Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 maj 2024 09:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 aug 2013 17:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2013 22:19
Indlæg: 10
Halløj derude.

Jeg vil lige starte med at sige, at jeg føler mig rask i dag. Mit selvværd er helt i top, jeg har fået ordentlige venner og tænker endnu engang rationelt. Jeg er startet på uddannelse, og ja, alting går som det skal.

Alligevel har jeg dog et enkelt spørgsmål til noget, som jeg faktisk er blevet lidt i tvivl om på det seneste. Jeg har haft en hashpsykose (selvdiagnosteret), som bestod af ekstremt paranoia (også når jeg ikke var skæv), samt hallucinationer om, hvordan verden og mennesket fungerede - i.e. at vi kunne høre hinandens tanker og sådan havde det altid været; ergo var der noget galt med mig (læs: mongol), når jeg først havde fundet ud af dette her og nu.

Det startede selvfølgelig småt ud i en hashrus, og udviklede sig senere til det vilde helvede. Det endte med, at jeg var nødsaget til, at stoppe med hashen og at jeg måtte starte "forfra" med mit liv.

Jeg har været hashfri i snart 3 og et halvt år, og har været rask i ca. 3 år. Jeg har aldrig været til psykolog, og jeg har aldrig taget medicin. Jeg klarede det selv, med støtte fra familien.

Det lidt interessante er dog, at jeg kan fremkalde denne "tankegang" - altså hele den måde jeg tænkte på førhen - på kommando. Og jeg kan lige såvel fjerne det igen på kommando. Hvordan kan det være og hvad skal det betyde?

Det skal lige siges, at når jeg fremkalder dette mønster, får jeg ikke ubehag, da jeg udemærket godt er klar over, at det ikke er en virkelighed, men blot en illusion. Alligevel finder jeg det mystisk, at jeg har evnen til det. Jeg tænker lidt, at det er fordi jeg har accepteret det, som en del af mig og at man aldrig kan fjerne en "idé", når den først har sat sig fast - kun fortrænge den. Men hvorfor har jeg så ikke fortrængt den, hvis det er tilfældet?

Jeg håber der sidder nogle kloge hoveder derude, som kan hjælpe mig lidt på vej. Jeg studerer en smule psykologi på min uddannelse, og fortalte min psykologi-lærer om det, og hun havde ikke umiddelbart nogen forklaring på det. Hun mener dog, at jeg ikke skal gøre noget ved det, hvis jeg har det under kontrol. Hun fandt det dog yderst interessant.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2013 18:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Både tanker og følelser er energi, og kan derfor mærkes udenfor dig selv, feks kan du hurtigt mærke god/dårlig stemning. Du kan kende forskel på dem, hvis du mærker godt efter, dine egne tanker og følelser kommer fra din krop, mere præcist maven/hjertet, de andre føles mere som noget der kommer udefra og ind.

Hvis du ligger mærke til det, så udvikler vi mennesker os også i bølger, vi tænker tit på de samme ting, i de samme perioder, "uafhængigt" af hinanden. Du kan læse om kollektiv bevidsthed, hvis du vil vide mere.

Grunden til at du ikke kan slippe tanken, er fordi du har fået beviser, det er ligesom med 2+2, du kan benægte hele dit liv at det er 4, men inderst inde vil du vide det er, når du først ved det.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2013 19:28 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2013 19:09
Indlæg: 5
Både tanker og følelser er energi, og kan derfor mærkes udenfor dig selv, feks kan du hurtigt mærke god/dårlig stemning. Du kan kende forskel på dem, hvis du mærker godt efter, dine egne tanker og følelser kommer fra din krop, mere præcist maven/hjertet, de andre føles mere som noget der kommer udefra og ind.

Hvis du ligger mærke til det, så udvikler vi mennesker os også i bølger, vi tænker tit på de samme ting, i de samme perioder, "uafhængigt" af hinanden. Du kan læse om kollektiv bevidsthed, hvis du vil vide mere.

Grunden til at du ikke kan slippe tanken, er fordi du har fået beviser, det er ligesom med 2+2, du kan benægte hele dit liv at det er 4, men inderst inde vil du vide det er, når du først ved det.


Det er jo noget være sludder :|

Jeg kunne godt tænke mig, at du uddyber lidt hvad, der menes med at "fremkalde" den psykotiske tankegang på kommando. Hvordan oplever du fx. forskellen på at fremkalde din fhv. tankegang og en hvilken som helst anden tankegang, som du har minder om? Hvordan starter det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2013 19:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2013 22:19
Indlæg: 10
Både tanker og følelser er energi, og kan derfor mærkes udenfor dig selv, feks kan du hurtigt mærke god/dårlig stemning. Du kan kende forskel på dem, hvis du mærker godt efter, dine egne tanker og følelser kommer fra din krop, mere præcist maven/hjertet, de andre føles mere som noget der kommer udefra og ind.

