Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 13 apr 2010 01:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2007 23:07
Indlæg: 121
Geografisk sted: 8700,where hope goes to die.
Hvilket Benzodiazepin synes du er bedst? Og hvorfor?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2010 09:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 feb 2007 16:06
Indlæg: 286
Geografisk sted: JYLLAND
Alprazolam, god eufori og ikke den lange halveringstid.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2010 09:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
Alprazolam er helt sikkert en lækker benzo.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2010 10:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2005 18:09
Indlæg: 474
Diazepam, dejlig tung, med kropseufori og total afslapning. Men mest optimalt at tage en lørdag eftermiddag og så nyde den lange rus, som også giver lidt niceness til dagen efter.

De andre giver mig for mange huller i hukommelsen, og giver mig en retaderet løst til at indtage en masse andet narko.

Det er ikke en rigtig benzo, hvis man ikke er retarderet dagen efter også.

Mvh
Anarkrig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2010 11:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 apr 2009 14:50
Indlæg: 323
Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Må også tilslutte mig Diazepam - elsker den dejlige tunge rus den giver :p især kombineret med et par pinde


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2010 13:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2008 22:15
Indlæg: 313
Alprozolam eller Lorazepam Klart!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2010 20:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2000 01:01
Indlæg: 498
Geografisk sted: 2750
Klart nitrazepam


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2010 21:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2006 15:19
Indlæg: 79
Geografisk sted: København N
Alprazolam..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2010 21:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 feb 2006 20:02
Indlæg: 275
Chiller-Dog skrev:
Alprazolam..


Hørt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2010 21:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
Midazolam/alprazolam - så sover man godt :)

Ellers synes jeg ikke benzoer har den mindste lammeværdi.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2010 22:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 dec 2007 19:55
Indlæg: 73
Alprazolam & diazepam !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2010 22:21 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Jeg ved ikke helt om jeg har en yndlings benzo. Men jeg havde en overgang en håndfuld Lorazepam og dem kunne jeg vældig godt lide. Euforien forsvandt dog ret hurtigt, som med alle andre benzoer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2010 23:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2006 21:36
Indlæg: 243
min top 3:

alprazolam - kan godt lide at det virkelig slår en ud.

diazepam/clonazepam - her kan jeg derimod godt lide den lange afslappene virkning især det er muskelafslappene.

nitrazepam - det er lidt en blandning, halvlang virkning og stadig rimelig potent.

min yndlings benzo må være: nitrazepam

spiffeh skrev:
Midazolam/alprazolam - så sover man godt :)

Ellers synes jeg ikke benzoer har den mindste lammeværdi.


midazolam gælder jo ikke da den er vandopløselig :P
og mht til du ikke synes benzo'er er gode at lamme på er bare fordi
du ikke har fundet den rette for dig endnu!' det er jeg sikker på

mvh
mr. depressant him self


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2010 00:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2010 16:36
Indlæg: 181
Temazepam (Restoril), triazolam (Halcion) eller midazolam (Dormicum) grundet deres korte ½ og deraf følgende behøøøøøj-lige rus :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2010 05:20 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
Flunitrazepam.
En af de enste benzoer jeg rigtigt kan give mig den skævert jeg håber på at få.. Ka nu også godt lide bromazepam, men jeg ska op på åndsvage doser desværre..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2010 13:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Flunitrazepam helt sikkert!

Gider ikke begrunde hvorfor...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2010 22:12 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Jeg synes lidt det er som at sammenligne æbler og pærer (eller bananer).

Jeg kan desværre ikke så godt huske oplevelserne fra alle de forskellige benzoer jeg har prøvet, men ifølge min "stoffer jeg har prøvet"-liste herinde er jeg pt. oppe på 9 (er det godt eller dårligt....?).
De fleste har jeg faktisk prøvet over 5 gange...

Men...

Diazepam: Til at slå en stimulans-buzz eller et langtrukkent syretrip ned med. Og den lange halveringstid er kun bonus, da man så næste dag stadig nyder godt af den muskel-afslappende effekt, og den angst-dæmpende (mod f.ex. social paranoia, som man jo godt kan have en smule af, efter en hård meth/coke-tur).
Så perfekt til at hjælpe på en meth-tur, at det "næsten virker som snyd" (vistnok Prom's formulering :D )

Synes diazepam-rusen er for subtil og "ubemærksom" til at man rigtig kan bruge det til at "lamme" på og bruge som euforisk downer.
Man kigger bare tilbage på en uge bagefter, hvor man var dummere, dovnere og sov mere end normalt. Uden at man tænkte over det eller mærkede det.
Desværre har man/jeg dog en tendens til ALLIGEVEL nogle gange at ende i perioder hvor man tager diazepam-doser på eyeballin' (dvs. for store) hver dag... og spilder liv, tid, energi osv.

