Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 00:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hejsa derude og tak til alle de mennesker som er med til at gøre dette forum interessant :)

Jeg ville høre om der findes nogle metoder hvorpå man kan neutralisere amfetamin (i urinen?) og derved snyde en urinprøve til at vise negativ?

Hvis ikke, findes der så noget man kan komme i urinen så man får et 'fejludslag' i testen?

På forhånd tak :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Har en gang hørt/læst noget omkring citronsyre .. At hvis man drak nok citronsyre dagen før, så ville testen blive negativ. Men jeg tror ikke på det - Og har ingen kilde!Jeg tror personligt ikke at en urinprøve kan snydes .. Men er da spændt på at høre andre =)

Medlem
Brugeravatar

Har engang hørt noget om at hvis du putter en lille smule håndsæbe i urinen .. Men har ingen ide om det virker ;)

Insane psychedelia user!

Drik vand, masser af vand, pis, stråle-pis, så du pisser ca. en halv time inden, du skal afgive urinprøven. Drik masser af vand igen, og håb så på, at du har pisset de fleste affaldsstoffer ud inden prøven, og det du pisser ud i glasset er så vandet at de ikke kan måle noget i det.

Jeg kender et par stykker, der siger at de har gjort det i spjældet, efter en weekend på udgang - nogengange virker det.

:utfse:

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
tror ikke der er nogen måde hvor på man kan få et falsk negativt resultat, da amfetamin delvist bliver udskildt uomdannet i urinen. der er dog måder hvor man kan få stoffet hurtigere udsklidt. basisk reagernede stoffer som amfetamin bliver hurtigere udskildt i sur urin, end i basisk urin (om omvendt for surt reagerende stoffer).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Her er løsningen:

Billede

Du kan købe mange forskellige penis attrapper og urin samples på denne hjemmeside
--> http://www.ureasample.com/buy-drug-test ... cIndex.asp

Sjovt egenligt at lave et firma der sælger urin. Det må være en god forretning :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
FromCirclesAllRise skrev:
Drik vand, masser af vand, pis, stråle-pis, så du pisser ca. en halv time inden, du skal afgive urinprøven. Drik masser af vand igen, og håb så på, at du har pisset de fleste affaldsstoffer ud inden prøven, og det du pisser ud i glasset er så vandet at de ikke kan måle noget i det.

Jeg kender et par stykker, der siger at de har gjort det i spjældet, efter en weekend på udgang - nogengange virker det.

:utfse:

Vi brugte altid den metode inden vi skulle på udgang for at være sikre, vi vidste altid det var om fredagen kl. 10 vi skulle afgive urinprøver. Så vi gik tidligt i gang om morgenen med at drikke rigtig meget vand.

Jeg afleverede kun en negativ urinprøve, men det var også da jeg var kommet tilbage til spjældet efter en weekend.

Så lidt må den metode da have hjulpet :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Jeg afleverede kun en negativ urinprøve, men det var også da jeg var kommet tilbage til spjældet efter en weekend.

Du mener vel kun én positiv :D

Ontopic: Søg lidt på snyde urin, der er altså mange.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køb En Havn
Et par dråber sprit i urinprøven skulle virke. :p

Medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Citat:

Du mener vel kun én positiv :D

Ontopic: Søg lidt på snyde urin, der er altså mange.

True, my bad. Negativt for mig, men positivt for dem :P .

Men ja, positiv var det jeg mente.

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Tak for svar :)

Den der med et par dråber sprit i urinen, har jeg selv tænkt over, men vidste ikk om det virkede.
Er der nogen som kan be/afkrafte om det kan bruges, til at 'smadre testen', så den gir et fejludslag?
Et ugyldigt svar er trods alt bedre end et positivt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kunne også godt tænkt mig at se nogen kilde på det .. Kunne jo være fedt hvis der fandtes et middel som kunne indtages/hældes i prøven! Jeg er dog en del skeptisk ..

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Amf bliver jo ikke så længe i kroppen... Jeg boede som ung på et børnehjem hvor pædagogerne nogen gange testede os for stoffer og min erfaringer siger mig at efter 2-3 dage finder de ikke noget i urinen når der gælder amf, coke og e...

Junior medlem

STOOOOOP STOOOOOP STOOOOP
hverken citronsyre eller håndsæbe el lign virker
mange urin prøver er meget usikre, og derfor kan ofte vise et forkert resultat
men jeg da jeg boede på opholdssted tog de også en på os hver mandag
og jeg købte 5 prøver magen til deres på apoteket , hvor jeg afprøvede diverse måde
og den eneste der 100% , som jeg også har brugt ca 365 gange:p
men tag et kaffe filter , en rød prince , tag tobakken ud, lig det i filtret , tænd det varme vand i hanen , ca 60grader
og lad det rolig løbe ned til tobakken i filtret , som det var te , nede i en ren kop ,
undgå berøring med væsen,.. du vil have en gulli væske der ligner pis på en prik , og lugter af våd nikotin , ikke langt fra morgen urin haha
men jeg brugte en ren øjn dryp beholder , og opvarm flasken inden du putter det i urin glasset ,så det varmt når du levere det :P
den virker 100% !!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køb En Havn
ang. det med sprit i urinen.
Så ved jeg det kun fordi der er en af mine venner, fik taget urinprøve et par gange om månedet.
Han tog stoffer i weekenden, og han puttede et par dråber i og han sagde de ikke kunne se det.
Men det er kun noget han siger, så det kan godt være han lyver.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Jeg har også en kammerat, som fik taget prøver uanmeldt. En gang valgte man at teste ham en søndag morgen, hvor han havde intaget amfetamin dagen før. Han tog noget flydende sæbe fra toiletskabet, smurte to fingre ind og holdt fingrene inde i pisstrålen, da han pissede i koppen(husk: ikke på TVÆRS af strålen). Det virkede, og han har benyttet sig af dette lige siden. Jeg kan dog ikke sige, om det er fordi, den sæbe han bruger indeholder citronsyre eller lignene.

