Jeg tænker at vi ikke må drukne os selv i gode ideer. At lave plancher for alle stoffer er nok lidt over-kill og vi kan slet ikke nå det. Hellere koncentrere os om det overordnede så og måske lave en plancehe for hver af grupperne:
Stimulanser
Depressanter
Psykedelka
Empatogener
disossiativer
Det er fedt nok at Mr Gone har skrevet noget om Cannabis alene, men jeg tror det bliver alt for meget i denne omgang, hvis vi skal til at skrive komplette plancher om alle vores ynglingsstoffer! Med tiden kan det være at vi får dem lavet til fremtidige projekter
Vi skal regne med at folk ikke fatter en disse. Så at starte med plancher om at "disse stoffer er stimulanser og gør sådan og sådan,.. og disse stoffer er psykedelika og virker lidt forskelligt sådan og sådan.." osv.
For min del koncentrerer jeg mig mest om at få lavet filmen om DMT færdig. Og så alt det praktiske.
Jeg skal over til KenIshii i aften og udforme pressemeddelelsen om psychedelias nye omformning og formålsparagraf, og her vil vi også offentliggøre at vi kommer til at stå i HC Ørstedsparken på kulturnatten
Jeg prøver også lige at få det med fotokopiering på plads. Det ville være fedest hvis det kunne gøres et sted, så de har samme udformning.
Hilsen Fanny