Hej!
Jeg har planer om at udforske højdosis ketamin trip noget mere. Jeg har indtil videre ELSKET de oplevelser jeg har haft i hullet! Men som mange nok har erfaret, så er oplevelsen for kort, og det er for det meste umuligt at hive noget brugbart med hjem fra rejsen. Jeg tænker, at det må være muligt at forlænge tiden i hullet, gøre noget for, at oplevelsen bliver mere klar og brugbar, og eventuelt forstærket. Der er allerede mange tråde om ketamin, som også er inde på dette emne, men de er for længst døde og de gode informationer ligger spredt. Så jeg tænkte det kunne være nyttigt at samle alle tips og tricks til mere fornøjelige højdosis ketamin trip her.
Jeg har overvejet at starte ud med et rent, visuelt psykedelisk stof og derefter tage huldosen. Hvad har i af erfaringer med det?
For at forlænge tiden i hullet, ser det mest effektive ud til at være, at indtage en høj oral dosis og kort før den peaker, insuflere en middel dosis. Dette har jeg ikke prøvet endnu, hvad bør doseringerne ligge på pr. kg?
Hvad kan i ellers bidrage med? Der findes ikke et ultra effektivt, korttidsvirkende nootropic, der lige gør at man kan hive hele skatten op af hullet?

Det ville satme være guld værd!