Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 08:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Goddag.

Jeg vil gerne vide om man kan snyde en tisprøve?

Senest rettet af smokeANDfly 27 feb 2010 17:30, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

Der er alle mulige teorier omkring emnet.. som feks det med citronsaft og andet..

Men kan da godt se at citronsyre skulle hjælpe da THC er en base.. ''Syre + base = neutraliseret''

Min søster siger hun har bestået de pistester hun har været til på hendes opholdshjem ved at tage sulfo på fingrene og så pisse på sine fingre inden pisset rammer glasset..! (ved godt det lyder ulækker.. men hvad gør man ikke for MJ's skyld :wink: )

Men emnet har været oppe mange gange her inde.. så en søgning kunne evt hjælpe jeres problem :)

:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Okay, for det første, så er det formentlig ikke andet end en skræmmekampagne de kører for at få jer til at lade være. Jeg tvivler på at politiet gider diske op med en hundepatrulje og 200 urinprøver fordi nogen efterskoleelever har røget hash, men det kan selvfølgelig ikke udelukkes.

Når det så er sagt, så overvej lige om det virkelig er værd at blive smidt ud for at ryge tjald. Jeg tror helt ærligt at efterskolen er ligeså sjov uden, og du vil få rig mulighed for at ryge hele resten af dit liv, så hvorfor løbe risikoen nu hvor du har meget at miste?

Angående urinprøver; der er mange rygter omkring det, men der er INGEN sikre måder du kan snyde dem på. Hvis du skulle blive busted, så kan du evt. sige at du har røget mens du var hjemme i weekenden, hvilket jo ikke har noget med efterskolen at gøre. Det er dog ingen garanti for at de ikke smider dig ud.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Emnet har været oppe før. Såvidt jeg kunne læse er det meget svært at gøre noget ved. Andet end at lade være med at ryge op til prøven. En helt anden side af sagen er at jeg ikke forstår hvorfor folk skal ryge på deres efterskoler. Personligt prøvede jeg det en gang og jeg syntes sgu ikke det var særlig fedt man bliver hurtigt paranoid. Det lyder ikke som om du er afhængig så hvorfor ikke bare vente til weekenderne? På min efterskole var der ret mange der røg og drak, jeg syntes sgu egentlig det var lidt belastende at skulle passe på lærene for dem hele tiden. Sådan et sted er det ikke kun jer selv det går udover. De andre har betalt ligeså mange penge for at være på skolen som jer. På min efterskole endte hele festen med en nærmest DDR agtig udspørgning af alle elever på skolen og udgangsforbud i et par uger. Weed er dejligt men overvej om det ikke ville være bedre at vente til i weekenden hvor det kun er dig selv det går udover?

Site Webmaster
Brugeravatar

JimFear>> Eftersom vi kun har 35 godkendte narkohunde til at dække Danmark, Færøerne og Grønland, tør jeg nærmest garantere at de ikke stiller med en narkohund på en efterskole. Urinprøver, de er der i mod mulige og som du selv siger så er de ikke til at snyde.

Den eneste mulighed er at medbringe urin fra en clean person, men det er besværligt.

Jeg gik selv på efterskole for en række år siden, og jeg røg joints et par enkelte gange i starten af året. Jeg fandt hurtigt ud af, at det ikke var risikoen værd. På det tidspunkt så jeg efterskolen som den fedeste oplevelse i mit liv, og den ville jeg ikke risikere, bare for nogle joints i ny og næ.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I'm a highway child
Fik lige postet i dit andet topic, så smækker den lige ind her istedet :)

Sig til din forstander at du ryger i weekenderne når du ikke er på skolen.
Hvad du foretager dig uden for skolen kan de være ligeglade med.

Har selv stået i samme situation for et par år siden :)

Junior medlem
Brugeravatar

TooL skrev:
Fik lige postet i dit andet topic, så smækker den lige ind her istedet :)

Sig til din forstander at du ryger i weekenderne når du ikke er på skolen.
Hvad du foretager dig uden for skolen kan de være ligeglade med.

Har selv stået i samme situation for et par år siden :)

Gid det var så let her på efterskoler...
Jeg ryger som sagt heller ikke selv på efterskolen, eftersom det slet ikke er chancen vær! Og det sætter også lige prikken over I'et når man kommer hjem i weekenden og ryger en pind efter en 5-6 dages pause:)
I hensyn til at fortælle ens forstander at man ryger hash i weekenderne, er det en meget dum ide. Kan huske at min forstander fortalte mig at hvis vi røg joints i weekenderne, ville vi blive smidt ud. Det er dog rart der næsten ikke er nogle der ryger på skolen. Men lad vær, nogle efterskoler vil ikke havde deres elever går og ryger joints i weekenden.
Dog tror jeg kun du vil blive smidt hjem på en tænker hvis de tog dig i at ryge hash der hjemme. Og jeg kan slet ikke forstille mig at de ville smide dig hjem hvis du kom ærligt og fortalte dem det. Jeg ville bare ikke tage chancen!
I hensyn til prøven, er det bare en trussel. Det værste de kan gører, er at gennemsøge jeres værelser, hvilket jeg tror de ikke engang har rettighed til!
Held og lykke :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I'm a highway child
tjah, synes bare det er mærkeligt at de overhovedet gider at forholde sig til hvad folk laver derhjemme.

