Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2011 15:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2010 22:21
Indlæg: 149
Geografisk sted: BONBONLAND
Yo.

Har fået udskrevet Nozinan, tog 25 mg Kl 12.50.

Ringede til lægen, da jeg dårligt har sovet i næsten en uge nu. Måske bortset fra 30 timer. Sidste 4 dage omkring 10-14 timer, og er ved og blive sindsyg over manglende søvn.

Jeg har nu ik så meget tankemylder mere, men spjætten i benet stadig og trætte øjne, men mit sind er ik træt. Er nu ik blevet mere rolig, bare mere desperat på en måde.

Hvad skal jeg bede om ved lægen, så jeg kan sove ? Holder ik det her ud, kører non stop.

Og har nu egentlig ik den store lyst til og ryge pinde dagen lang, eller nu.

Edit : Købte 2 stk Holpodiem Hexal 10 mg (staveplade) af en ven i forgårs. Spiste begge, vågnede efter 2 timer - tilbage i seng, vågnede 3 timer efter, men sov ik på den faste måde der. Lå og vendte mig mere eller mindre.. Tolerance eller hvad tyder det her på ?

_________________
I`m way too busy POWERTRIPPIN !!!


Senest rettet af Drugger 30 jun 2011 15:17, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2011 15:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Måske din læge ved det? Tag dog op og snak med ham/hende.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2011 15:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2010 22:21
Indlæg: 149
Geografisk sted: BONBONLAND
Blodsplat skrev:
Måske din læge ved det? Tag dog op og snak med ham/hende.


Søger et alternativ til og ku sove på. Tror ik Nozinan er løsningen. Men ok, min læge må vide det vel, siden jeg får Nozinan. :roll:

_________________
I`m way too busy POWERTRIPPIN !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2011 21:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2011 00:20
Indlæg: 39
Nozinan hjælper ikke på noget, tror ærligt tallt at det er et placebo.
Men hvis du stadig har problemer med søvnen, så prøv med 2 køresyge piller (de sløvende af slagsen). Det gør en træt i en times tid, nok til at falde i søvn :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2011 09:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Nozinan er skam ikke placebo,hvis du får nok,bliver du ligesom en zombie.Jeg bryder mig ikke meget om det.Jeg mener det er inde i kategorien af medicin,man giver f.eks psykotiske man gerne vil have til at være rolige.Jeg syntes det har en virkning henaf Truxal. :shock:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2011 15:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
Placebo? Nozinan er ikke placebo, det er faktisk både antipsykotisk og mildt smertestillende. Jeg kan dog ikke mærke den smertestillende effekt. Jeg bliver bare hammer træt, irritabel, og mega tør i kæften og kan knapt nok bevæge mig ordenligt. Ikk særligt rart..

Jeg har desværre ikk så mange forslag som ikk minder en del om Nozinan til dig. Det meste hypnotika er desværre alt for vanedannende og giver for meget tolerance efter min mening..

Peace Morpheus


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2011 15:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
En phenergan eller noget der ligner inden sengetid får mig til at gå ud som et lys i 10-12 timers tid.
Jeg har det selv med at vågne vileløst 2-3 timer efter jeg er faldet i søvn, det kan være et helvede.
Dog skal man passe lidt på med ikke at overdosere, ta ikke mere end en, to har ofte gjort mig træt og sløv
og dum, hele dagen efter hvilket var lidt ubehageligt. Og har hørt noget om at phenerganer skulle have noget natskygge i sig, så det er vist
bedst at passe en smugle på, og vil efter personlige erffaringer fraråde at det blandes med alkohol eller andet sløvende.

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2011 22:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Kuma skrev:
...Og har hørt noget om at phenerganer skulle have noget natskygge i sig, så det er vist
bedst at passe en smugle på, og vil efter personlige erffaringer fraråde at det blandes med alkohol eller andet sløvende....


Har hørt? Du kunne jo evt. undersøge indholdsstofferne i medikamentet før du begynder at sprede rygter.

Jeg kan ikke umiddelbart se at der er "noget natskygge" i phenergan - but please enlighten me, Doc! :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2011 23:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Næ jeg søgte også selv på det og kunne ikke finde det, og siden jeg ikke har parken herhjemme kan jeg ikke læse det bag på,
men det var skam min kære ekskæreste der viste mig produktet som fortalte mig det, og siden hun har en okay viden inde
for disse ting, gik jeg ud fra det var rigtigt, men slap nu lige lidt af CannaChem, jeg er ikke ude på at sprede rygter så der er ingen
grund til at være flabet.

