Jeg skal her til december skrive SRP, StudieRetningsProjekt, en slags gymnasiets speciale. Jeg skriver i fagene biologi og dansk, med emnet psykedeliske stoffer og gonzojournalistik(Fear and loathing in Las Vegas etc.) og jeg håbede at i kunne hjælpe mig med valg af litteratur for begge aspekter.
Jeg har først her for en uge siden valgt emne, og tager ned på biblioteket i dag for at lede efter bøger om emnerne, men da dette er et stort projekt skal jeg garderes til tænderne med information. Jeg får først min problemformulering udleveret i december så det er svært at sige mere specifikt, men projektet er indrettet sådan at jeg skal ud og søge information nu og så diskutere med mine vejledere for at snævre det ind; og derved finde en problemformulering.
Jeg har selv erfaring med diverse psykedeliske stoffer navnlig 2-cb, svampe og LSA-frø, og det var dog også mit motiv for valg af emne. Til slut skal siges at jeg planlægger at opdatere denne tråd med mit videre arbejde med projektet, og evt. uploade opgaven et sted hvis der var interesse(og jeg var tilfreds).
Tak på forhånd!
TL;DR: Søger bøger, til SRP, om psykedeliske stoffer der kan bruges med faget biologi i øjemed og bøger om gonzojournalistik.