Hvis du ligger mærke til det, så udvikler vi mennesker os også i bølger, vi tænker tit på de samme ting, i de samme perioder, "uafhængigt" af hinanden. Du kan læse om kollektiv bevidsthed, hvis du vil vide mere.

Grunden til at du ikke kan slippe tanken, er fordi du har fået beviser, det er ligesom med 2+2, du kan benægte hele dit liv at det er 4, men inderst inde vil du vide det er, når du først ved det.


Jeg er dybt uenig, beklager.

Jeg mener ikke, at grunden til, at jeg ikke kan "slippe" tanken er fordi, det er en sandhed. Jeg mener derimod, at fordi det har været så stor en del af mig, så er det blevet til et stærkt minde - altså er det blevet uforglemmeligt. Det er vigtigt, at man holder fast i, at et minde ikke nødvendigvis er en sandhed. Du kan sagtens have et minde, som ikke er en sandhed; f.eks. hvis du har haft en hypotese om et eller andet. Selv efter du måske har fået bekræftet, at din hypotese IKKE er sand, så kan du stadig tænke tilbage på hypotesen og hvad den gik ud på.

Det samme er vel gældende her.

Min hypotese om, hvordan verden så ud dengang i min psykose, ved jeg jo godt i dag ikke er en sandhed. Det var en illusion, skabt af mig selv, mens jeg var påvirket af THC. Det skræmmende og interessante ved det her er dog, at jeg kan fremkalde det her tankemønster på kommando; altså at jeg kan tænke fuldstændig anderledes og opfatte alting anderledes, i løbet af sekunder og gå tilbage til virkeligheden igen, på selv samme tid. Altså må jeg vel ha' en slags kontrol over noget af min underbevidsthed, og hvis det så er tilfældet, er det så også underbevidsthed?
Det faktisk lidt sjovt, når jeg tænker over det. Hvis jeg bevidst kan ændre min bevidst- & underbevidsthed, så spiller underbevidstheden vel ikke så stor en rolle, som folk går og tror?

Anyway, jeg har vel et eller andet sted besvaret mit eget spørgsmål, da jeg sagtens kan gå ud fra, at den illusion jeg engang troede på, blot var en hypotese om "virkeligheden".

Mht. tanker og følelser er energi, og at det kan mærkes på andre osv. så vil jeg give dig til dels ret. Jeg ville dog passe på med, at få det til at være en endegyldig sandhed.

Man kunne jo sagtens sige, at grunden til, at man kan mærke en god / dårlig stemning med det samme, kan være pga. hvad der skete forinden momentet opstod mens man var til stede. Ligeledes kunne man sige, at person(erne) har bestemt kropssprog når der er dårlig stemning, eller at de siger / gør noget bestemt ved dig, når der er en dårlig stemning. Det samme gælder på en god stemning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2013 19:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2013 22:19
Indlæg: 10
Citat:
Det er jo noget være sludder :|

Jeg kunne godt tænke mig, at du uddyber lidt hvad, der menes med at "fremkalde" den psykotiske tankegang på kommando. Hvordan oplever du fx. forskellen på at fremkalde din fhv. tankegang og en hvilken som helst anden tankegang, som du har minder om? Hvordan starter det?


Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dit spørgsmål 100%.

Jeg har ikke leget SÅ forfærdelig meget med det, da jeg ikke rigtig har haft muligheden for og se, hvad jeg ville få ud af det. Der er jo ingen andre, som oplever det i momentet, så det ville kun være for egen underholdning - og det er det jo ikke ligefrem, da det tværtimod KAN blive ret ubehageligt.

Metoden jeg bruger, er jeg selv lidt i tvivl om. Jeg har lyst til at bruge ordene "at give slip på alt", men det gør jeg jo ikke - tværtimod. Det er nemlig begrænset, hvad og hvor meget du kan præstere under den tankegang, hvilket tyder på, at der bliver knoklet på fulde gardiner mentalt, for at få det til at give "mening" indenfor den tankegang.

Det skal dog siges, at jeg kun kan fremkalde det, hvis jeg lytter til musik med tekst eller til mennesker, som snakker. Jeg kan ikke fremkalde det, blot ved at læse en tekst, selvom hele fundamentet i at forstå noget man læser, også bliver ændret til samme slags mønster, ved tilstrækkelig brug af tankegangen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2013 20:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 apr 2013 19:19
Indlæg: 82
lyder interessant! Som at du har droppet identifikationen med dit førhenværende ego. og er i stand til at observere det fulstændigt uden at være bundet eller på andre måder knyttet til forestillingen om selvet.

