Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: 25i
Indlæg: 25 feb 2015 23:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jan 2014 22:27
Indlæg: 58
Hejsa. Havde planlagt at skulle tage 25i sammen med en ven her snart (har aldrig prøvet 25i eller noget andet af samme stil) har bare set lidt rundt på nettet og læst det skulle være ret farligt, og at der også er nogen der er døde af det.

Så jeg ville bare høre hvor alvorligt er stoffet?

_________________
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 25 feb 2015 23:32 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
NBOMe skulle være noget værre noget. Du kan finde flere tråde herinde om stoffet og også et par medlemmer som har mistet venner til det. Jeg ville personligt aldrig røre NBOMe.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 25 feb 2015 23:41 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Hold dig fra NBOMe! Folk er døde, og det virker ikke til at være afhængig af dose, hvornår det er farligt. Det er et lortestof i min bog. Hvis man vil tage psykedelika, så skal man have fat i klassikerne som syre og svampe IMO.

Er du i øvrigt ikke ret ung? Vil ikke anbefale psykedeliske stoffer til folk under 20-års alderen. Det er stærke sager.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 25 feb 2015 23:53 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Plejadestjerne skrev:
Hvis man vil tage psykedelika, så skal man have fat i klassikerne som syre og svampe IMO.


+1
2C-B skulle også være et godt alternativ.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 00:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jan 2014 22:27
Indlæg: 58
Springer sku fra med det stof efter hvad jeg har hørt her =) Tak gutter

_________________
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 03:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 sep 2014 21:27
Indlæg: 87
Geografisk sted: 9550, Mariager, Kære Jylland
Som de andre siger, så skal du holde dig fra det. Jeg har prøvet det to gange og haft det herre grineren, men kunne lige så godt have været død. Det er ikke et sats man skal tage. (Jeg vidste intet til dødsfaldene, før efter jeg havde taget det. Hvis du vil have en lærerig og dejlig oplevelse, så forsøg dig med noget lsd, eller svampe. Det eneste fede ved nbomes er det kraftige syn på alting. Alting smelter, men ikke visuelt. Dejligt, at du er fornuftig og forhører dig rundt først. God vind, og hav det godt :D

_________________
Ve du ma nåe, hva? Mød mig i hulen, sveske


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 14:07 
Ved man noget om hvor farligt 25i i virkeligheden er? Altså der har jo været dødsfald med de fleste stoffer og det gør jo ikke at vi afviser dem alle sammen.

Jeg har kun prøvet Nbone en gang men hold kæft et trip jeg aldrig glemmer! det var meget mere grineren end hvad LSD indtil videre har været for mig, halucinationerne og tanke myldret/mindfuck var enormt!

Jeg personligt vil gerne prøve det igen men jeg gider ikke hvis risikoen for død er så stor som folk gør det til.


Top
  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 14:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 sep 2014 21:27
Indlæg: 87
Geografisk sted: 9550, Mariager, Kære Jylland
Jeg ved ikke hvilken nbome du indtog, men 25-i er virkelig ikke til at finde ud af. Maksimal nedsmeltning, men ikke det store. Ved 25-C derimod havde jeg en af de vildeste aftener i mit liv. Overvejer lidt at skrive en triprapport om det... Der er forskel på dem, og der er jo sandsynlighed for at kradse af ved dem alle. Nok ikke særlig stor, men hvis man har det i bagtankerne er det jo ikke specielt fedt.

_________________
Ve du ma nåe, hva? Mød mig i hulen, sveske


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 15:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Kan slet ikke se ideen i at tage et stof du så nemt kan kradse af på, når der er så lækre alternativer, som ALDRIG har slået nogen ihjel.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 15:47 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Der er som regel en årsag til at folk kradser af på diverse stoffer. Dårlige kombinationer, fuld skrald i for lang tid, overdosis o.s.v.
Ved NBOMe dør man bare. Og det er sgu lidt ubehageligt.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 18:14 
Ideen i at tage noget man nemt kradser af på forstår jeg heller ikke, men noget hvor sandsynligheden er 1-2% er noget andet.
Jeg syntes bare at Nbome var mere underholdende osv. end LSD så jeg kan ikke se hvor der er andre bedre alternativer som man ikke kan dø af.
Svampe er ikke bedre (jo måske lidt) de er bare meget anderledes:D

Men som du siger Pestilence så er tanken om at folk er døde på tilfældig dose meget skræmmende!
Er det noget man ved med sikkerhed?


