Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 16:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 15 apr 2010 23:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 apr 2010 20:36
Indlæg: 4
Ja det virker også midlertidigt for mig.... ligesom Lorazepam.

Problemet er bare at det åbenbart ikke kan købes nogle steder i verden.

Derfor var der måske nogle der viste om der var noget andet der kunne købes i enten her I Danmark
(Og det er der vel ikke.... det eneste man snart kan købe uden reccept er vitaminpiller)

Men måske var der nogle der havde erfaringer fra deres rejser i andre lande, om man kunne
købe noget der kunne hjælpe der... gerne i Europa for der rejser jeg rigtig meget.

Det er sjældent jeg er i østen og USA, og desuden er der altid kontrol ved hjemrejse
fra østen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2010 04:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
Det undre mig virkeligt at så mange herinde er vilde med alprazolam! Der ka man bare se.. Personligt synes jeg ikke det giver nogen speciel eufori hos mig.. Plus jeg ska æde mig mæt i dem for at få effeckt...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2010 03:26 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Morpheus skrev:
Det undre mig virkeligt at så mange herinde er vilde med alprazolam! Der ka man bare se.. Personligt synes jeg ikke det giver nogen speciel eufori hos mig.. Plus jeg ska æde mig mæt i dem for at få effeckt...


Måske er det fordi Patrick Bateman gjorde Xanax cool? 8)

Billede

- mums! Hvis jeg skulle have en homoseksuel oplevelse, skulle det være med uden tvivl være med Christian Bale. Han er mit absolutte mandlige krops-ideal.
Når man har styrketrænet i lidt tid, og set hvordan muskel-toningen træder frem på ens egen krop, så forstår man virkelig at værdsætte et genetisk vidunder som Christian Bale.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2010 18:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 apr 2008 07:29
Indlæg: 842
Geografisk sted: NørrebronX
Alprazolam, som så mange andre.

EDIT:

Citat:
Når man har styrketrænet i lidt tid, og set hvordan muskel-toningen træder frem på ens egen krop, så forstår man virkelig at værdsætte et genetisk vidunder som Christian Bale.



:shock:

_________________
Citat: "Jeg lå heldigvis (på en passende dose syre) i min skurvogn alene på landet hvor ingen kunne nå mig, da jeg blev lullet ind i en syg Truman Show / The Matrix agtig virkelighedsdelusion."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2010 23:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jan 2004 00:33
Indlæg: 293
Geografisk sted: Århus
rivotril for EVER :rocking:

jeg elsker at de virker i 2 dage, og de gør bare verden dejligere all in all :D

jeg har dog prøvet at spise lidt for mange på een gang, hvilket slettede 3 døgn fra min hukommelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2010 00:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 sep 2009 00:48
Indlæg: 28
Geografisk sted: Århus
clonazepam. skarpt forfulgt af alprozolam...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2010 04:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Jeg har ingen yndlingsbenzo, de gør næsten intet for mig - dem med langt halflife gør mig bare til en psykopat-zombie næste morgen, som taler sort, har en ultrakort lunte og store armbevægelser.
Valium har været mest "behageligt" af dem jeg har prøvet, men det er stadig bare sovemedicin for mig.

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2010 15:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Det kommer lidt an på hvad, hvor og hvornår.
Skal jeg put sove i en fart flunitrazepam.
Men sådan allround, hvis jeg skal være sammen med flere mennesker, så er go'e gamle diazepam sku godt, de nyere alprazolam er også virklig gode, men de er næsten "bygget" til at blive hook af, det kan godt hedde sig at de har en halveringstid på 6-12 timer, men den tror jeg sku ikke på, hvis jeg siger 4-6 timer så er jeg flink. De er meget hurtig ude af kroppen, så skal du ha en til osv.

Så'n til husholdnings benzoer der fortrækker jeg Rivotril (Clonazepam)

Det lyder som om jeg går og æder bolsjer hele tiden, men jeg har brugt benzoer i mange år, så det er akkumulerede viden. Er ikke afhængig af det stads, sikkert mere held end forstand. Og det er ikke den der med at jeg bare ikke vil indrømme det for mig selv, jeg ved sku godt hvad jeg er hook på -ingen grund til at komme med den remse her- og hvad jeg ikke er.
Men det er virkeligt noget rigtig lort at blive afhængig af, men kan dø af abstinenserne, det kan man ikke en gang på junk!
Den de overvejer at begynde med benzoer burde lige hoppe ind forbi youtube eller lig. og søge på "benzo withdrawal"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2010 17:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2009 03:06
Indlæg: 65
Geografisk sted: 5000
Husker at barrikadere døren indefra, smider telefonen langt væk, satser på ikke at vågne helt blank op i detentionen igen.
F2´r er klart favoritten :mrgreen:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2010 22:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2010 13:56
Indlæg: 222
Geografisk sted: helt væk og lige her.
Diazepam... helt sikkert... har så heller ikke prøvet så meget andet... kunne godt bruge noget der...ehm.. gjorde noget mere ved tankerne :D
Man får jo lige sårn et opløft - og så ellers en god chiller..
Jeg var så dum idag at sniffe 5mg, hvorefter jeg guffede 30mg, og røg 5 mg bagefter bare for at prøve- da diverse har sagt en masse lort om det, og så skulle det lige prøves... og så har jeg selvføgelig røget en masse tjald... undskyld " trip-rapporten " der- men er ret tåget i låget :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2010 22:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2008 22:15
Indlæg: 313
roche skrev:
Jeg var så dum idag at sniffe 5mg, hvorefter jeg guffede 30mg, og røg 5 mg bagefter bare for at prøve- da diverse har sagt en masse lort om det, og så skulle det lige prøves... og så har jeg selvføgelig røget en masse tjald... undskyld " trip-rapporten " der- men er ret tåget i låget

