Ayers Rock skrev:
Xp3rt skrev:
Hvis du er i tvivl om der fordamper nikotin fra tobakken så rist grundigt på sølvpapir og tag en god lungefuld når det damper mest

Der er mange lande hvor de kigger dumt på dig hvis du begynder at
riste din
smøg... Her i DK har vi tradition for at
riste, og det giver da også en meget meget bedre smag, og folk der ikke ryger kan nå at indtage nok THC før de brækker sig af nikotinen
Har jeg også oplevet med udlændinge på Roskilde festival, de synes man er lidt wack hvis man begynder på den slags.
En af mine venner havde en joint med fra Holland for et par uger siden. Den føltes ret stærk og kunne sku godt mærke forskellen i den uristede tobak betydeligt. Men det var egentlig ikke positivt. Jo, jeg havde det sjovt og følte mig mere skæv. Det var dog bare skæv på en langt mere stenet måde.
Er der nogle der kan følge mig i at rusen bliver mere stenet?
Der var en polak engang som direkte begyndte at skælde mig ud fordi jeg begyndte at
riste smøgen(?) Det skulle jeg kraftedeme bare ikke gøre, det smagte af lort sagde han
Den eneste måde jeg nogensinde ryger uristede smøger i joints er spanskere med ½g rigtig sort nepal/afghan etc. varmet hurtigt op og mast sammen med den uristede tobak. Troede det var løgn da jeg smagte det første gang. Ikke den harske smag af niko, man kunne godt smage det, men havde en god effekt uden at være vammel. Skal laves i smalle cones med 1
smøg. Dunno why det ikke smager af kompost som normalt
Synes normalt at ikke godt ristet tobak i joints bare gør mig dårlig, tit ½-vejen igennem, min gane/læber begynder gerne at summe/klø og min mave føles som om den vender sig. Dengang røg jeg heller ikke smøger, og kunne få en virkelig dårlig oplevelse udaf det hvis smøgen ikke var ristet ordentligt.
Men med spanskere giver det en ekstra effekt imo ligesom hvis man ryger en
smøg bagefter en joint.