Jeg har det også sådan i perioder (især når jeg ryger liiidt for meget cannabis) synes ikke jeg har mærket nogen forværringer eller forandringer i det efter at jeg har taget 2cb, men nu tænker jeg slet ikke så meget over det mere,bindegal siger (Det kan også være de ting du ser altid har været der) det kan han have meget ret i, jeg ser ofte "flimmer" over det hele, noget man gør når man f.eks er overtræt, hvis jeg ryger cannabi hver dag i 14 dage eller mere kan jeg i uger- måske måneder efter gå og se den slags "flimmer" som om man er overtræt, et tydeligt mønster af millioner af små prikker der .. pulsere ? og skifter farve, i de samme farver som man får hvis man lukker øjnene og "kigger"

jeg er lidt skæv lige nu og ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men især når jeg er skæv som nu ser jeg det virkeligt tydeligt.
Alle mennesker har jo til dagligt nogle milde synsforstyrelser som vi bare ikke rigtig tænker over, eller ligger mærke til fordi de jo altid har været der, efter et trip på et eller andet forstærkes sådan nogle syns forstyrelser, eller også ligger vi bare pludselig godt mærke til dem, og måske også efter trippet.. tror på at f.eks halvdelen af mit
HPPD er psykisk plus overforbrug af cannabis i perioder.
ved ikke om det her bavl kunne bruges til noget.. det håber jeg

forklarede så godt jeg nu lige var istand til.
kort sagt.. du kan tage det roligt, og skal ikke være bange - det er højst tænkeligt ikke noget farligt