Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 dec 2007 21:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 dec 2006 23:36
Indlæg: 265
Hey alle,

For første gang for nylig prøvede jeg noget kokain inden jeg havde indtaget alkohol. Jeg startede med én streg af "normal" størrelse (~ 80 mg.) - jeg mærkede en let bedøvende effekt, men ingen rus som sådan. Jeg ventede dog ca. 15 - 20 min før jeg tog ca. 160 - 200 mg. mere (fordelt over ca. 5 - 10 min.). Jeg mærkede rusen nogenlunde, men fik ikke som sådan noget kick (det er sjældent jeg får det med coke), dog fik jeg en utrolig bedøvende effekt i svælget så jeg dårligt kunne sluge nogen form for væske - det var ret ubehageligt.
En ligende effekt (dog ikke nær så "vild" - altså på en ubehagelig måde), har jeg prøvet før med kokain, jeg undrer mig bare over at det var så intenst denne gang.
Kan det være fordi jeg prøvede det første gang ædru, og så bare har lagt mere mærke til denne bedøvende effekt, eller kan det evt. være fordi kokainen er blevet cuttet op med mere lokalbedøvende stoffer end kokain selv er, el. kan det være helt andre årsager?

Som I nok kan regne ud, har den kokain jeg har taget ikke været specielt god eller ren, hvorfor jeg ikke tog mere end ovennævnte den aften. Nu ligger der ca. 700 mg. tilbage i posen i min stue, som jeg er lidt i tvivl om jeg har lyst til at tage en anden god gang, da jeg ikke synes det var den vildeste oplevelse.

Ps. det skal bemærkes at jeg indtog stoffet alene til noget musik for at hygge lidt og samtidig teste det indkøbte stof. Det er første gang jeg har taget et stof alene, og så er det ca. 5 - 6 gang jeg prøver det (fordelt over lidt over et år).

EDIT: Doh, jeg glemte selvfølgelig at spørge ind til det vigtigste. De lokalbedøvende stoffer man plejer at cutte kokain op med, så man snyder dem der tester kokain efter den bedøvende effekt på tungen, kan de virke ekstra "giftige" på kroppen, eller er det umuligt at besvare, da der kan være så mange forskellige af slagsen?

På forhånd tak.


Senest rettet af OhImNew 14 dec 2007 21:58, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2007 21:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
Det lyder som om at du har fået dig noget rigtig dårlige kokain.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2007 22:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 okt 2007 15:47
Indlæg: 40
Geografisk sted: Midtjylland
det har jeg også prøvet.. dengang var mit cola blandet op med likodain og derfor lammed det hele vejen ned i halsen.. på en måde satte det sig fast og derfor ligger det og "simre" lidt der og bedøver lidt.. men det plejer at gå over efter 30-45 min. og så er man fresh igen til at drikke.

normalt lærer du først cola rusen ordentlig at kende efter 5-6 gange..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2007 22:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 dec 2006 23:36
Indlæg: 265
julemix skrev:
det har jeg også prøvet.. dengang var mit cola blandet op med likodain og derfor lammed det hele vejen ned i halsen.. på en måde satte det sig fast og derfor ligger det og "simre" lidt der og bedøver lidt.. men det plejer at gå over efter 30-45 min. og så er man fresh igen til at drikke.

normalt lærer du først cola rusen ordentlig at kende efter 5-6 gange..


Det kunne måske godt være nogen ligende jeg har oplevet. Jeg følte nemlig at min hals nærmest var lammet - jeg kunne slet ikke mærke når jeg skulle synke noget væske. Jeg har bare aldrig oplevet det så slemt før - normalt er den lettere bedøvende effekt nærmere behagelig end ubehagelig synes jeg.

Det er rigtig at den bedøvende effekt gik væk efter ca. 30 - 45 minutter, men det gør virkningen af kokainen også, og så er man jo på den igen :-)

Tak for buddet :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2007 02:29 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 maj 2007 01:34
Indlæg: 564
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
OhImNew skrev:
....før jeg tog ca. 160 - 200 mg. mere (fordelt over ca. 5 - 10 min.).


