Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 22:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg ville lige høre der er nogen der har erfaring med at spise en ordenlig portion mørk chokolade op til en tur på MDMA, og som evt. kunne komme med nogen inputs om hvordan det er? kan læse mig frem til comeup skulle være knap så behageligt, og folk skulle blive mere fucked, men om det er på den "gode"
eller "dårlige" måde kan jeg ikke lige gennemskue.

læs evt : http://www.bluelight.ru/vb/threads/6044 ... t-a-repost.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har prøvet det med methylone at spise 50g mørk chokolade hver dag i 7 dag op til dagen, er du vimmer det rammer hårdt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I bluelight tråden bliver der også anbefalet, ikke at overstige 25g mørk chokolade hver dag i 5 dage op til en tur.

Mit første forsøg slog fejl, men skal prøve igen på et tidspunkt.
Man gør det for at få lidt af magien tilbage, hvis man føler man ikke oplever det - i bund og grund et stærkere roll, på en meget positiv måde.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Lol pete, der ER forskel :-)?

Ham på bluelight siger det booster ens eufori, på en nærmest psykedelisk måde. Han anbefaler også at undlade at spise det på dagen, da det kan blive for voldsomt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er forskel, jeg kan huske comeuppet var meget voldsomt og ekstrem angst præget. Efterfulgt af 2 timers non-stop dans hvorefter methylonen stille og roligt stillede af.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Do you care to describe the come up? Af ren nysgerrighed

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja det kan jeg da godt. Husk på, dette var på Methylone og ikke MDMA.

Jeg havde i en 7 dages tid spist 50g mørk chokolade dagligt. Ca. 15min. efter jeg dropper kapslen med 250mg methylone i begynder det at kilde i fingrene og maven. Hjertet banker derud af, jeg må stoppe op et par gange og tage en dyb indånding fordi hele min krop ryster og boom så rammer det og så står jeg non-stop i 2 timer og banker brædder.

Somewhat mere intens "roll" og comeuppet var en del mere angst præget fordi det sparkede meget voldsomt ind.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Jeg skal på en tur med MDMA'en næste lørdag, og tænker at give det med mørk chokolade et forsøg. Jeg er ikke stødt på det i forbindelse med MDMA før, men med svampe er der da en del skriverier om det skulle intensivere et trip. - Det er dog ikke som i pre-loading, men mere under selve trippet. Men spændende lyder det da! :)

25g mørk chokolade hver dag fra mandag til fredag + 500mg C-Vitamin er lidt min plan.

Er der nogen der har erfaringer med pre-loading af magnesium? Eller er det kun PÅ dagen? Og er det kun i forhold til kæberne? Og så fald, hvilken dose snakker vi om? Det skulle jo nødigt stå ud med sprætskid mens jeg står og hygger på dansegulvet. :lol:

Melder gerne tilbage omkring mine erfaringer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du behøver ikke preloade magnesium. Jeg plejer at tage det sammen med stoffet, og det er mit indtryk det virker ret hurtigt. Det er kun for kæbespændingerne, og det kan anbefales til alle stimulanser ime. Ca. 500 mg plejer at være hvad folk anbefaler, og der sku' vidst ikke være risiko for dårlig mave i den dosis :)

Det virker helt klart for mig, men det er ikke et fuldstændigt farvel til kæbespændinger, og jeg skal stadig huske ikke at gå og bide sammen...

edit: nå jeg kan se på google, at folk også bruger magnesium til at kontrollere udviklingen af tolerance ifm. stimulanser, men det har jeg ingen erfaring med...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg plejer at tage 450mg magnesium ca halvandne time før mit drop. Det nedsætter det væsentligt, de er dog stadig tilstede. Husk tyggegummi.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Det lyder jo meget lige til. Jeg synes dog det er MEGET forskelligt hvor ramt man bliver af kæben. Men det skader da ikke..

