Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2024 15:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: l
Indlæg: 05 apr 2012 23:15 
ø


Senest rettet af Doffy 29 apr 2012 16:29, rettet i alt 1 gang.

Top
  
 
Indlæg: 06 apr 2012 21:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
lige præcis fentanyl har jeg hørt skulle være noget fucking skadeligt lort.
desuden bør du virkelig ikke tage opiater igen, hvis du før har haft et stort mis/forbrug.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2012 05:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2010 13:40
Indlæg: 347
I Estland i 2012 døde flere mennesker af fentanyl-OD end i trafikulykker.
Det er sgu ikke for sjov.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2012 12:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Jeg har set flere bruge fentanyl hvor de enten har røget det eller drukket det i the.

De folk jeg har set bruge det går virkelig kold på fentanyl og for mig ser det ikke ud til der er meget fedt i det.
Man kunne self skruge ned for dosis.

Syntes du skal passe meget på med fentanyl.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2012 14:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej Doffy!
jeg har et link til en engelsk side som siger lidt fentanyl; mht HR!
du bør som det mindste finde så meget information som mulig inden du giver dig i kast med det!!

http://www.drugs.com/fentanyl.html
et lille udtag fra siden:
Do not use fentanyl unless you are already being treated with a similar opioid pain medicine and your body is tolerant to it. Opioid medicines include morphine (Kadian, MS Contin, and others), hydrocodone (Lortab, Vicodin), oxycodone (Oxycontin), and hydromorphone (Dilaudid). Talk with your doctor if you are not sure you are opioid-tolerant. Do not use fentanyl if you have used an MAO inhibitor such as furazolidone (Furoxone), isocarboxazid (Marplan), phenelzine (Nardil), rasagiline (Azilect), selegiline (Eldepryl, Emsam, Zelapar), or tranylcypromine (Parnate) in the last 14 days. A dangerous drug interaction could occur, leading to serious side effects.

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 apr 2012 16:43 
l


Senest rettet af Doffy 29 apr 2012 16:29, rettet i alt 1 gang.

Top
  
 
Indlæg: 08 apr 2012 10:57 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
ja kan se det meget potent men tænkter hvis jeg fx bare tog det på en time også af igen eller 2 timer så ville jeg jo bare få en mindre dosis men har heller ikke givet mig i kast med dem endnu men har ikke tænkt mig at stikke eller ryge det men det sådan noget gel agtigt der inde i men har ingen tolerance men hvad jeg kunne læse mig til skulle det være 100 så stærkt som morfin så hvis jeg bare havde det på i 2 timer også tog det af fx ville jeg jeg få 100 micro gram af det og så ses hvrodan jeg ville få det men ved det ikke vil løse linket der


Det tror jeg er en meget usikker metode. Hvad med at klippe det i ultrasmå bidder og prøve dig frem med et lille stykke på af gangen? Giv dig rigtig god tid og vær overforsigtig, så du lærer effekten af de små stykker at kende. Hvis du halverer, halverer igen osv., så burde du komme ned på en beregnelig dosis.

Eller hvad? Gør det endelig ikke, før en anden med mere styr på det har kommenteret.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2012 14:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Agathos Daemon: Problemet er at man jo ikke ved om dosen er spredt over hele plasteret. Dvs, brugeren sagtens kan indtage en stor dosis fentanyl, blot på en lille "stripe" af det.

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2012 15:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 10:37
Indlæg: 1231
Jeg synes et eller andet sted når jeg læser det teksten her: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-17524945
Så ville jeg ikke tage chancen :roll:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 apr 2012 20:03 
lk


Senest rettet af Doffy 29 apr 2012 16:29, rettet i alt 1 gang.

Top
  
 
Indlæg: 08 apr 2012 20:32 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
der er sådan noget gel agtigt inde i ved ikke om jeg kan presse den ud også dele det op for tror vhsi ejg bare klipper det i stykker kommer gel ud over det heke


Jeg kan sagtens se incases pointe og fso's, for den sags skyld. Men den plan du beskriver her burde være sikker, hvis du er forsigtig nok, altså fordeler geleen, tager et ekstremt lille stykke, giver det god tid til at virke, så du oplever den fulde effekt og doserer efter det, stadig efter et forsigtighedsprincip, der betyder "hellere for lidt end for meget".

Men måske har fso ret. Det er virkelig potente sager og du er ude i et eksperiment, der i værste fald kan betyde døden.

Edit: Jeg synes du skal give dig tid til at læse det link fso har serveret. Måske kan du finde mere sikker info på bluelight eller andre steder, fra nogen der har praktisk erfaring og samtidig kan finde ud af at bruge hovedet.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
 Titel: k
Indlæg: 29 apr 2012 16:30 
kjj


Top
  
 
 Titel: Re: l
Indlæg: 29 apr 2012 16:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jul 2006 18:25
Indlæg: 727
Geografisk sted: den sorte muld
jeg synes, at det er temmelig dårlig HR, at trådstarter kan slette alle sine indlæg i denne tråd, for at prøve at undgå at ligne et fjols.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team