Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 00:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
jeg har det sidste års tid leget med ketamin ud over det "uskyldige" fest orienterede forbrug i "små" doser.
k-holes tiltaler mig utrolig meget, og den fuldstændige abstrakte sindstilstand og ego død der følger har jeg jagtet semi intenst de sidste måneder. både med en ven men meget alene med meget nøje afmålte doser, både for kontrol, men også for bevidst at holde det på kanten hele tiden.

jeg er blevet opmærksom på der findes 2 eller 3 forskellige slags ketamin. noget med molekyle sammensætningen der er anderledes.
s eller r eller lign.
Kunne utrolig godt tænke mig hvis nogle nørder kunne forklare hvad der adskiller dem fra hinanden , både kemisk men også meget gerne hvordan de kan virke så forskelligt ved rekreativ brug.

noget går lige i kroppen ved små doser,men er umuligt at k-hole på.
andet kan man slet ikke mærke før du når k-hole.

samtidig har jeg bemærket at selv om folk mener man ikke kan mærke den fulde effekt hvis man er fuld, mener jeg at alkohol kun forstærker ketamins effekt, både fysisk og psykisk. meget endda.
og har tit svært ved at få det optimale ud af det hvis jeg ikke er beruset på anden vis. kan dette virkelig godt passe?

har du ellers andre forslag til hvordan k-hole kan opnås ved anderledes indtagen elller i forbindelse med andre lign midler?
har ikke helt lyst til at begynde på IM indtagen ... endnu...;)
Kan oral indtagen betale dig?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ketamin-molekylet har et stereogent center, hvorfor det findes i to spejlbilledisomerer / enantiomerer, benævnt R- og S-ketamin. Hvor man tidligere har anvendt racemisk ketamin til alle områder (lige dele af R- og S-enantiomeren), anvender man nu kun S-ketamin til narkose i mennesker. Det gør man for at undgå unødvendige bivirkninger, da det så vidt jeg ved er S-formen som inducerer de fleste af de effekter som er ønskværdige under narkose. I veterinær medicin anvender man stadig oftest racemisk ketamin. Jeg kunne forestille mig at langt størstedelen af den ketamin som man finder på det sorte marked er racematet, da det er meget billigere at fremstille og sandsynligvis nemmere for de fleste at anskaffe. Så vidt jeg ved har jeg aldrig prøvet ren S-ketamin, og har ingen førstehåndserfaringer at byde ind med hvilken version som egner sig bedst til rekreativ brug.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hvis de mennesker jeg får mit ketamin fra ikke har løjet for mig, hvilket jeg ikke regner med de gør.
Så er et mix 50/50 af S og R optimalt.

Forskellen så vidt jeg ved er at S ketamin virker noget hurtigere og en del kortere, men er en del mere psykedelisk - R ketamin virker i længere tid og er lidt længere om at ramme - det ikke så psykedelisk men nærmere bare fordummende.

Hvis jeg skulle eksperimentere med ketamin igen, hvilket jeg ikke regner med, men hvis jeg skulle - så vil jeg helt sikkert benytte mig af en blanding igen - måske noget mere S ketamin end 50%.

Et lille godt råd til når du leger med ketamin, er at bruge N20 (Lattergas) til at booste ketaminen med, det kan give nogle fantastiske resultater og nogle ret så langt ude oplevelser.

P.L.U.R

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
er det dig COA?

stærkt comeback! sludder fra ende til anden.

Prometheus har ret:
Citat:
The pharmacological profile of ketamine: Until recently, clinically available ketamine was a racemic mixture containing equal amounts of two enantiomers, (S)- and (R)-ketamine. The pharmacological profile of racemic ketamine is characterized by the so called dissociative anesthetic state and profound sympathomimetic properties. Among the different sites of action, N-methyl-D-aspartate (NMDA)-receptor antagonism is considered to be the most important neuropharmacological mechanism of ketamine. Effects on opiate receptors, monoaminergic and cholinergic transmitters, and local anesthetic effects are obvious as well. Following intravenous administration, a rapid onset of action is seen within 1 min, lasting for about 10 min. The anaesthetic state is terminated due to redistribution, followed by hepatic and renal elimination with a half-life period of 2-3 h. For alternative administration, the intramuscular and oral route is also appropriate. The most important adverse effects are hallucinations and excessive increases in blood pressure and heart rate. These reactions can be attenuated or avoided by combining of ketamine with sedative or hypnotic drugs like midazolam and/or propofol. During controlled ventilation, increases in intracranial pressure are unlikely to occur. The special pharmacological profile of (S)-ketamine: In general, the pharmacological properties of (S)-ketamine are comparable to the racemic compound. On the different sites of action, qualitatively comparable effects were found, but significant quantitative differences also became obvious. When compared with (R)-ketamine and the racmic mixture, the analgesic and anesthetic potency of (S)-ketamine is threefold or twofold higher. Thus, a 50% reduction of dosage is possible to achieve comparable clinical results.

http://www.ketamine.com/racemate-eutomer.html

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Halugenlampe: Vil du uddybe hvad du mener der er sludder og hvad der er ikke er sludder?

Jeg kom med personlig efaring - synes ikke der er noget sludder over det.

Medmindre jeg har fået Tiletamine eller noget PCP agtigt istedet for ketamin så vil jeg da mene det jeg siger er rigtigt - det er muligt at jeg har fået byttet om på S og R ketamin men så det fordi de mennesker jeg får det fra har byttet om på det.