_________________
"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2013 20:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2013 22:19
Indlæg: 10
lyder interessant! Som at du har droppet identifikationen med dit førhenværende ego. og er i stand til at observere det fulstændigt uden at være bundet eller på andre måder knyttet til forestillingen om selvet.


Præcis!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2013 20:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 apr 2013 19:19
Indlæg: 82
Dejligt med en påmindelse om at vi ikke er hvem vi tror vi er. At vores selv blot er en illusion! Pas nu på med at knytte dig til dit nye selv/ego :) God vind fremover!

_________________
"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2013 21:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2013 22:19
Indlæg: 10
Dejligt med en påmindelse om at vi ikke er hvem vi tror vi er. At vores selv blot er en illusion! Pas nu på med at knytte dig til dit nye selv/ego :) God vind fremover!


Agh, jeg tror du misforstår noget lige nu.

Mit "nye" selv / ego er også det, som jeg havde før hashpsykosen.

Forestil dig den tankegang, som jeg beskrev tidligere, som en kæmpe stor knude. Inde i midten af knuden er du, og jo mere du tænker over knuden og stiller den spørgsmål, jo større bliver knuden, og jo længere tid vil det tage dig, at komme ud af den.

Lige pludselig går det op for dig, at du faktisk kan stige ud af den her knude når du vil, og træde ind igen når du vil. Det du træder ud til, er virkeligheden, som er alt du kendte til, før knuden opstod i din verden - altså træder du ud, til dit gamle selv / ego.

Du kan ikke få knuden til at gå op, da det er umuligt. Den har ingen ende.
Du kan ikke ødelægge knuden, da den nu er en del, af din hukommelse.

Knuden er dog ikke en virkelighed. Knuden er en illusion. Et andet slags selv / ego, støbt af dit første / oprindelige / gamle selv / ego.

Du vil aldrig kunne bygge en knude, som vil overgå virkeligheden. Nuvel, den kan måske overbevise det enkelte individ, men med de rette spørgsmål og minder skabt fra virkeligheden til indivdet, som sidder fast i knuden, vil få individet tilbage til virkeligheden igen på et eller andet tidspunkt.

Jeg er ikke i tvivl om, at det er muligt, at overbevise sig selv om et nyt selv / ego, som jeg gjorde. Det skal dog slåes fast, at dette selv / ego er skabt fra virkeligheden til og starte med (dit gamle selv / ego), og det nye selv / ego kan derfor aldrig nogensinde blive sandhed, da det ville kræve, at virkeligheden ikke var sandhed. Med andre ord, hvis dit gamle selv / ego ikke er sandhed, hvordan kan dit nye selv / ego så være det, når det er skabt fra noget, som du mener, er usandt til og starte med?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2013 08:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 apr 2013 19:19
Indlæg: 82
Det lyder utroligt meget som min egen oplevelse med "knuden" Den er der stadig, men reagerer ikke på den mere. Altså den er der, men fylder faktisk ingenting.
Vi kommer ud i en diskusion om hvad der er sandt og hvad der usandt. Altså hvis du går udfra at dit oprindelige selv, er "sandt" da det stammer fra virkeligheden der også er sand. Jeg vil argumentere for at virkeligheden altid er subjektiv, altså noget vi oplever igennem vores 5 sanser og dermed kan vores oplevelse aldrig være "sand" Vi ser kun et forvrænget billede af verden.
Ikke at sige at dit selv, og den knude du levede i under psykosen har været gavnlig. Men har måske mere været et udtryk for det ekstreme ego, når egoet har taget fulstændig over og man er 100% i tankerne og vrangforrestilingernes vold.
Så rigtig meget respekt for at du har tøjlet dit ego!

