Ja, hvorfor skal der nu slås ned på DPT?
Det har været tilgængelig fra starten, og jeg tvivler virkelig på at skadestuer, hospitaler eller læger pludselig har problemer med folk der kommer væltende med DPT skader!
Haarder var undervisnings minister, selv da jeg gik i skole. Har lige tjekket;
I følge Wiki (engelsk Wiki siger lidt andet):
Undervisningsminister 10. sep. 1982 - 10. sep. 1987
Undervisnings- og forskningsminister 10. sep. 1987 - 25. jan. 1993
Undervisnings- og kirkeminister 18. feb. 2005 - 23. nov. 2007.
Undervisningsminister og minister for nordisk samarbejde 23. nov. 2007 - 23. februar 2010.
Og nu så, Indenrigs- og sundhedsminister siden 23. februar 2010.
Hans eneste kvalifikationer for sit job som undervisnings minister var hans far var højskolelære/højskoleforstander på den nationalistiske grundtvigiansk Rønshoved Højskole hvor han vokse op.
Han er hjemme undervist til 7 kl. så han ved ikke engang hvordan det er at gå i folkeskole.
For dem der godt kan lide at lave konspirationsteorier, så var han "legat studerende" i USA i 64-65......
Og så har han speciale i Grundtvigs frihedsyn! Hvilket må ha' været rimeligt let for ham når man tager i betragning hvor han kommer fra.
Hvis der er nogle der ikke ved hvad Grundtvig skrifter ser ud som, så er i så heldige at jeg har Grundtvigs samlet værker i reolen, så her et tilfældig opslag fra et af de 10 bind (på ca. 500 sider per bind) og er virklig tilfældig, jeg har ikke engang haft tid til at læst det endnu.

klik på forstørrelsesglaset når du kommer ind til Imageshack!!
Spørgsmålet er så, hvor meget kan man læse af det uden at blive sær?
Det forklare så selvfølgelig ikke hvorfor han tit og ofte ter sig som et dumt svin, laver beslutninger det gør mere skade end gavn og jeg kunne forsætte....
Eller hvorfor fanden han lige pludselig forbyder DPT, noget den mand umuligt kan have noget som helst viden om eller har haft tid til at sætte sig ind i. Det er sagt før, der er sku ikke meget liberalt ved Venstre, Danmarks Liberale Parti.
PS. Er der nogle der har gættet hvem der er en af mine yndlingsaversioner?