Det er nogle rimlig heftige streger det der, jeg vil skyde på at det er, som du også selv siger, noget skamcuttet coke du har fået dig der... Dårlig stil fra dealers side... :evil:
Med så store mængder ryger der meget forbi slimhinderne (hvor det burde blive optaget) og ned i svælget, det er derfor det bedøver din hals... :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2007 13:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 dec 2006 23:36
Indlæg: 265
Atna skrev:
OhImNew skrev:
....før jeg tog ca. 160 - 200 mg. mere (fordelt over ca. 5 - 10 min.).


Det er nogle rimlig heftige streger det der, jeg vil skyde på at det er, som du også selv siger, noget skamcuttet coke du har fået dig der... Dårlig stil fra dealers side... :evil:
Med så store mængder ryger der meget forbi slimhinderne (hvor det burde blive optaget) og ned i svælget, det er derfor det bedøver din hals... :)


Med det i tankerne (at man skal tage små streger, og suge langsomt), var dosen på ca. 200 mg. fordelt over 5 streger. Man siger jo normalt at der er til ca. 12 streger pr. gram (= ca. 83 mg.), hvorfor det faktisk var streger af mindre end "normal" størrelse.
Den eneste årsag til at jeg tog ca. 200 mg. på omkring 10 min., var fordi jeg allerede havde taget én streg, uden en egentlig virkning, så jeg vidste at stoffet var cuttet meget op.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2007 13:40 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 maj 2007 01:34
Indlæg: 564
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
OhImNew skrev:
Med det i tankerne (at man skal tage små streger, og suge langsomt), var dosen på ca. 200 mg. fordelt over 5 streger. Man siger jo normalt at der er til ca. 12 streger pr. gram (= ca. 83 mg.), hvorfor det faktisk var streger af mindre end "normal" størrelse.
Den eneste årsag til at jeg tog ca. 200 mg. på omkring 10 min., var fordi jeg allerede havde taget én streg, uden en egentlig virkning, så jeg vidste at stoffet var cuttet meget op.


Okay, min fejl... :) Troede du mente i 2 streger... :P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 dec 2007 19:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Jeg har været ude for med rigtig god coke at blive bedøvet i halsen aå jeg næsten ikke kunne tale. Men det skyldtes at da vi sniffede det stod vi op og banerne lå på bordet foran os, så vi lagde nakken tilbage og derfor røg det direkte i halsen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 dec 2007 22:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jan 2006 22:49
Indlæg: 1669
Har også oplevet jeg følte min hals var væk, på det tidspunkt er det ikke sjovt at drikke nej


Top
 Profil  
 
 Titel: ...
Indlæg: 16 dec 2007 22:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 dec 2006 23:36
Indlæg: 265
Okay, så det behøver egentlig ikke være fordi det har været noget helt specielt, min kokain har været cuttet op med. Næste gang tror jeg at jeg vil tage endnu mindre lines og evt. ikke vippe hovedet bagover og snøfte til bagefter. :-)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: ...
Indlæg: 17 dec 2007 00:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 nov 2007 14:38
Indlæg: 48
OhImNew skrev:
Okay, så det behøver egentlig ikke være fordi det har været noget helt specielt, min kokain har været cuttet op med. Næste gang tror jeg at jeg vil tage endnu mindre lines og evt. ikke vippe hovedet bagover og snøfte til bagefter. :-)


Hehe, nej, det skal sgu blive siddende i næsen :)

Men har prøvet det samme... Og med god cola, tror jeg ikke det er muligt...