N2O og Ketamin er synergister - derfor er der intet sludder i det jeg skriver der.

Har du fået haterpikken i munden her til aften eller hvordan? Du ka sgu selv være noget sludder!
Lige lidt pissens på mig og så en copy/paste.... håber det hjalp på længden af potensen... DR kampsmart

P.L.U.R and have a nice motherfucing night!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Freakaling skrev:
Jeg kom med personlig efaring - synes ikke der er noget sludder over det.

Medmindre jeg har fået Tiletamine eller noget PCP agtigt istedet for ketamin så vil jeg da mene det jeg siger er rigtigt - det er muligt at jeg har fået byttet om på S og R ketamin men så det fordi de mennesker jeg får det fra har byttet om på det.

ja du har bytte om på det, og derfor er det også noget sludder! på din erfaringsbasis har du jo ikke noget reelt grundlag for at vide om du har indtaget R- eller S-ketamin. men selvfølgelig stoler du mere på dine hestevenner end Prometheus. :roll:

det er jo lige præcis den slags misinformation vi prøver at undgå her på stedet. ja, det tog mig under 2 min. at finde en kilde og det kunne du jo passende også have gjort så din påstand overgik fluevægt i tyngde. :roll:

så basic line: S-ketamin er hurtigtvirkende, 2-3 gange kraftigere anæstetisk effekt end racemisk ketamin, som er mere dissciativt. hvorvidt du har ret i at 50/50 er optimalt ved jeg ikke. men siden R-ketamin lader til at være mere dissociativt en S-ketamin, så kunne ren R-ketamin vel godt tænkes at være det helt optimale. det findes måske bare ikke på markedet?

Admin
Brugeravatar

@Trådstarter: Jeg tror mest forskellen ligger i tolerance, forventninger til et nyt batch, tidligere oplevelser med stoffet, set, setting osv. Det er højst usansynligt, at man sku finde enantiomert rent eller beriget ketamin på markedet. Det er mange gange dyrere end racemisk ketamin, så fra sælgerens side kan jeg ikke se logikken i det.

Har selv haft held med at blande det med lattergas, LSD, forskellige 2C-X eller 4-meo-pcp (lidt klamt stof i øvrigt, men lige netop sammen med ketamin er det en vinder i min bog).

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ketamin og 4-MeO-PCP lyder som en interessant blanding. Hvordan adskiller det sig fra blot 4-MeO-PCP eller ketamin? Kan du nå "dybere ned" i længere tid?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Halugenlampe: Alle mennesker kan tage fejl og alle mennesker skal have mulighed for at tage fejl.

At du taler nedladende er dit fucking problem - at jeg bytter om på R og S var en fejl som KAN ske... Du ved FEJL de sker.....

Men ja, jeg stoler mere på de folk jeg får det fra - hvilket er ret logisk - enten kommer det i store poser fra udlandet eller også er det S-ketamin de selv har kogt ned - det ikke så fandens svært at finde ud af vel?

Så det kan godt være jeg byttede om på 2 bogstaver, men udover det, så har jeg pænt meget ret i det jeg skriver....

Som jeg sagde, du kan fandme selv være noget sludder og lær at snak ordentligt.

Ses ude i det danske trance miljø Halugen - i Really hope so :)

P.L.U.R

EDIT
Nu det lang tid siden jeg har eksperimenteret med ketamin og det nok defor jeg huskede omvendt mht R og S - my bad..... Virkelig ked af det skulle blive til halugenlampens potensforlænger... håber han fik en god spiller nu når han endelig fik den op at stå....

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

jeg kan kun spille til dig, Freakazoid, og jeg har hungret så længe.

Admin
Brugeravatar

Freakaling skrev:
Men ja, jeg stoler mere på de folk jeg får det fra - hvilket er ret logisk - enten kommer det i store poser fra udlandet eller også er det S-ketamin de selv har kogt ned - det ikke så fandens svært at finde ud af vel?

Tror altså det meste af det ketaminopløsning, man selv koger ned, er racemisk. Det er oftest noget beregnet til dyr eller noget fra underlige tredjeverdenslande. Men det kan sikkert godt ske. Det kan godt tænkes, at nogen har brudt ind hos hospitaler eller firmaer og stjålet S-ketamin :)

BehindMind skrev:
Ketamin og 4-MeO-PCP lyder som en interessant blanding. Hvordan adskiller det sig fra blot 4-MeO-PCP eller ketamin? Kan du nå "dybere ned" i længere tid?

Du ramte selv hovedet på sømmet :)
4-meo-pcp er i sig selv ret langtrukkent og kedeligt IMO. Men det er perfekt til at forstærke ketamin. Ketaminoplevelsen blir længere og mere "lucid". Man får mere med tilbage fra sit k-hole og kan godt komme i k-hole mere end én gang på en session. (noget jeg ikke kan normalt).

-Jimmy Carter

Junior medlem

Det med at man kun kan komme i k-hole en gang pr session er det alle der har det sådan, for synes nu enlig ikke jeg har de stor problemer med at gøre det flere gange i træk. Men er så også den eneste der kan gøre det af dem jeg plejer at side sammen med.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan også godt khole flere gange.

Nu får jeg helt lyst til at anskaffe noget 4-meo-pcp og køre en kombo med ketamin... bare for at opleve det:)
Det kan godt gå hen og blive helt brændende alvorlig sort snak til den bastakt!

EDIT

De gange jeg har leget med S-ketamin har det været i tønder (de der glas sataner) fra pfizer.

P.L.U.R

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]