Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 14 feb 2010 18:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
Ja ligepræcis!! Kommer meget an på om det er nogle af de gamle venner man snakker med eller om det bare er en mere random gut man har mødt der tilbyder en krydsere. Så spørger jeg sku altid bare om det er Rivotril krydsere eller de gamle gode svin med 2mg. flunitrazepam i hehe..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2010 18:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Morpheus skrev:
til FromCirclesAllRise.
jeg tror det skyldes at du ikke ka få dem som danske mer.. Der er det flunipam her i DK der er tilsvarende Rohypnol nemlig f2èrer..


Det tror jeg du har helt ret i.
Det er efterhånden også ved at være 10år siden at Rohypnol blev taget af markedet i DK....
Så dine "slang" navne er outdated Morpheus. :wink: :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2010 18:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Morpheus skrev:
Ja ligepræcis!! Kommer meget an på om det er nogle af de gamle venner man snakker med eller om det bare er en mere random gut man har mødt der tilbyder en krydsere. Så spørger jeg sku altid bare om det er Rivotril krydsere eller de gamle gode svin med 2mg. flunitrazepam i hehe..

Ja, det er ihvertfald en nødvendighed hvis du spørger efter krydsere i København og forventer flunitrazepam.
Det er godt at de omtalte piller er godt markerede så man kan se hvad man køber - så meget kopi-medicin der ligner på en prik er der heldigvis ikke på gaden og jeg tror hovedsageligt det er de blå stesolider der bliver snydt med fra thailand af.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2010 18:46 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
HEHE!! :D :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2010 18:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
Ja lige af benzo der vil jeg da også mene at det der hyppist bliver faket med er valium(diazepam). Billige kopier fx. og har så gar oplevet pakistanke piller som lignede ægte vamlium på en prik næsten og de blev sendt ind til en labrorant som nåede frem til at der var 0,0"x" i pillerne.. Det x var i så små mængder at han ikke vidste hvad det var, men de havde i hvert fald aldrig været i nærheden af noget der hedder diazepam!hehe!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team