Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 nov 2024 02:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Mest visuel ?
Junior medlem

Geografisk sted: København
Inspireret af denne tråd http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=17401
kom jeg til at tænke på hvilke forskellige arter og strains som er de mest visuelle?

Så jeg leder vel egentlig efter en gut/gutinde som har prøvet en masse forskellige og som lige har lyst til at rate nogen af dem med hensyn til den visuelle oplevelse :)

På forhånd tak :)

Titel:
Medlem

Jeg har prøvet filipinske, mexi, golden teacher og hawaiian.
Jeg har også taget en stor portion Tampanensis, men dem er der ikke mange visuelle oplevelser i.

Hawaíian er uden tvivl de mest visuelt spændende, har skrevet en triprapport om den mest visuelt spændende tur jeg har haft i mit liv, netop på Hawaiian(Eventyr med drager og trolde). Det er self svært at generalisere psychedeliske oplevelser, men jeg havde et ufatteligt eventyr med dem.

Ellers var filipinske og ganske gode visuelt, golden teacher var mere mindfuck end visuelt og mexicanske har jeg mest oplevet som en lidt fjollet og gal griner.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Anarkrig skrev:
...golden teacher var mere mindfuck end visuelt og mexicanske har jeg mest oplevet som en lidt fjollet og gal griner.

Golden teacher er så vidt jeg ved bare et strain af Psilocybe cubensis (mexicanske svampe). Hvilket understreger at man nok skal være lidt forsigtig med at generaliseres de forskellige slags svampe på den måde..

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg tror ikke der findes nogle referencer på at visse psilocybinsvampe har en mere visuel effekt end andre... altså er mit gæt og min vurdering at det nok mere er op til dig selv og din sindstilstand end svampens art.

Jeg har selv afprøvet Spids Nøgenhat, forskellige slags Cubensis og Tampanensis og hvis jeg skal give en subjektiv vurdering så vil jeg mene at SN overvejende har givet de mest visuelle trips og Tampanensis de mindst visuelle.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har kun prøvet mexicanske og hawaii, og af de 2 er hawaii klart den mest visuelle. Jeg havde det vildeste og mest sindsyge trip for ca 4 måneder siden på 5 g hawai. Men som en anden nævnte i en tidligere post, så er de mexicanske bedst til at fjolle rundt og grine på. :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Jeg har nu haft nogle temlig dejlige/behagelige CEV'er på Mexi, men jeg hælder nok mest til at SN gir' flest OEV'er... Bare min erfaring... :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Har prøvet mexicanske, amazones, cambodianske, hawaii... hawaii topper visuelt, ellers synes jeg, at det er for svært at bedømme de andre i forhold til hinanden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Hawaii - Cyanescens er IMO de klart mest visuelle. På en dejligt ustyrlig kaos-agtig facon 8)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Mig og nogle venner overvejer at prøve Philosopher's stones, og ville høre om nogle har prøvet dem og hvor visuelle de er... har også overvejet Hawaii... nogle der har prøvet dem begge og kan sammenligne?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Copelandia Cyanescens

Når man ikke kan se for bare visuals... Så ved man det virker

Titel:
Junior medlem

Minimal skrev:
Har prøvet mexicanske, amazones, cambodianske, hawaii... hawaii topper visuelt, ellers synes jeg, at det er for svært at bedømme de andre i forhold til hinanden.

Ditto!

Selvom jeg synes cambodiske også var rigtig visuelle! Jeg har ikke haft flere visuals end på hawaii og cambodiske( på nær en kombination! :wink:).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Syntes lige jeg vil tilføje at de første mange gange jeg prøvede svampe var det mest skygger og meget lidt visuelt jeg så, men efter jeg har prøvet LSD er der godt nok blevet åbnet op for den visuelle del.
Hver gang jeg er på svampe nu får jeg massere af visuelle farver og mønstre mange af visualsne er de samme som på LSD.
Kan det passe at LSDen har åbnet op for noget ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
Gartnersvinet skrev:
Syntes lige jeg vil tilføje at de første mange gange jeg prøvede svampe var det mest skygger og meget lidt visuelt jeg så, men efter jeg har prøvet LSD er der godt nok blevet åbnet op for den visuelle del.
Hver gang jeg er på svampe nu får jeg massere af visuelle farver og mønstre mange af visualsne er de samme som på LSD.
Kan det passe at LSDen har åbnet op for noget ?

jeg tror du har nemmere ved at falde over i den anden verden, efter du har prøvet noget der for alvor har sparket dig afsted, så du ved hvordan det er der ovre.

fortsat god tur :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg får ikke de store visuals når jeg tripper svampe, men foretrækker mexicanske el filipinske fordi de giver mest i forhold til den sindsyge kvalme jeg altid får på svampe :/

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tror ikke længere på "den mest visuele svamp". Det afhænger af set & setting og måske også noget andet.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
A.Z.BEST skrev:
Tror ikke længere på "den mest visuele svamp". Det afhænger af set & setting og måske også noget andet.

Og groforhold.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
kemal skrev:
A.Z.BEST skrev:

Og groforhold.

Og opbevaring.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
regner med at proppe 15 g. frisk tampanensis i kæften på fredag med en rigtig god setting, dæmpet lys og masser af eye candy. Har desværre kun mexikanske at sammenligne med. Men håber på en masse flotte visuals, har et meget fantasifuldt sind og det tror jeg også satte gang i sagerne sidste gang, og håber også at det gør det denne her gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Ambient skrev:
regner med at proppe 15 g. frisk tampanensis i kæften på fredag med en rigtig god setting, dæmpet lys og masser af eye candy. Har desværre kun mexikanske at sammenligne med. Men håber på en masse flotte visuals, har et meget fantasifuldt sind og det tror jeg også satte gang i sagerne sidste gang, og håber også at det gør det denne her gang.

God rejse! Jeg skal selv samme vej, dog med 20 g. frisk cubensis

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
A.Z.BEST skrev:

Og groforhold.

?
Mener du styrke? Psiloc(yb)in er jo psiloc(yb)in. Synes, at forskelle mellem svampenes virkning er helt subjektive. Ethvert trip er jo anderledes, så det giver ingen mening at sammenligne oplevelser på forskellige svampe. Mange gange har jeg haft totalt anderledes trips på samme svampe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]