Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 01:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Hej allesammen...

Jeg har en ven er kommet i det problem, at han har fået besked på at han skal aflevere en urinprøve på sin arbejdsplads...

Han arbejder som flyttemand, og er på vej til at skal i lære hos firmaet...

Han ryger hash hver dag... Men aldrig i arbejdstiden... Det er en ny medarbejder i firmaet som har sagt til chefen at der bliver røget i arbejdstiden, så nu har de fleste af de ansatte derude fået besked på at skal aflevere en urinprøve...

Han er lige blevet 18 og har ikke kørekort, og den eneste hans arbejde består af, er at flytte kasser op på etager...

Kan de godt fyre ham hvis han har THC i blodet?

Kan man gøre noget for at snyde de test? Altså få en "ren" kammerat til at pisse i et bægre?

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX