv.

Wiki Admin
Brugeravatar

Du får da ellers kastet nogle stoffer indenbors! Både de ulovlige og de lovlige...

Måske var det bedst at blive helt clean nu.

Dedikeret medlem

Ja tror jeg også. Tror jeg vil forsøge at komme af de anti depressi, men er sgu lidt nervøs, det skulle være et helved!

Wiki Admin
Brugeravatar

Hvor lang tid har du taget dem?

Dedikeret medlem

Jeg tror jeg har taget dem i 4-5 måneder. Kan forstille mig det gør det lettere, da jeg ikke har taget dem i flere år.

Wiki Admin
Brugeravatar

Ja det skulle jeg også mene, uden at være ekspert på området. Lov mig i hvert fald at du ikke tager flere trips før du er trappet helt ud af medicinen. Alt andet ville være dumt.

Medlem
Brugeravatar

Crazymikkel skrev:
Tak for rådet, fortryd også med det samme dagen efter.

Jeg gik til lægen som i første omgang gav mig benzoer, efter de var ædt smid hun mig på anti depressiv.

Benzoer til unge der kommer galt afsted med stoffer? oh the IRONY...

Dedikeret medlem

undskyld jeg tager den herop igen, men er der nogle af jer der har en ide om hvor lang tid man skal bruge på at trappe ned fra anti-depressive. Tager 30 mg om dagen. Har forsøgt siden mandags at cutte det ned til 20 mg hver anden dag, men før de vildeste electriske stød på anden dagen uden dem. Tak for det "læge"!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Crazymikkel skrev:
undskyld jeg tager den herop igen, men er der nogle af jer der har en ide om hvor lang tid man skal bruge på at trappe ned fra anti-depressive. Tager 30 mg om dagen. Har forsøgt siden mandags at cutte det ned til 20 mg hver anden dag, men før de vildeste electriske stød på anden dagen uden dem. Tak for det "læge"!

Hvilken slags antidepressiver får du? Cipralex eller lignende?

Dedikeret medlem

Det er noget der hedder Paxil, eller seroxat.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Har du været på antidepressiv lige siden det trip? Og lægen hookede dig på det allerede dagen efter du havde været på trippet?? Det lyder helt groteskt at en almindelig læge gør sådan noget. Udover de råd du har fået i denne tråd, så skift læge hurtigst muligt!!!

Site Admin

Crazymikkel skrev:
Dagen efter blev jeg helt angst, og fik fornemmelse af jeg ikke var mig, lidt ligesom at stå udenfor sin egen krop. Tog til læge som gav mig anti depressiv, hvilket også virkede, men sikke da et helvedsstof.

Den fornemmelse kan jeg godt huske i en periode på en uge kort efter mit første svampetrip og trip i det hele taget. Jeg havde sådan en sær fornemmelse af "hvad fanden er det hele for noget"? Det gik over uden brug af antidepressiver eller lignende. Ved efterrationalisering tror jeg at svampene havde åbnet for nogle mentale kanaler jeg ikke var vant til og ikke sådan var til at lukke igen. I årene efter er jeg blevet meget glad for de "kanaler" der blev åbnet :) Halleluja for psychedeliske stoffer!

God bedring, mvh
KenIshii

Dedikeret medlem

KenIshii skrev:
Crazymikkel skrev:

Den fornemmelse kan jeg godt huske i en periode på en uge kort efter mit første svampetrip og trip i det hele taget. Jeg havde sådan en sær fornemmelse af "hvad fanden er det hele for noget"? Det gik over uden brug af antidepressiver eller lignende. Ved efterrationalisering tror jeg at svampene havde åbnet for nogle mentale kanaler jeg ikke var vant til og ikke sådan var til at lukke igen. I årene efter er jeg blevet meget glad for de "kanaler" der blev åbnet :) Halleluja for psychedeliske stoffer!

God bedring, mvh
KenIshii

Mange tak for dine ord. Meget værdsat. Jeg tror muligvis at blandingen med amfetamin og alkohol gjorde at jeg ikke var i stand til at nyde det fuldt ud, var mere sådan "hvad var nu det" da jeg trippede, men det har nok også noget med det setting jeg tog dem i(våben og sådan noget der flyd rundt omkring, samt et sted jeg aldrig havde været før), og ved at rå æde fra en kæmpe pose tørrede svampe uden at vide hvor meget der var, er nok heller ikke det mest fornuftigste jeg har gjort. Men har nu endelig taget mig sammen til at trappe ud fra de forbandende ssri, og kan allerede nu mærke jeg er ved at komme på benene nu igen. Tror muligvis min læge er lidt for hurtig på "the Pill finger". :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]