Synes Alprazolam og faktisk også Oxazepam virker bedre som sådan nogle "slag-i-hovedet"-benzoer til enten at sove på (når man ikke er på stims, men "bare ædru") eller til at "lamme på", hvor man bruger benzo-effekten som en slags alko/GHB-rus til at ligge og slappe af og chille.
På dem kan man ret tydeligt mærke effekten "ramme", og man er også rimelig tydeligt påvirket.

Har aldrig været så meget til at vælte rundt og bruge benzoer som en slags alkohol-substitut/potentiering og gå i amok-stodder-mode på dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2010 22:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
... og hvor er afstemningen??

Jeg vil vide hvilket stof der vinder! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2010 22:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 apr 2010 20:36
Indlæg: 4
Hej med jer kloge.
Undskyld hvis jeg skriver det forkerte sted.

Jeg har for nogle år siden fået konstateret at jeg lider af en form for epilepsi.
Det er en slags epilepsi som som jeg som oftest kan mærke et godt stykke tid før det kommer
Men nogle gange kommer det pludseligt. jeg "hopper og spjætter" med arme og ben, taler ikke tydeligt
men mister ikke bevistheden. - Efter en indlæggelse efter første anfald blev jeg undersøgt fra top til tå.
lægerne kunne ikke "fremprovokere" et anfald, men de havde jo set med egne øjne. - Efter alle læger havde
holdt et møde, diagnosticerede man det som temporerelige epileptiske anfald. Da jeg blev udskrevet
fik jeg en reccept på Rivotril. - Det går da også fint med dem.

Men mit problem er at min læge er meget meget imod at udskrive stoffer som han kalder dem.
Jeg har bedt ham om at læse min journal eller tage kontakt til sygehuset for, at få ham overbevist
til at han skal udskrive disse piller til mig uden alt hans (undskyld udtrykket) Brokkeri.
Han siger at, der i min journal ikke direkte står jeg lider af epilepsi.Men der står epilepsi ligende anfald.
Jeg fik lov til at læse det (han havde jo fået det fra sygehuset) og jeg måtte jo give ham ret, at det var
sådan at sygehuset havde skrevet det.

MEN HVAD SKAL JEG GØRE ??

Jeg føler at det er ydmygende at jeg skal tigge og bede ham hvergang jeg skal have mine piller udskrevet.

Men eftersom han mener at disse stoffer er stærkt vanedannende og jeg bliver afhængig som en heorin narkoman.
Det lykkedes mig for det meste at få ham til at udskrive mig nogle alligevel... men nu er problemet at nu udskriver
han mig mindre og mindre dosis.

Dette har nu allerede resulteret i 2 gange på skadestuen hvor de har måtte give mig rivotrilen i sprøjte. 10 min efter jeg har fået dette kan jeg rejse mig op og gå.. helt klar i hovedet og uden nogle former for bivirkninger overhovedet.

Nu rejser jeg en del. For det meste i Europa, men også i østen.

I Pakistan og Indien kan man frit købe alle piller. Det har jeg også prøvet... men det er da nok noget der er fremstillet hjemme på apokekerens køkkenbord, for virke gør det ikke.

I USA kunne man heller ikke købe det uden reccept... Desværre var jeg så uheldig at jeg fik et anfald i USA og som følge deraf måtte en tur på hospitalet... Det kostede mig en formue at ligge på hospitalet en dag hvor jeg fik min medicin..

Jeg har på mine rejser i Europa spurgt nogle steder om man kan købe nogle benzodiazepiner, for disse kan også bruges som midlertidigt alternativ dvs. et par dage. - Men jeg har endnu ikke haft nogen succes i nogle lande.

ER DER nogen der ved om der er noget andet man kan købe her i Danmark eller et andet sted i Europa som har nogenlunde
samme virkning ??? - Jeg er sgu træt af at tigge og bede min egen læge.

JEG VIL BLIVE RIGTIG RIGTIG GLAD HVIS DER VAR NOGEN DER KUNNE RÅDE MIG !!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2010 22:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Alprazolam blev jeg i hvert fald afhængig af i halvandet år. Så det er vel nok den bedste, jeg har prøvet. Jeg har været vidt omkring. I dag gør jeg dog kun i sjældent i clonazepam. Den er også lækker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team