- jeg blev da os selv snuppet på efterskolen og måtte da os erkende at jeg havde røget på skolen. De resulterede i en tænker på 2 uger imens
resten af skolen var på tur til berlin.
Fortryder det dog ikke, da jeg mener at det var lidt af en oplevelse at skulle til afhør i en hel dag hos lærerne,
for derefter at indrømme overfor dem + ens forældre og så derefter tænke over det i 2 uger.
Føler i hvertfald det var det rigtige at gøre, at jeg så måske skulle have tænkt mig om og have gjort det kun i fritiden er en anden sag,
men alt i alt en stor oplevelse (synes jeg) som man kan kigge tilbage på og grine ad :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Lange! skrev:
Der er alle mulige teorier omkring emnet.. .Men kan da godt se at citronsyre skulle hjælpe da THC er en base.. ''Syre + base = neutraliseret''

Ja, der florerer desværre en masse teorier og andet bullshit rundt omking - THC er hverken en syre eller en base!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: RoskillaZ
På min efterskole truede de i starten med at tage hårprøver på alle eleverne, hvilket de også gjorde men de blev aldrig sendt til laboratoriet.
Så jeg tænkte ingen fare på færde, og dum som jeg var klippede jeg mig skaldet med nogle af efterskolekammeraterne hvilket
resulterede i en urinprøve istedet. Og så kan i jo nok tænke jer til resten....

Medlem
Brugeravatar

CannaChem skrev:
Lange! skrev:
Der er alle mulige teorier omkring emnet.. .Men kan da godt se at citronsyre skulle hjælpe da THC er en base.. ''Syre + base = neutraliseret''

Ja, der florerer desværre en masse teorier og andet bullshit rundt omking - THC er hverken en syre eller en base!

Sry :lol:

Junior medlem

Det du gør at at få en der ikke har røget tjald, til at pisse i en 1½ liters colaflaske lige nu. Hvis han ikke kan fylde den op første gang, gør han det bare 2 eller 3.
Så har du altid hash-fri pis liggende til at dele ud af når denne obligatoriske pis prøve kommer, for i bliver højst sandsynligt busted! :D

God ryger

Medlem
Brugeravatar

Man kan lige så godt indstille sig selv på at blive smidt ud hvis man bliver taget i at ryge oppe på skolen, dog vil jeg sige at man oftest blive sendt hjem på tænker. Det lydder bare som om hashen er blevet et reelt problem som lærene kender til på den efterskole og derfor tror jeg ikke en "tænker" kan gøre hvis i bliver opdaget.
Hvis de mener det med at tage urin-proøver så vil de aldrig tage 200 prøver men de ville nok udvælge nogle som de har en mistanke om ryger og så tage prøver på dem.
Med hensyn til det med narkohunden så tror jeg ikke at de får sådan en ud på skolen, men man kan ALDRIG være sikker. Af egen erfaring kan kan sige at man ALDRIG kan stole på hvad de siger, men sagtens kan finde på at reagere på utænkelige måder som fx. at smide en HEL gang ud(dog ikke det der er sket i mit tilfælde).
Og efterskoler er lige IKKE lige glade med at man har røget i weekenden, når man melder sig ind på en efterskole så siger man ja til de betingelser der er, og at man skal respektere fællesskabet og det gør man ifølge de fleste forstandere IKKE hvis man ryger hash, heller ikke i weekender. Dog vil jeg sige, igen at det er MEGET forskelligt hvad sådan nogle forstandere kan finde på :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Bønnekongen skrev:
På min efterskole truede de i starten med at tage hårprøver på alle eleverne, hvilket de også gjorde men de blev aldrig sendt til laboratoriet.
Så jeg tænkte ingen fare på færde, og dum som jeg var klippede jeg mig skaldet med nogle af efterskolekammeraterne hvilket
resulterede i en urinprøve istedet. Og så kan i jo nok tænke jer til resten....

LOL! Det er alligevel en smart måde at finde ud af, hvilke elever man skal teste urin på... Dem, der kommer skaldede ind mandag morgen efter den announcement :D

Junior medlem

:peace:
Jeg er godt nok ked af at læse, at du snyder og ryger hash på vores efterskole, og bagefter hænger skolen ud på nettet.
Det er bare så dårlig stil og du har måske været med til at lokke andre til at ryge, så de også risikerer at skulle stoppe på efterskolen. Jeg håber, at du har mod nok til at gå til din forstander eller en lærer og få en snak, for det er min erfaring, at det altid er bedst med dialog og ikke snyderi. Stop og bliv en god kammerat - og få det fulde ud af dit ophold. Så kan du ryge alt det du vil resten af livet, men start med at leve dit liv på efterskolen og ikke over en fed i weekenden...

Junior medlem

Owned... :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
500 bananer på at brugeren "stop" er forstander på Ranum efterskole :lol:

Medlem

Hvis du ikke har skrevet under på de må tage en pisprøve på dig, Siger du bare nej tak. De kan ikke sige en skid,. Har du tilgengæld så tag konsekvensen!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
verdens sjoveste tråd! Men stop nu bare med det!! det er for dumt at risikere alt det lort du kommer ud for vis du bliver opdaget. Vis du absolut skal ryge, hver dag, er efterskole vist ikke for dig!

Medlem
Brugeravatar

HAHA, jeg kan ikke tro mine egne øjne! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]