Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2024 00:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 feb 2015 01:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 dec 2014 20:15
Indlæg: 19
Godaften Psychedelia..

Har kigget den stickied tråd igennem ang. MDMA, men havde stadig lige et par spørgsmål, som jeg håber at nogle kan besvare.

- Tog MDMA for godt og vel 1½ uge siden nu. Den efterfølgende nedtur er næsten væk nu (begyndte at træne igen idag, det hjalp en del), dog har jeg stadigvæk mange spændinger i kæben, hvilket irriterer mig lidt. Går tit og ofte og tager mig selv i at "spænde" og gnide tænderne lidt for tæt mod hinanden. Nogle der har en løsning på det? Synes tit det bliver værre når jeg fanger mig selv i det, så kan godt være det bare er psykisk. Har overvejet at tygge en masse tyggegummi, men ved ikke om det vil forværre det.

- Nu hvor mit sidste trip gik så godt (triprapport her viewtopic.php?f=43&t=49587 , hvis nogle skulle være interesserede), er jeg blevet nysgerrig over for at prøve at gå i byen på stoffet. Hvad vil i anbefale som en fin dosis første gang man går i byen på det? Tog 250mg fordelt over en hel aften sidst, og det var meget vildt (for mig). Tænker der skal lidt mindre til på en bytur?

- Skal jeg vente 2 måneder, før jeg tager det igen? Eller vil det være ok i starten af Marts f.eks.?

På forhånd tak :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2015 02:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Jeg kan ikke anbefale at gå i byen på MDMA. Synes MDMA er ekstremt afslørende, også selvom man bestræber sig på at holde kæben, racerkæften osv i ro. Ikke så fedt når man bliver busted i døren af dørmændene, og de ikke vil lukke en ind etc. Hvis du vælger at gøre det, så hold dosen lav

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2015 02:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Enig med Shambhala.

læs lidt omkring magnesium, det kan i hvert fald hjælpe på kæben IMENS man er på mdma.. Måske virker det også her bagefter.

Du bliver nok ikke helt fuckt af at tage det i marts.. Men kan kun råde dig stærkt til at holde dine pauser.. Magien kan NEMT forsvinde (for nogen)

Jeg synes mdma alene er bedst med 1 - 5 venner i rolige omgivelser med lækker musik måske bløde sofaer med masser puder og/eller natur.. Elller lign.

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2015 15:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 dec 2014 20:15
Indlæg: 19
Ja ok, tak for svarene :) Jeg har også nydt det i rolige omgivelser, men bliver lidt overrasket over, at i siger det ikke kan anbefales at gå i byen på. Jeg havde ellers troet, at det var et af de fedeste og mest udbredte "gå i byen stoffer".

Angående pauser har jeg også været bange for det med at miste "magien", så kan godt være jeg udskyder det og venter helt til engang i sommeren. Det er nok også federe, når der er lange lyse nætter og varmt :D (har kun prøvet at tage MDMA i vinterperioden indtil videre, hehe).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2015 16:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
I lørdags var jeg ihvertfald glad for min 3,5 måneders pause, hold nu fast det var for fedt :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2015 15:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Det kommer vel an på hvor man tager i byen, og hvad det indebære at "gå i byen"

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2015 02:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 apr 2014 01:54
Indlæg: 88
Geografisk sted: Nordjylland
Tror det med kæberne er mere psykisk, end at det egentlig er aktuelt. Har haft ondt i kæberne dagene efter en tur med MDMA, men ikke gået rundt og haft racerkæber dagene efter.

Angående det med at gå i byen på MDMA, kan jeg sige dig en ting, det er super lækkert! Selvfølgelig er der det med dørmænd, så hold dosen lav, eller vent til du kommer ind på baren/diskotek/whatever, med at tage det, og bare forsøg at gå for at være fuld.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2015 03:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
snufkin skrev:
Det kommer vel an på hvor man tager i byen, og hvad det indebære at "gå i byen"

sandt

SomeoneWhoIsntMe skrev:
Tror det med kæberne er mere psykisk, end at det egentlig er aktuelt. Har haft ondt i kæberne dagene efter en tur med MDMA, men ikke gået rundt og haft racerkæber dagene efter.


Er jeg ikke sikker på det er. Har faktisk oplevet min kæbe lige fuckede i et par sekunder flere dage efter mdma.. Sådan helt fuldstendig random mens jeg lavede noget andet. Det var vist efter første eller 2 gang

men tror ikke det er noget man skal bekymre sig om, medmindre det ikke stopper eller lign

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2015 10:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 aug 2013 17:19
Indlæg: 15
Jeg var i byen i fredags på et MDMA trip.
havde ca taget 0,5 gram syntes selv det var rimelig god kvalitet.

Det var simpelthen så fedt! Dog skal man lige huske at trække lidt luft og masserer af vand.
Havde kun drukket 3 øl inden jeg landede i byen og drak ingenting derinde.

Det fedt man pas på :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2015 11:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 aug 2013 17:19
Indlæg: 15
Jeg havde ikke nogle synderlige bivirkninger udover jeg var godt blæst af og jeg var lidt stram i kæben.

Har engang taget 800mg og det fik jeg bivirkninger på fuld smadder, det var både med koldsved og så var kunne jeg ikke sidde stille :I
Men det gør jeg ikke igen, jeg nåede også en punkt på aftenen hvor folk fik orange glas briller på det var nok et tegn på at jeg havde taget for meget.

Dog har jeg dog lært lektien ved at tage for meget:/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2015 11:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Du har tydeligvis ikke lært lektien, når du lige har taget et halvt gram.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team