Junior medlem

Mbp. skrev:
Jeg har også en kammerat, som fik taget prøver uanmeldt. En gang valgte man at teste ham en søndag morgen, hvor han havde intaget amfetamin dagen før. Han tog noget flydende sæbe fra toiletskabet, smurte to fingre ind og holdt fingrene inde i pisstrålen, da han pissede i koppen(husk: ikke på TVÆRS af strålen). Det virkede, og han har benyttet sig af dette lige siden. Jeg kan dog ikke sige, om det er fordi, den sæbe han bruger indeholder citronsyre eller lignene.

hmmm.. sæbe plejer jo at være pænt basisk. Og man kan også hurtigt google at amf er basisk.

Det jeg TROR kan have en indflydelse, idet man trykker en sjat sæbe ned i prøven, er sæbens tendens til at opløse fedt, og binde det til vand <=> en masse blandet affaldstoffer+narko. Og det kan en pisprøve jo ikke indikere?

Insane psychedelia user!

Jeg undrer mig godt nok over at folk kan få de her ting til at virke. Hvis man går ind og læser på hvordan et laboratorie analyserer urin, så kender de alle de der tricks:

"Fusk under prøvetagnin­gen

De mest anvendte tricks er at fortynde urinprøven med vand, at erstatte den med an­det urin (eller noget der ligner urin), og at tilsætte sæbe, blegemiddel, salt, ammoniak, baser eller syrer.

Der bruges også nogle lidt mere sofistikerede tilsæt­nings­stof­fer som fx nitrit, glutar­alde­hyd, kromat, per­oxid og pero­xida­se, som fx kan købes på Internettet un­der forskellige fantasifulde nav­ne (fx Urine Aid, Clear Choi­ce, Klear, Urine Luck, Sweet Pee’s Spoiler og Stealth).
Opdager laboratoriet så­dan­ne numre?

Ja! Hvis der er fusket med en urinprøve vil den som re­gel have et påfaldende udse­ende eller en påfaldende lugt, og der findes en række tests, som kan påvise fusk."

og

"Hvis vi modtager en urinprøve, som fx er helt farveløs eller har en påfaldende lugt, så måler vi koncentration af kreatinin i prøven og dens pH.

Hvis kreatinin-koncentrationen er < 440 μmol/L, så er der fus­ket med prøven (fx ved at hælde vand i den). Hvis pH < 4 eller > 10, så er der også fusket med prøven (fx ved at tilsætte syre eller base).

Hvis kreatinin-koncentrationen > 440 μmol/L, men < 1.770 μmol/L, så er urinen meget tynd, som det fx ses hvis folk har drukket usædvanligt store mængder væske.

Vi rapporterer ikke længere resultaterne af målingerne til rekvirenten, men svarer fx ’Urinen er tynd’ eller ’Normal urin’."

http://www.kliniskbiokemi.net/kbl/kbl_m ... alyser.htm

Medlem
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Jeg undrer mig godt nok over at folk kan få de her ting til at virke. Hvis man går ind og læser på hvordan et laboratorie analyserer urin, så kender de alle de der tricks:

"Fusk under prøvetagnin­gen

De mest anvendte tricks er at fortynde urinprøven med vand, at erstatte den med an­det urin (eller noget der ligner urin), og at tilsætte sæbe, blegemiddel, salt, ammoniak, baser eller syrer.

Der bruges også nogle lidt mere sofistikerede tilsæt­nings­stof­fer som fx nitrit, glutar­alde­hyd, kromat, per­oxid og pero­xida­se, som fx kan købes på Internettet un­der forskellige fantasifulde nav­ne (fx Urine Aid, Clear Choi­ce, Klear, Urine Luck, Sweet Pee’s Spoiler og Stealth).
Opdager laboratoriet så­dan­ne numre?

Ja! Hvis der er fusket med en urinprøve vil den som re­gel have et påfaldende udse­ende eller en påfaldende lugt, og der findes en række tests, som kan påvise fusk."

og

"Hvis vi modtager en urinprøve, som fx er helt farveløs eller har en påfaldende lugt, så måler vi koncentration af kreatinin i prøven og dens pH.

Hvis kreatinin-koncentrationen er < 440 μmol/L, så er der fus­ket med prøven (fx ved at hælde vand i den). Hvis pH < 4 eller > 10, så er der også fusket med prøven (fx ved at tilsætte syre eller base).

Hvis kreatinin-koncentrationen > 440 μmol/L, men < 1.770 μmol/L, så er urinen meget tynd, som det fx ses hvis folk har drukket usædvanligt store mængder væske.

Vi rapporterer ikke længere resultaterne af målingerne til rekvirenten, men svarer fx ’Urinen er tynd’ eller ’Normal urin’."

http://www.kliniskbiokemi.net/kbl/kbl_m ... alyser.htm

Der er vel også forskel på hvor seriøse de folk man skal aflevere urinprøven er omkring det. Det med at drikke massere af vand virkede for mig, kun en enkelt gang glippede det.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Dr. Phibes skrev:
...

Nu mente jeg også de der hjemmetest, som man kan få.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]