Jeg fik, efter sigende, noget syntetisk coke(hvad fanden det end er) som lammede på præsis samme måde, og også uden det store "kick" som du selv snakker om... Havde bare på fornemmelsen det car 50% coke, 50% tandlæge bedøvelse... Who knows, and who gives a shit, det varede en halv time, så kunne jeg synke mit spyt igen :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: ...
Indlæg: 17 dec 2007 10:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 dec 2006 23:36
Indlæg: 265
buzzman skrev:
OhImNew skrev:
Okay, så det behøver egentlig ikke være fordi det har været noget helt specielt, min kokain har været cuttet op med. Næste gang tror jeg at jeg vil tage endnu mindre lines og evt. ikke vippe hovedet bagover og snøfte til bagefter. :-)


Hehe, nej, det skal sgu blive siddende i næsen :)

Men har prøvet det samme... Og med god cola, tror jeg ikke det er muligt...

Jeg fik, efter sigende, noget syntetisk coke(hvad fanden det end er) som lammede på præsis samme måde, og også uden det store "kick" som du selv snakker om... Havde bare på fornemmelsen det car 50% coke, 50% tandlæge bedøvelse... Who knows, and who gives a shit, det varede en halv time, så kunne jeg synke mit spyt igen :)


Heh ja, det er bare irriterende for man skal jo hele tiden snøfte, så det er fristende at læne hovedet tilbage og snøfte til :)
... Ja, bedøvelsen varer omkring en halv time, men det gør rusen jo også, og så er det jo lige fedt :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 dec 2007 13:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 dec 2007 09:56
Indlæg: 6
Det bedste cola jeg har prøvet er den hvor din hals bli'r lammet bare du får en tiny klump ned, pænt ubehageligt første gang!

Men hvis du kun føler bedøvelsen så er det sikkert noget skod du har fået...

En anden ting er at virkningen også kan afhænge af dit humør og det selskab du måtte befinde dig i, det er HELT sikkert min erfaring.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 dec 2007 17:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
julemix skrev:
det har jeg også prøvet.. dengang var mit cola blandet op med likodain og derfor lammed det hele vejen ned i halsen.. på en måde satte det sig fast og derfor ligger det og "simre" lidt der og bedøver lidt.. men det plejer at gå over efter 30-45 min. og så er man fresh igen til at drikke.

normalt lærer du først cola rusen ordentlig at kende efter 5-6 gange..


Jeg forstår ikke rigtig hvad du mener.Kokain er da mindst ligeså lokalbedøvende som Lidokain,så jeg forstår ikke rigtig hvorfor du skulle være specielt lokalbedøvet fordi du havde fået Lidokain i?
Malkavian->Jeg tror bare du har været lidt uheldig med kvaliteten. 8)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 dec 2007 19:10 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Gonzo skrev:
Malkavian->Jeg tror bare du har været lidt uheldig med kvaliteten. 8)

Malkavian har da slet ikke skrevet i den her tråd :P Du har nok taget fejl af hans og OhImNews indlæg omkring kokain.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 dec 2007 19:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 nov 2006 04:12
Indlæg: 539
Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Portuz skrev:
Har også oplevet jeg følte min hals var væk, på det tidspunkt er det ikke sjovt at drikke nej


Nej det er næsten heller ik til synes jeg, når man har det sådan..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 dec 2007 07:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
kemal skrev:
Gonzo skrev:
Malkavian->Jeg tror bare du har været lidt uheldig med kvaliteten. 8)

Malkavian har da slet ikke skrevet i den her tråd :P Du har nok taget fejl af hans og OhImNews indlæg omkring kokain.

LOL nej det kan jeg jo se.Damn jeg havde røget af min høst igår og var skæv som et tårn.Jeg blandede 2 tråde sammen. :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 dec 2007 07:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Error..


Senest rettet af Gonzo 24 dec 2007 21:09, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 dec 2007 16:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 okt 2007 15:47
Indlæg: 40
Geografisk sted: Midtjylland
har da heller ik sagt det skulle være med lokalbedøvende.. det var bar et faktum at det var blandet op med likodain.. ville ikke sige med det at det så derfor var mere bedøvende


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team