Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 01:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Hej allesammen...

Jeg har en ven er kommet i det problem, at han har fået besked på at han skal aflevere en urinprøve på sin arbejdsplads...

Han arbejder som flyttemand, og er på vej til at skal i lære hos firmaet...

Han ryger hash hver dag... Men aldrig i arbejdstiden... Det er en ny medarbejder i firmaet som har sagt til chefen at der bliver røget i arbejdstiden, så nu har de fleste af de ansatte derude fået besked på at skal aflevere en urinprøve...

Han er lige blevet 18 og har ikke kørekort, og den eneste hans arbejde består af, er at flytte kasser op på etager...

Kan de godt fyre ham hvis han har THC i blodet?

Kan man gøre noget for at snyde de test? Altså få en "ren" kammerat til at pisse i et bægre?

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg mener at han skal have skrevet under på at de må tage en urinprøve. Jeg arbejder selv i et firma, hvor jeg har skrevet under på at de må tage en urinprøve, men selv om han ikke har skrevet under på noget vil det jo virke meget mistænktsomt hvis han nægter at få den taget. Han kan dog ikke blive fyret på dette grundlag, men chefer har det jo med at finde et eller andet hvis de vil af med en. Med hensyn til snyd med urinprøven kan han sagtens finde en med rent urin, jeg har selv en kammerat som i en periode fik taget urin test af sine forældrer. Han havde altid en dunk med gammelt urin stående gemt væk i et skab, som han så brugte. Enkelte gange er han blevet nød til at bruge en blanding af isthe og varmt vand (tror jeg nok det var) fordi han løb tør for rent pis.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
isthe og varmt vand?

så er det sku nogen mærkelige prøver de har brugt hvis den er faldet for det :)
men helt sikkert, der har altid været meget snak om at snyde urin prøver - har selv gået på efterskole - og jeg tror sku som BadGer også skriver at det er sikrest at bruge en clean persons pis.

og de må vist godt fyrer en for at fyrer den fede. det er jo ulovligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De prøver jeg kender tester ikke for om det er urin eller ej. Det de viser er om der er stoffer i eller ej, det vel sige at hvis man puttede dem i et glas vand ville de bare vise ingen ting, fordi der ingen spor er af stoffer. Der for skal mand bare finde en væske der ligner urin og er varm, evt. lugter af urin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

årh okay, jeg troede de blev tjekket i en maskine på et lab, men nu du siger det har jeg godt hørt om dem der man kan købe i netto og på apoteker, men de er da helt vildt tvivlsomme er de ikke?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej jeg tror du skulle være rimelig præcise. Jeg ved ikke hvad det koster at sende en urin prøve på labrotorie, men kan forestille mig det ikke er helt billigt, især ikke hvis det er et helt firma´s ansatte´s urin prøver

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nej okay jeg gir dig ret :gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
galskabens-gardner skrev:
årh okay, jeg troede de blev tjekket i en maskine på et lab, men nu du siger det har jeg godt hørt om dem der man kan købe i netto og på apoteker, men de er da helt vildt tvivlsomme er de ikke?

Ahh, i netto ? det har jeg aldrig hørt om før.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
extanor skrev:
galskabens-gardner skrev:

Ahh, i netto ? det har jeg aldrig hørt om før.

Så kig her - http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=19&t=25724

Junior medlem

jeg har lige fået taget en prøve for 2 timer siden, og den snød jeg, jeg røg en masse hash og tog en masse amf i mandags, og de siger jo at det kan måles i urinen i 6-8 uger, så jeg tog 2 kyolic kapsler, og nu kommer det ulækre; og drak 2-3 cl urin om dagen.(Den er god nok. Ved gennedbrydning af metaboliterne i urinen vil der dannes kemiske forbindelser, som nedbryder THC'en i det nye urin) Det var den eneste måde jeg kunne snyde på, fordi at de test's kommunen har, der måler man om man har taget; amf, hash, feta, opium, og så nogle flere, og den måler også hvor meget kreatin, og hvad PH' værdien er i ens urin, og hvor meget væske man har i urinen.

prøven viser enden 1 eller 2 streger, og hvis der kun er 1, så er man positiv i det som står ovenfor stregen, og hvis der er 2, så er den negativ.

og jeg fik heldigvis negativt, :cheers:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Billede

http://www.ureasample.com/buy-drug-test ... oduct=1072

Her er løsning, en kunstig pik og urin. Så slipper I også for at drikke det ;)

Junior medlem

eedeolla skrev:
Billede

http://www.ureasample.com/buy-drug-test ... oduct=1072

Her er løsning, en kunstig pik og urin. Så slipper I også for at drikke det ;)

hahah, jeg håber sq der er en brugsanvisning med for dem der vil købe den, :D :hm:

Dedikeret medlem

Jeg troede et øjeblik at det var et billede af noget HELT andet :)

Junior medlem
Brugeravatar

Kemo skrev:
fordi at de test's kommunen har, der måler man om man har taget; amf, hash, feta, opium,

Lidt trist og blive testet negativ for amf med posetiv for Feta :joint:

:peace:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg ville klart nægte det, hvis jeg var ham. Hvad han laver i sin fritid kan være ligegyldigt, så længe han passer sit job, og ikke tager knark i arbejdstiden.

Tror virkelig de har en svær sag for, hvis de vil fyre ham på den baggrund. Med mindre de har fået ham til at underskrive en "renhedserklæring" på et eller andet tidspunkt...

Junior medlem

Ruka Galar skrev:
Kemo skrev:
fordi at de test's kommunen har, der måler man om man har taget; amf, hash, feta, opium,

Lidt trist og blive testet negativ for amf med posetiv for Feta :joint:

:peace:

heheh, ja , mon ikke, :D heheh

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Han kan også være ærlig med sin arbejdsgiver. Sige, at han engang imellem ryger hash i sin fritid, men aldrig kunne drømme om at gøre det i arbejdstiden. Og at han desuden mener at arbejdsgiveren ikke bør bestemme hvad han foretager sig i sin fritid, så længe han passer jobbet ordentligt og er en god og stabil arbejdskraft.

Ærlighed og oprigtighed virker faktisk af og til, men det kommer selvfølgelig an på arbejdsgiverens personlighed.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]