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2011 23:18 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Kuma skrev:
Næ jeg søgte også selv på det og kunne ikke finde det, og siden jeg ikke har parken herhjemme kan jeg ikke læse det bag på,
men det var skam min kære ekskæreste der viste mig produktet som fortalte mig det, og siden hun har en okay viden inde
for disse ting, gik jeg ud fra det var rigtigt, men slap nu lige lidt af CannaChem, jeg er ikke ude på at sprede rygter så der er ingen
grund til at være flabet.


Fair nok, Dude ;)
Det var ikke min mening at være flabet, selvom jeg da godt kan se at jeg lød lidt vel smart i forrige post...
...men, når man kigger rundt på sitet med kritiske øjne, så ligger der desværre mange halve- og modificerede sandheder blandt, heldigvis, utallige guldkorn.

knuzzer :oops:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2011 02:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2011 00:20
Indlæg: 39
Ved godt tråden ikke er aktiv lige pt, men jeg ville bare lige fortælle at 1 tramadol pille på 50 mg taget sammen med 1 marzine køresygepille giver en mega lækker afslappethed, og man sover så godt, og får meget klare drømme. Og når man så vågner, får man tramadol rusen i 2 timers tid efter, så det er nemt at komme op og i gang :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2011 12:51 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Tramadol er IKKE vejen frem hvis man vil sove. Jeg selv, inklusiv alle andre jeg kender, der har eksperimenteret med tramadol, er enige om at det er noget lort at sove på. Sådan er det med mange opioider, med mindre man lammer sig ud i OD lignende tilstande.

Marzine der imod kan godt bruges som et mildt hypnotikum. Jeg tvivler dog på at det vil have en effekt på OP, når Norzinan ikke kan gøre det. Norzinan er en dødknapspille uden lige, i hvert fald det første stykke tid, indtil man er tilvendt medikamentet.

@OP: Smut op og tal med din læge, og forklar at Norzinan intet gør for dig. Det er vel det eneste du kan gøre. Hvis din læge er bare nogenlunde seriøs omkrig sit arbejde, vil hxn ikke bare overhøre et sådan problem. Søvnløshed kan være ret så indvaliderende.

Held og lykke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2011 21:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Få fat i seroquel og ikke depot versionen og så tager du bare 200 mg så sover du 16 timer lige meget hvor brændt du er Jeg har kraftig RLS så dem har jeg haft brugt. Dog fik jeg dem af en kammi

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2011 21:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Få fat i seroquel og ikke depot versionen og så tager du bare 200 mg så sover du 16 timer lige meget hvor brændt du er Jeg har kraftig RLS så dem har jeg haft brugt. Dog fik jeg dem af en kammi

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2011 22:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
200mg? Er du sindssyg? Det er ikke legetøj. Jeg fik det jævnt skidt af 25mg pga. mit i forvejen ret lave blodtryk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2011 22:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Jeg vil os mene, at du kan bruge truxal eller seroquel men måske ik 200 mg. 25mg skulle nok kunne gøre det hvis ik du er vandt til dem :lol:

Men pas på med at bruge dem hele tiden syntes HURTIGT jeg bliver tolerent :evil:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2011 22:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Jeg tager normalt 50 men har tager 400 gik kold i byens ungdomshus og min kammi er doseret til 1600

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 01:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
jeg tager normalt en af de store hvide 300mg når jeg skal sove :rocking: . åd engang 2g det var satme ik smart var bare vag i 5 dage efter :peace: !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 02:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 apr 2009 13:09
Indlæg: 633
krabler skrev:
jeg tager normalt en af de store hvide 300mg når jeg skal sove :rocking: . åd engang 2g det var satme ik smart var bare vag i 5 dage efter :peace: !

fuck hvor sejt!

_________________
Har festen varet for længe? Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm. Tryk på mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 09:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Rellek skrev:
krabler skrev:
jeg tager normalt en af de store hvide 300mg når jeg skal sove :rocking: . åd engang 2g det var satme ik smart var bare vag i 5 dage efter :peace: !

fuck hvor sejt!



Hell yeah !.

det var nu ik for at spille smart, men blot fordi ham over mig skrev at han havde ædt 400mg og var gået helt kold og jeg tidligere havde skrevet at jeg syntes man hurtigt bliver tolerent min dosis skulle ihvertfald øges tit da jeg brugte det på daglig basis .

men tak for dit kompliment :whogives: :lol:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team