Jeg ved godt at det er en gammel tråd, men tager den altså lige op igen.
Sidste weekend sad mig og en flok venner og sugede en masse pony, sidst på aftenen er der så en tøs der fik den gode ide at vi også skulle have nogen svampe. Jeg selv var ikke så frisk på ideen, jeg var alt for træt, så jeg blev enig med mig selv om bare at hygge mig med at kigge på de andre tågede rundt.
På et eller andet tidspunkt falder snakken så på at ryge svampe, der var et par stykker i forsamlingen der mente at man godt kunne gøre det med go effekt.
Selv om jeg blev ved med at sige det var noget vrøvl ville de alligevel prøve det i en joint, så ville jeg sgu også lige smage den da den var blevet rullet, bare for at se om der var noget om snakken.
Jeg er 100 % sikker på jeg fik en effekt af det, en temmelig tydelig effekt endda!
Jeg blev meget friskere og kom til at grine af alt, der var også små svampe like visuals over det hele, jeg blev feks ved med at tro jeg havde en tændt smøg i askebægeret som lagde og røg, for sådan så det sgu ud, altså indtil jeg kiggede ordenligt efter

Nu vil kloge hoveder nok sige det var placebo eller bare hesten, men placebo kan det ikke være, for havde på ingen måde regnet med at mærke andet end tjalden. Jeg vil også, uden det skal opfattes som "blær", påstå at jeg har suget mere hest end de fleste og har kombineret det med tjald hver gang, så ved godt hvordan det føles.
Kan bare ikk få det til at hænge sammen med at and siger det ikk vil virke pga for høje temperaturer, er du 100 % sikker i din sag and? Har du selv prøvet om det virker?