Top
  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 18:19 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Ja, der er flere eksempler på det på erowid svjh.. Det virkelig uhyggelige ved de stoffer er netop, at man ikke ved hvornår det er farligt. Lidt ligesom russisk roulette. :?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 18:25 
Og det er man sikker på ikke er på grund af allergisk reaktion eller nogle kombier?
Men selvfølgelig er det bedre med LSD da der er forsket i det lige siden det blev opfundet og man ved alle risikoer osv.


Top
  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 18:31 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Her er i hvert fald et eksempel på et dødsfald, hvor personen tidligere havde taget større dose af samme ark mærker og haft det fint. Den siger dog ikke noget om mikrogram-dose.
https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=103021


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 18:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Ø Tripperen! skrev:
Ideen i at tage noget man nemt kradser af på forstår jeg heller ikke, men noget hvor sandsynligheden er 1-2% er noget andet.
Jeg syntes bare at Nbome var mere underholdende osv. end LSD så jeg kan ikke se hvor der er andre bedre alternativer som man ikke kan dø af.
Svampe er ikke bedre (jo måske lidt) de er bare meget anderledes:D

Men som du siger Pestilence så er tanken om at folk er døde på tilfældig dose meget skræmmende!
Er det noget man ved med sikkerhed?

Du er godt klar over at 1-2% er latterligt høj risiko, ikke? Det ville svare til at der døde en for hver 50-100, der tog stoffet. Det er pænt fucking mange.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 18:41 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Om risiko for død måske er lille, ville jeg aldrig røre et stof, der kun har været i cirkulation i få år, hvor man vitterligt INTET ved om de fysiske bivirkninger på kort eller langt sigt. Man er bogstavelig talt en forsøgskanin/prøveklud med de nye RC's.

Man ved da så meget, at Nbombs er komplette 5ht2a agonister og banker receptorerne ekstra hårdt i forhold til psilocybin og LSD, der ikke binder sig nær så stærkt.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 26 feb 2015 18:48 
Føj det er skræmmende.
Det er bare sådan at efter svampe er nemlig Nbome den bedste oplevelse jeg har haft på trip.

hehe ja der skulle stå mindre end 1-2%:D


Top
  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 27 feb 2015 00:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Apropos 25i, det er da helt ekstremt som de nbomer'er flyder rundt i landet! Eller det har de gjort længe nu, men syntes godt nok her hvor jeg bor på Fyn at mængden er eksploderet. Folk må jo åbenbart købe det. Jeg har og vil heller aldrig røre dem! Gider ikke indtage et eller andet nasty drug som en kineser har stået og blandet sammen i en beskidt baggård. Nu ved jeg godt jeg ALDRIG med sikkerhed kan vide hvordan mine andre stoffer er fremstillet - har bare en ide de stadig er renere.

Skal også snart prøve 2c-B for første gang. Eller LSD. Har ikk bestemt mig endnu. Men glæder jeg mig? Tror jeg nok! =)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 27 feb 2015 07:46 
hehe og du tror ikke at 2c-b er lavet i en beskidt kælder eller baggård?
Nu ved jeg ikke hvad for nogle stoffer interesserer dig, men jeg tror ikke at amf, coke, meth, ghb, mdma osv. er fremstillet på et kliniske laboratorium:)

ihvertfald ikke altid:)


Top
  
 
 Titel: Re: 25i
Indlæg: 27 feb 2015 11:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Ø Tripperen! skrev:
hehe og du tror ikke at 2c-b er lavet i en beskidt kælder eller baggård?
Nu ved jeg ikke hvad for nogle stoffer interesserer dig, men jeg tror ikke at amf, coke, meth, ghb, mdma osv. er fremstillet på et kliniske laboratorium:)

ihvertfald ikke altid:)


Jo tak, jeg er udemærket klar over at alle illegale stoffer er lavet på illegale laboratorier - siger lidt sig selv. Jeg skrev også det kun var en ide i mit hoved. Hvis det endelig kommer til renhed tror jeg personligt de fleste RC's ER renere rent %. De andre "længe-kendt" stoffer virker bare "sundere" for kroppen hvilket de i størstedelen også er. Hvilket var min pointe!

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team