_________________
"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2013 09:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Drop nu det fis med hashpsykoser bare fordi i har haft en dårlig oplevelse når i har været påvirket af cannabis. Det er under er en promille af folk der der storforbrugere der får psykoser af at bruge cannabis og oftest har vedkommende psykiske problemer i forvejen.
Det er folkeskole lære der ikke ved en døjt om emmet der bilder skolebørn det fis ind, så de tror at de er i overhængene fare for at få en psykose hvis de prøver at ryge. Folk på dette forum har set utallige tråde fra unge der troede de var blevet psykotisk fordi de har fået nogle underlige fornemmelser efter et par hvæs.
En af min families afkom på 13-14? år holdte fødselsdag for et par måneder siden og jeg overhørte dem snakke om hash og flere af dem var sikker at man blev psykotisk af af ryge hash, der var helt tydeligt det de havde fået fortalt igen og igen på skolen udover det vidste de ikke andet om hash. Jeg holdt mig ude af samtalen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2013 11:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 apr 2013 19:19
Indlæg: 82
Drop nu det fis med hashpsykoser bare fordi i har haft en dårlig oplevelse når i har været påvirket af cannabis. Det er under er en promille af folk der der storforbrugere der får psykoser af at bruge cannabis og oftest har vedkommende psykiske problemer i forvejen.
Det er folkeskole lære der ikke ved en døjt om emmet der bilder skolebørn det fis ind, så de tror at de er i overhængene fare for at få en psykose hvis de prøver at ryge. Folk på dette forum har set utallige tråde fra unge der troede de var blevet psykotisk fordi de har fået nogle underlige fornemmelser efter et par hvæs.
En af min families afkom på 13-14? år holdte fødselsdag for et par måneder siden og jeg overhørte dem snakke om hash og flere af dem var sikker at man blev psykotisk af af ryge hash, der var helt tydeligt det de havde fået fortalt igen og igen på skolen udover det vidste de ikke andet om hash. Jeg holdt mig ude af samtalen.


Vil give dig ret i at der er mange unge der råber ulv så snart de har fået den mindste underlige oplevelse ved at ryge cannabis.
Men hvis du læser Doxfixs indlæg igennem vil du kunne se at det ikke bare har været en "underlig oplevelse" men en længerevarende oplevelse af vrangforrestillinger, hvilket vil være betegnet som en psykose.

_________________
"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2013 13:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Både tanker og følelser er energi, og kan derfor mærkes udenfor dig selv, feks kan du hurtigt mærke god/dårlig stemning. Du kan kende forskel på dem, hvis du mærker godt efter, dine egne tanker og følelser kommer fra din krop, mere præcist maven/hjertet, de andre føles mere som noget der kommer udefra og ind.

Hvis du ligger mærke til det, så udvikler vi mennesker os også i bølger, vi tænker tit på de samme ting, i de samme perioder, "uafhængigt" af hinanden. Du kan læse om kollektiv bevidsthed, hvis du vil vide mere.

Grunden til at du ikke kan slippe tanken, er fordi du har fået beviser, det er ligesom med 2+2, du kan benægte hele dit liv at det er 4, men inderst inde vil du vide det er, når du først ved det.


+1

Citat:
Ligeledes kunne man sige, at person(erne) har bestemt kropssprog når der er dårlig stemning, eller at de siger / gør noget bestemt ved dig, når der er en dårlig stemning. Det samme gælder på en god stemning.


Og? Tankerne læses altså via kropssprog. Det er et rent metodisk aspekt. Hvor mange millioner års evolution har vi været igennem som socialt væsen? 10 millioner? Du kan sgu nok mere end du går og tror

Men bare rolig, hvis du ikke kan lide det, så kan du tale med en psykiater som så vil dope dig så normalt som muligt. Jeg mener hvis det er sådan man skal være, så må du jo gøre det.

Men det er ikke det du vil, og du søger helt automatisk mod psykologi for at forstå din situation. Der er noget i dig der ikke tror på det du fortæller dig selv

Bare et gæt selvfølgelig.

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2013 15:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2013 22:19
Indlæg: 10
Både tanker og følelser er energi, og kan derfor mærkes udenfor dig selv, feks kan du hurtigt mærke god/dårlig stemning. Du kan kende forskel på dem, hvis du mærker godt efter, dine egne tanker og følelser kommer fra din krop, mere præcist maven/hjertet, de andre føles mere som noget der kommer udefra og ind.

Hvis du ligger mærke til det, så udvikler vi mennesker os også i bølger, vi tænker tit på de samme ting, i de samme perioder, "uafhængigt" af hinanden. Du kan læse om kollektiv bevidsthed, hvis du vil vide mere.

Grunden til at du ikke kan slippe tanken, er fordi du har fået beviser, det er ligesom med 2+2, du kan benægte hele dit liv at det er 4, men inderst inde vil du vide det er, når du først ved det.


+1

Citat:
Ligeledes kunne man sige, at person(erne) har bestemt kropssprog når der er dårlig stemning, eller at de siger / gør noget bestemt ved dig, når der er en dårlig stemning. Det samme gælder på en god stemning.


