Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2024 15:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2cb
Indlæg: 09 dec 2015 18:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 okt 2015 17:32
Indlæg: 51
Billede

Kan nogen fortælle mig om de genkender disse som 2cb mærker


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2cb
Indlæg: 09 dec 2015 18:29 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005 21:04
Indlæg: 1177
2C-B er slet ikke potent nok til at en normal dosis vil kunne være på et mærke - det er helt sikkert ikke 2C-B du har fat i der.

Det er nok 25B-NBOMe, et 2C-B analog som dog har en helt anden bivirknings profil. Der er bestemt mulighed for at komme galt afsted med dette stof og jeg vil anbefale at holde dig fra dem da der er flere dødsfald ved helt almindelige dosis størrelser.
Derudover så bør du læse op på de stoffer som du overvejer at indtage, det ville ikke tage dig lang tid at skrabe nok viden sammen til at kunne drage den konklusion at dine mærker ikke indeholder 2C-B.

Ham/hende som har solgt dig dem som værende 2C-B er enten ekstremt uoplyst (+ for doven til at gøre noget ved det) eller et pusher svin uden lige.

_________________
Don't these talking monkeys know that Eden has enough to go around?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2cb
Indlæg: 09 dec 2015 18:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 okt 2015 17:32
Indlæg: 51
Tak
Kunne du godt se mit billede
For har virkelig haft store problemer med at få det til at virke herinde.
Og tak for oplysningen.
Vi var selv i tvivl og derfor ville vi først spørge herind ind et køb.
Mange tak for din advarsel
Det værdsætter jeg meget.
Holder mig til mine lsd-25 mærker☺


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2cb
Indlæg: 09 dec 2015 18:41 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005 21:04
Indlæg: 1177
Jeps, det kunne jeg sagtens.

yderst fornuftig beslutning!
Hvis du får din LSD fra samme sted så vil jeg desuden anbefale dig at anskaffe et testkit eller, det vil jeg faktisk anbefale under alle omstændigheder med de tider som vi lever i ;)

_________________
Don't these talking monkeys know that Eden has enough to go around?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2cb
Indlæg: 09 dec 2015 19:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 okt 2015 17:32
Indlæg: 51
Endnu engang tak
Det er ikke fra samme sted.
Ham har med 2cb er en fyr fra dk
Det lsd vi har er fra udlandet
Og ja jeg køber et testkit med set samme.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2cb
Indlæg: 09 dec 2015 19:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 okt 2015 17:32
Indlæg: 51
Hej igen Jeg har lige vært igang med at bestille et ez-testkit igennem denne side.
Prøvede at bruge koden til 15% rabat men det virker altså ikke.
Kan en hjælpe?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2cb
Indlæg: 10 dec 2015 11:27 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Hvis det er et problem med rabatkoden, kan du prøve at skrive "Bluelight" eller "Bluelight" i stedet og se om det virker. Hvis det er selve bestillingen, ved jeg sgu ikke lige. Du kan evt søge på, om du kan finde en, som sælger en marquis reagent på eBay eller andre handelspladser.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2cb
Indlæg: 10 dec 2015 13:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2015 17:44
Indlæg: 89
Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Farmand skrev:
2C-B er slet ikke potent nok til at en normal dosis vil kunne være på et mærke - det er helt sikkert ikke 2C-B du har fat i der.

Det er nok 25B-NBOMe, et 2C-B analog som dog har en helt anden bivirknings profil. Der er bestemt mulighed for at komme galt afsted med dette stof og jeg vil anbefale at holde dig fra dem da der er flere dødsfald ved helt almindelige dosis størrelser.
Derudover så bør du læse op på de stoffer som du overvejer at indtage, det ville ikke tage dig lang tid at skrabe nok viden sammen til at kunne drage den konklusion at dine mærker ikke indeholder 2C-B.

Ham/hende som har solgt dig dem som værende 2C-B er enten ekstremt uoplyst (+ for doven til at gøre noget ved det) eller et pusher svin uden lige.


Vil dog lige pointere at jeg er stødt på 2C-B på mærker et par gange gennem de sidste år. Mærkerne var betydeligt store i forhold til LSD og nbome mærker og der har ikke været mere end svarende til 8-10 mg HCL-salt på mærkerne så det med du siger at det ikke er potent nok til at kunne være en normal dosis på et lille mærke mærke lyder rigtigt. Men jeg vil helt klart gi dig ret i at det sandsynligvis er en nbome, de fleste gange jeg har prøvet 2C-B har det enten været saltet i en gelkapsel eller en pille så jeg ville nok også holde mig til det når vi snakker 2-CB... Men derfor er det selvfølgelig stadig en god idé at tage en test selvom det er i pulver eller en gelkapsel, man kan jo aldrig været sikker...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team