Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 10:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 aug 2011 11:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Her den anden dag på vej hjem fra fest fik jeg pludselig hedetur samt mit syn begyndte at svigte. Da vi stoppede bilen tumlede jeg ud i rabatten og fik det hurtigt bedre.

Natten forinden havde jeg indtaget ketamin, sidste dosis en gang omkring midnat, tror jeg. Og dagen før det havde jeg indtaget 2C-B.

Jeg havde natten til hjemturen sovet rigtig koldt og har derved reddet mig en omgang feber/halsbetændelse. Jeg havde heller ikke været så god til at få noget at spise gennem weekenden.

Så er spørgsmålet bare: Hvad har forårsaget denne hedetur og svigtende syn? Kan stofferne have spillet en afgørende rolle eller er det sygdomsbetinget? Kan ketamin gå ind og påvirke synsnærven på den måde så lang tid efter indtag? Der var gået i hvert fald 11-12 timer siden sidste indtag. Var det et tegn på at gå sukkerkold? Eller en blanding af det hele?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 12:10 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Feber betyder jo dybest set, at kroppens temperatur bliver skruet op..
Jeg tror det har været en blanding af flere ting. For lidt søvn, for lidt at spise, sygdom. Hvis du har indtaget alkohol til den fest i kom fra, har det sikkert heller ikke gjort det bedre.
Det lyder lidt underligt at skulle miste synes pga ketamin så lang tid efter.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 12:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det mente jeg også, men fruen blev ved med at insistere på at stofferne nok har været indblandet. Så nu vil jeg have det afklaret. Jeg mener nemlig selv at det ville være meget mærkeligt, hvis man fik den slags effekter så lang tid efter sidste indtag.

Der var ikke alkohol indblandet. Havde faktisk en meget sober festival, alt taget i betragtning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 18:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Hm. Jeg har oplevet noget meget lignende. Kom frem til den konklusion at det "blot" var et ildebefindende. Det gik hurtigt over, ikk?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 18:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jo, som sagt fik jeg hurtigt synet tilbage, da jeg tumlede ud af bilen og ned i græsset. Hedeturen gik også hurtigt over og forvandlede sig på magisk vis til en solid omgang kulderystelser. Jeg tror ikke selv at de to forgående dages narkoindtag har noget at gøre med det, men derimod den begyndende sygdom og for lidt mad. Jeg fik faktisk sovet 8-9 timer den weekend. Så den helt store søvnmangel havde jeg heller ikke.

Grunden til at jeg spørger herinde er selvfølgelig for at få det afklaret af nogen, der ved hvad de snakker om :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 18:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Jeg tror ikke nogen ved hvad de snakker om. ;)

Skete der noget stressende/farligt i den bil?

Jeg fik det fordi jeg brændte mig, har en veninde som fik det fordi hun blev stukket med en nål. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 18:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Nej, jeg sad bare og prøvede at få lidt søvn på turen hjem ligesom de andre.

Jooo, jeg synes da nok at nogle af de gamle fyre her på forummet ved hvad de snakker om. Folk som Imp og Prom bliver jeg imponeret over gang på gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 21:00 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2010 14:10
Indlæg: 41
Håber da ikke alle på turen hjem prøvede at få en lur, inklusive chaufføren ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team