Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 maj 2024 17:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 aug 2013 17:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2013 17:03
Indlæg: 3
Hej,

Jeg har nu indtaget coke hverdag i næsten to måneder. I hverdagene har det måske været mellem 1-4 små baner og i weekenden ca. 1-1,5 g pr aften (ikke alle aftner). Jeg har efter de to måneder begyndt og få uregelmæssig hjerterytme og nogle gange føles det som om mit hjerte stopper og BANG så køre det igen. Udover det, får jeg også skjolder på benene (blå og røde pletter) når jeg indtager coke. Burde jeg søge en læge?


Håber i kan hjælpe mig :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2013 17:34 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
du burde stoppe med coken med det samme!
og uden at gøre mig klog på det, vil jeg også sige du skal søge læge.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2013 17:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg har efter de to måneder begyndt og få uregelmæssig hjerterytme og nogle gange føles det som om mit hjerte stopper og BANG så køre det igen. Udover det, får jeg også skjolder på benene (blå og røde pletter) når jeg indtager coke. Burde jeg søge en læge?


Du bør stoppe omgående. Men jeg synes også du bør søge læge, evt. fortælle sandheden og i hvert fald få målt lidt på dit cardio system..

De skjolder du omtaler, hvad er det mere præcist og går de væk når virkningen af kokainen forsvinder?

Når du skriver skjolder, kommer jeg til at tænke på levamisol - et ormekursmiddel til dyr, som kokain OFTE bliver cuttet med.. Statistikken for 2011 eller 2012 sagde vidst at 80% af kokainen i DK er cuttet med det.
Så vidt jeg husker er hudlidelser en kedelig bivirkning af levamisol...

Det lyder ret foruroligende synes jeg.. Take care

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2013 00:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2013 17:03
Indlæg: 3
Det er lidt svært at forklare hvordan skjoldene ser ud, men det ligner jeg får en masse "ringe" i blå og røde på mine ben, de forsvinder når virkningen af coken stopper. Ved ikke om det er til at forstå? Jeg får det også lidt hvis jeg har bare ben og fryser, men slet ikke i så stort omfang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2013 05:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det lyder nærmere som vasokonstriktion..

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2013 18:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 jul 2013 18:23
Indlæg: 67
Levamisol:
https://en.wikipedia.org/wiki/Levamisole#Illicit_use

Vasculitis:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vasculitis#Symptoms


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2013 08:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 aug 2006 16:43
Indlæg: 197
Du skal søge læge med det samme! Jeg har selv lige været turen igennem fordi jeg fuckede helt op med krudt drugs og alkohol.. Forstyrret hjerterytme er ikke til at spøge med, og det kan resultere i blodpropper og andre grimme ting.. Jeg har selv fået blodfortyndende medicin og hjertemedicin og sidder faktisk i skrivende stund på Bispebjerg hvor jeg er til kontrol.. Jeg havde selv atrieflimren i over 50 timer efter en meget uheldig omgang med bl.a. Mdma, kokain, Metadon, Seroquel, rivotril og alkohol... det er som sagt ikke noget
Man skal fucke med! Lige som man troede man var blevet clean.. Jesus fucking christ!

Og ja du skal kvitte de stoffer med det SAMME !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2013 14:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Tag det fra en der også har være i et godt misbrug af Coke.
Stop med det samme, kroppen kan ikke holde til det, min kan ikke.

//Zh4d0w

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2013 23:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 aug 2006 16:43
Indlæg: 197
2121 - er du OK eller hvad skete der?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 aug 2013 12:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2013 17:03
Indlæg: 3
Hej alle sammen,
Tusinde tak for alle jeres svar! Jeg har nu idag være "clean" i en uge og har det godt! Det var virkelig en øjeåbner og mærke alle de ting der skete ved ens krop og gjorde jeg nu kan sige pænt nej tak til stoffer når jeg får tilbudt det. Har planer om at holde en MEGET lang pause og måske gøre det hvis man skal til events (har planer om at tage til tomorrowland næste år).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 aug 2013 14:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Dejligt at høre at du er kommet på bedre tanker :)

Det ville nok være smart at køre en sund livsstil med motion, for at styrke dit hjerte/karsystem og i det hele taget hjælpe med at tænke på noget andet. Held og lykke med det hele :)

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team