Og? Tankerne læses altså via kropssprog. Det er et rent metodisk aspekt. Hvor mange millioner års evolution har vi været igennem som socialt væsen? 10 millioner? Du kan sgu nok mere end du går og tror

Men bare rolig, hvis du ikke kan lide det, så kan du tale med en psykiater som så vil dope dig så normalt som muligt. Jeg mener hvis det er sådan man skal være, så må du jo gøre det.

Men det er ikke det du vil, og du søger helt automatisk mod psykologi for at forstå din situation. Der er noget i dig der ikke tror på det du fortæller dig selv

Bare et gæt selvfølgelig.


Ikke for noget, men hvis du mener, at vi kan høre hinandens tanker, og at alle laver konspiraionsteorier om dig, samt alle taler om dig, så skal du ikke bilde mig ind, at det er en virkelighed. Mener du selv dette, så vil jeg stærkt anbefale dig, at du selv tager kontakt til en psykiater.

Jeg er ikke i tvivl om, at der findes mere mellem himmel og jord, end hvad det almene menneske kunne forestille sig, men kan vi i det mindste forholde os på et realistisk niveau?

Jeg ved godt, at vi afkoder kropssprog igennem vores tanker (duhh), men at det ligefrem er telepati vi har med at gøre, er fuldstændig latterligt.

P.S.

At jeg søger hen imod psykologi på min uddannelse (valgfag), fordi jeg vil forstå min situaion er den største omgang sludder, som jeg længe har hørt. Jeg finder psykologi interessant af flere årsager, og så var alle de andre fag ikke noget for mig. Drama? Nej tak. Kemi? Nej tak. Osv. Osv.

Og så er der i øvrigt en masse tøsebørn, der tager psykologi, hvilket jo også er en bonus :p


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2013 15:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Både tanker og følelser er energi, og kan derfor mærkes udenfor dig selv, feks kan du hurtigt mærke god/dårlig stemning. Du kan kende forskel på dem, hvis du mærker godt efter, dine egne tanker og følelser kommer fra din krop, mere præcist maven/hjertet, de andre føles mere som noget der kommer udefra og ind.

Hvis du ligger mærke til det, så udvikler vi mennesker os også i bølger, vi tænker tit på de samme ting, i de samme perioder, "uafhængigt" af hinanden. Du kan læse om kollektiv bevidsthed, hvis du vil vide mere.

Grunden til at du ikke kan slippe tanken, er fordi du har fået beviser, det er ligesom med 2+2, du kan benægte hele dit liv at det er 4, men inderst inde vil du vide det er, når du først ved det.


+1

Citat:
Ligeledes kunne man sige, at person(erne) har bestemt kropssprog når der er dårlig stemning, eller at de siger / gør noget bestemt ved dig, når der er en dårlig stemning. Det samme gælder på en god stemning.


Og? Tankerne læses altså via kropssprog. Det er et rent metodisk aspekt. Hvor mange millioner års evolution har vi været igennem som socialt væsen? 10 millioner? Du kan sgu nok mere end du går og tror

Men bare rolig, hvis du ikke kan lide det, så kan du tale med en psykiater som så vil dope dig så normalt som muligt. Jeg mener hvis det er sådan man skal være, så må du jo gøre det.

Men det er ikke det du vil, og du søger helt automatisk mod psykologi for at forstå din situation. Der er noget i dig der ikke tror på det du fortæller dig selv

Bare et gæt selvfølgelig.


Ikke for noget, men hvis du mener, at vi kan høre hinandens tanker, og at alle laver konspiraionsteorier om dig, samt alle taler om dig, så skal du ikke bilde mig ind, at det er en virkelighed. Mener du selv dette, så vil jeg stærkt anbefale dig, at du selv tager kontakt til en psykiater.

Jeg er ikke i tvivl om, at der findes mere mellem himmel og jord, end hvad det almene menneske kunne forestille sig, men kan vi i det mindste forholde os på et realistisk niveau?

Jeg ved godt, at vi afkoder kropssprog igennem vores tanker (duhh), men at det ligefrem er telepati vi har med at gøre, er fuldstændig latterligt.

P.S.

At jeg søger hen imod psykologi på min uddannelse (valgfag), fordi jeg vil forstå min situaion er den største omgang sludder, som jeg længe har hørt. Jeg finder psykologi interessant af flere årsager, og så var alle de andre fag ikke noget for mig. Drama? Nej tak. Kemi? Nej tak. Osv. Osv.

Og så er der i øvrigt en masse tøsebørn, der tager psykologi, hvilket jo også er en bonus :p

Er du sød lige at citere hvor han siger noget om konspirations teorier, og at folk bagtaler dig, jeg kan simpelthen ikke finde det?

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team