Det er spild af din næse at sniffe diazepam, da det ligsom de fleste andre benzoer, ikke kan indtages nasalt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2010 23:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2006 21:36
Indlæg: 243
roche skrev:
Diazepam... helt sikkert... har så heller ikke prøvet så meget andet... kunne godt bruge noget der...ehm.. gjorde noget mere ved tankerne :D
Man får jo lige sårn et opløft - og så ellers en god chiller..
Jeg var så dum idag at sniffe 5mg, hvorefter jeg guffede 30mg, og røg 5 mg bagefter bare for at prøve- da diverse har sagt en masse lort om det, og så skulle det lige prøves... og så har jeg selvføgelig røget en masse tjald... undskyld " trip-rapporten " der- men er ret tåget i låget :P



lad være med at sniffe det, det virker ikke ej heller at ryge dem.. og det er utrolig usundt at ryge piller!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 00:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2010 13:56
Indlæg: 222
Geografisk sted: helt væk og lige her.
emingos skrev:
lad være med at sniffe det, det virker ikke ej heller at ryge dem.. og det er utrolig usundt at ryge piller!


http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =4&t=13817


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 05:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
roche skrev:
emingos skrev:
lad være med at sniffe det, det virker ikke ej heller at ryge dem.. og det er utrolig usundt at ryge piller!


http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =4&t=13817


Hvad er din pointe?

Bioavailability / blod plasma levels er langt mindre ved insufflering af benzo
er, end det er ved den orale vej.

Og ja, det er stadig usundt at ryge piller.

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 06:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Jeg ved ikke lige med at ryge stesoer, men F2 er meget populært på gaden. Ang. at sniffe benzoer så er det rigtig nok at man ikke får meget mere ud af det da de har en høj Bioavailability oralt, men det føles mere som om man tager et drog når man sniffer :) Rivotril er gode, de små og rimlig stærke.
Det samme med at dytte dem, men de virker lidt hurtigere. Ja, jeg ved godt at der kun er midazolam der er vandopløselig, men det betyder ikke at man ikke kan dytte de fleste andre benzoer. Vand er ikke det eneste opløsnings middel, så hvis man er en nåleliderlig junkie....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 09:16 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
@Tøffe:

Jeg synes du skal kontakte en patientvejleder. Der sidder formentlig en på det hospital, hvor du fik udskrevet rivotril. Patientvejlederen kan sikkert ikke hjælpe direkte, men kan fortælle hvordan du skal gribe det an, videre derfra. Det handler om, at du får dokumenteret (så ingen kan tage fejl), at det er rivotril du skal ha og i hvilke doser og at du ikke har et misbrug. Fortæl om alle de komplikationer det giver dig IKKE at få rivotril. Det holder jo ikke, at du skal henvende dig på det sorte marked for at få medicin, der hjælper på din sygdom. Send mig en PM, hvis du har brug for det, så vi ikke hijacker emnet.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 10:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 18:07
Indlæg: 96
Geografisk sted: Neverland
Valium! Perfekt til at komme ned fra et stimulans trip så man kan falde i søvn.


Senest rettet af Methmaster 25 apr 2010 10:43, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 10:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 18:07
Indlæg: 96
Geografisk sted: Neverland
Rush skrev:
Jeg har ingen yndlingsbenzo, de gør næsten intet for mig - dem med langt halflife gør mig bare til en psykopat-zombie næste morgen, som taler sort, har en ultrakort lunte og store armbevægelser.
Valium har været mest "behageligt" af dem jeg har prøvet, men det er stadig bare sovemedicin for mig.


Så vidt jeg har forstået, er der forskel på Valium og Diazepam, right? Men det er vel kun halverings tiden der er til forskel? Hvilket forklarer hvorfor jeg også synes bedst om Valium pga den korte halverings tid. En benzo med lang halveringstid, bliver jeg ligesom dig, en omvandrende zombie dagen efter, hvilket jeg ikke finder fedt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 10:48 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Methmaster skrev:
Så vidt jeg har forstået, er der forskel på Valium og Diazepam, right? Men det er vel kun halverings tiden der er til forskel? Hvilket forklarer hvorfor jeg også synes bedst om Valium pga den korte halverings tid. En benzo med lang halveringstid, bliver jeg ligesom dig, en omvandrende zombie dagen efter, hvilket jeg ikke finder fedt.

Der er ikke forskel - diazepam er det aktive stof i Valium / Stesolid / etc. Det metaboliseres til aktive metabolitter, og har en meget lang halveringstid - adskillige dage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 10:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 18:07
Indlæg: 96
Geografisk sted: Neverland
Prometheus skrev:
Methmaster skrev:
Så vidt jeg har forstået, er der forskel på Valium og Diazepam, right? Men det er vel kun halverings tiden der er til forskel? Hvilket forklarer hvorfor jeg også synes bedst om Valium pga den korte halverings tid. En benzo med lang halveringstid, bliver jeg ligesom dig, en omvandrende zombie dagen efter, hvilket jeg ikke finder fedt.

Der er ikke forskel - diazepam er det aktive stof i Valium / Stesolid / etc. Det metaboliseres til aktive metabolitter, og har en meget lang halveringstid - adskillige dage.


Okay? Tak for info. Selvom halveringstiden er lang kan det vel godt føles som om det er ude af kroppen? Mine "ture" på Valium mærkede jeg intet efter ca 5 timer. Faktisk kunne jeg til vågne op på dette tidspunkt og ikke falde i søvn igen. Hvilken benzo har den korteste?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team