jeg har det sidste års tid leget med ketamin ud over det "uskyldige" fest orienterede forbrug i "små" doser.
k-holes tiltaler mig utrolig meget, og den fuldstændige abstrakte sindstilstand og ego død der følger har jeg jagtet semi intenst de sidste måneder. både med en ven men meget alene med meget nøje afmålte doser, både for kontrol, men også for bevidst at holde det på kanten hele tiden.
jeg er blevet opmærksom på der findes 2 eller 3 forskellige slags ketamin. noget med molekyle sammensætningen der er anderledes.
s eller r eller lign.
Kunne utrolig godt tænke mig hvis nogle nørder kunne forklare hvad der adskiller dem fra hinanden , både kemisk men også meget gerne hvordan de kan virke så forskelligt ved rekreativ brug.
noget går lige i kroppen ved små doser,men er umuligt at k-hole på.
andet kan man slet ikke mærke før du når k-hole.
samtidig har jeg bemærket at selv om folk mener man ikke kan mærke den fulde effekt hvis man er fuld, mener jeg at alkohol kun forstærker ketamins effekt, både fysisk og psykisk. meget endda.
og har tit svært ved at få det optimale ud af det hvis jeg ikke er beruset på anden vis. kan dette virkelig godt passe?
har du ellers andre forslag til hvordan k-hole kan opnås ved anderledes indtagen elller i forbindelse med andre lign midler?
har ikke helt lyst til at begynde på IM indtagen ... endnu...

Kan oral indtagen betale dig?