Udover tyggegummi kan jeg anbefale Stisal : )

Har folk gode erfaringer med at droppe en mindre dose 1-1,5 time efter første drop? Har forsøgt et par gange, men kan ikke rigtig finde ud af virkningen. Eftersigende skulle det forlænge peak. Mine tanker går lidt på 140-150mg som første dose, og så 40mg 1/1,5 time efter.

Medlem
Brugeravatar

Tro mig den virker for vildt man... Har spist 100 mg mørk chokolade de sidste 10 dage.. har taget 200mg fordelt på 2 bomber .. Og er fuldstændig in fucking wonderland bitches!! :D

Er vant til at tage en del emma, og jeg kan virkelig mærke forskel.. er fuldstændig sendt til tælling på 200 mg..

Venner: Prøv det man, virkelig !

Medlem
Brugeravatar

Tro mig den virker for vildt man... Har spist 100 mg mørk chokolade de sidste 10 dage.. har taget 200mg fordelt på 2 bomber .. Og er fuldstændig in fucking wonderland bitches!! :D

Er vant til at tage en del emma, og jeg kan virkelig mærke forskel.. er fuldstændig sendt til tælling på 200 mg..

Venner: Prøv det man, virkelig !

100mg chokolade, du mener vel 100g ?

Der er stor forskel på mørk chokolade, så hvad % spiser i ?

Medlem
Brugeravatar

Jo 100g haha var helt væk :)

Mht. idag er jeg helt på toppen! Har sovet næsten 11 timer, spist en masse frugt og grønt samt drukket kakao og mælk! Plus selvføgelig lidt mere chokolade.

Chokoladen er 80% Superior.. de har den i Netto til en billig penge.

Kan varmt anbefale det, det slår dobbelt så hårdt og man skal bruge halvdelen af hvad man ellers skal..

Var klart sendt mere afsted på de 200mg end jeg normalt er på 400-500mg.. Total crazy shizzle ! Hehe

Medlem

Interessant hvad det er i chokoladen/kakaoen der gør denne ændring?

Er selv på tredjedagen i gang med at spise chokolade (ca. 25 g/dagen), og regner med noget mdma i weekenden. Har aldrig prøvet det før, men melder tilbage mht. virkning ;)

Medlem
Brugeravatar

jeg spiste 50g 80% om dagen, 3 dage op til og jeg syntes nemt jeg kunne mærke det :) min start dosis var helt nede i 80mg og det var hvertfald mærkbart som 100-110 mg vil jeg sige 8)

Medlem
Brugeravatar

Er selv på tredjedagen i gang med at spise chokolade (ca. 25 g/dagen), og regner med noget mdma i weekenden. Har aldrig prøvet det før, men melder tilbage mht. virkning ;)

Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener at have læst at man udløser serotonin når man indtager mørk chokolade. Så jeg kunne forestille mig at det er et øget serotonin-niveau i hjernen der forsager denne effekt.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har preloadet 100g 86% ckokolade inden for de sidse 5 dage, det hjalp desværre ingenting. Min tolerance er nok alt for høj for tiden :|

Medlem

Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener at have læst at man udløser serotonin når man indtager mørk chokolade. Så jeg kunne forestille mig at det er et øget serotonin-niveau i hjernen der forsager denne effekt.

Men det giver bare ikke så meget mening at spise et serotoninudløsende stof i dagene op til et MDMA-trip. Snarere at det måske (gen)opbygger nogle ressourcer..

Medlem
Brugeravatar

Overvejer lidt om jeg skulle prøve en mild chokolade preloading her til næste gang, men jeg tager kun MDMA ca. 4 gange om året, og vil helst ikke risikere, at det har nogle negative effekter, så jeg "spilder" en tur på dén konto.

Inde på bluelight-tråden virker det groft skønnet, som om langt de fleste (60-80%) af dem der har prøvet det, har fået en positiv forstærkning i én eller anden grad, mens resten ikke rigtig mærkede forskel.

Er der flere herindefra, der har fået afprøvet denne teknik, eller ved mere om den?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]