Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Phenobarbital
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Der sker mange sjove ting på en lørdag aften.... nu sidder en ven pludselig med en ret ekstrem mængde phenobarbital... Så googler man skidtet..... Brugt imod abstinenser(alkohol) epilepsi søvnløshed angst....... og epilepsi i hunde.... damn..... garanteret også flere ting...

Man finder så ud af at de faktisk kan være farlige, da det ved overdosering nedsætter vejrtrækningen...... Men så igen, der er flere stoffer der er farlige ved overdoseringer....

Igen igen - benzodiazepiner ser ud til at have overtaget deres plads..... Krydsere (clonazepam) når det er til epilepsi og en masse andet gejl til det andet - godt nok der tænker man så..... godt man ikke spiser lige den slags benzo'er (får the creeps af krydsere) men ens venner æder jo medicin som skidt, hvorfor aner man ikke lige, men de kan vel se det sjove i det et eller andet sted...

Er det lammer venligt? altså uanset hvad så æder de lortet.... men jeg kan ikke finde noget med doseringer mg\kg kun ved abstinens symptomer, men det jo en krampeagtigt tilstand og hvis lortet bliver brugt mod epilepsi (sikkert samme centre i hjernen der påvirkes) så kunne man jo godt snydes til at tro de doser må være noget højere end lamme doser..... Så har jeg fundet en LD50 på rotter (27mg\kg) men at skulle regne en dosis ud til en kammerat ud fra en rotte.... aaaaaah klap lige dig selv på skulderen knægt, det for langt ude.....

Så er der nogle der har erfaring med Phenobarbital (fenemal) - eventuel sådan mine venner ikke doper dem selv ad helvede til og dør... gider ikke miste flere venner på den regning, det fandme nederen det er...

P.L.U.R der

Aum

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Pas på!
Barbiturater er møg-farlige stoffer. De er i sig selv ret respirationsundertrykkende, og de bliver forstærket meget kraftigt af andre depressanter (alkohol, GHB, benzo'er, opiater etc.). Det er også nogen af de eneste stoffer man kan blive så hooked på, at man risikerer at dø af abstinenser hvis man ikke trapper langsomt ned. Der er ikke særlig langt fra en "sjov" dosis, til hvor det bliver farligt. Den primære grund til at man skiftede til benzodiazepiner, er at de er en hel del mindre farlige.

Insane psychedelia user!

Man skal også være opmærksom på halveringstiden. Det kan godt være at man synes benzoer taget lang tid at komme sig over, men det tar mellem 50 -140 timer alene at HALVERE mængden i kroppen af phenobarbital. Det er endvidere en stærk inducer af visse p450 enzymer, hvilket kan mindske effekten af andre stoffer. Det virker på GABA[sub]A[/sub] receptoren, hvor de forstærker GABA signaleringen, ligesom benzoer, men gennem en anden mekanisme.

Senest rettet af Dr. Phibes 29 mar 2009 14:23, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nederen lorte medicin, var jeg selv nået frem til.......

Nogle der har nogle doseringer.......???????

Advarsler er vi ude over her, desværre - fordi enten så prøver de sig frem eller også siger jeg hvordan de skal gøre det...... og pt aner jeg ikke hvad fanden jeg skal sige til dem, andet end ..... lad være med spise mere end 100mg af lortet....... og selv der synes jeg sgu det lyder vildt..... selvom jeg godt nok har set doser på 200mg+ til abstinenser (google)....

Har sagt de ikke skal drikke på dem, var ligesom logisk konkluderet udfra hvad jeg havde googlet mig frem til....

Men det kunne nu være nice med en dosis..... selvom jeg godt ved det er noget træls noget at skyde på.... Han har dem kun i 100mgs..

Help????

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Jeg googlede det lidt, men fandt ikke noget.. Men så på erowid er der en experience vault med phenobarbital :) Der kan du måske finde inspiration til dose.
http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... ital.shtml

Citat:
Phenobarbital at 300 or 400 mg makes me feel kind of drunk, but more coherent and apathetic. A lot of dragging the limbs and leaning against things goes on. Nothing close to Schedule II barbs from what I hear.

Men der er også en derinde der har været op på 700 mg.. om det er sikkert skal jeg dog ikke kunne svare på 8) EDIT: Han tog dem ikke på én gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det alt sammen meget godt, heldigvis synes mine venner at de virker skod...... de har været oppe på 400mg..... heldigvis har de byttet skidtet væk til valium... så jeg ret glad...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]