Dextrose skrev:
heinejohnny skrev:
Citat:
Ingen prisdiskussioner - Lad være med at spørge om hvad forskellige stoffer koster, og lad være med at spørge om andre kan få det billigere end dig. Kort sagt, lad være med at snakke om priser på stoffer!
Slap da af og æd en kiks, tør hatten og tag dine briller på !
Var nysgerrig om og høre hvad de koster - jeg er udemærket over hvad jeg giver for dem, undskyld jeg ødelægger din forretning.

og gir dem sku da ikee til piger ! Hvad gør du selv ? Date raper med rohypper, skal jeg kunne konkludere det ug fra din post eller ?
Spænd hjælmen og hold en sober tone. Ved godt jeg ik er fin ikanten, men hold da kæftman.....
Det er citeret fra RETNINGSLINIERNE FOR DETTE FORUM din fucking klaphat!
Du burde bannes med det samme, fordi du failer at læse reglerne!
De der lyserøde ting på din avatar, er det et billede af de to små brikker du har at rykke rundt
med?
Selv tak din klaphat. Er ser selv på en anden side hvor det præcist er på samme måde med folk der spille smarte. Tag og slap af, læser man endre topics, hvor folk k,eks blir rådet til mdma fordi de ville strarte men noget cola osv... "nej nej, tag mdma i stedet, det er bedre!"
Ehmm fuck priserne, ved godt der ikke må snakkes priser, men så længe der ikke handles,så burde det da være ligemeget. Er det ulovligt og snakke om måske? Nej,men sælge ja.
Og det der med og spille tough guy på nettet,kom videre, vi prøver bare og hjælpe hinanden.
Men bring it on, eller la os få en diskution ?