250 doneret så vi kan sikre dette dejlige sted!
Nu ved jeg godt I får mange, mange (velmenende) forslag til hosting-løsninger, og det måske bliver træls at høre på. Især hvis I har bestemt jer, for et bestemt firma. Dog vil jeg lige nævne folk som
GigaHost.dk (no relation, whatsoever)!
Men hos dem får man lov til alt! De kører bare serverne stabilt, så må kunderne lave hvad de lyster. Lige nu har hver kunde 6 GB diskplads, der hele tiden vokser. Man kan - pr. kunde - have alle de domæner og sub-domæner man ønsker, Der er selvfølgelig PHP/MySQL 5 med mulighed for fallback til 4 hvis ønsket, CRON, Statistik, egen mail-administration, egen PHP-admin, alle de DB'er man ønsker, SafeMode PHP om ønsket, IMAP/POP, HHTPs ja alt man ønsker kan styres fra sit eget Control Panel. Og det til kt. 240.- pr år + 100.- i oprettelse!
Ja, det lyder sygt, men jeg skiftede fra One til dem, da jeg havde nogle sites der ikke kørte optimalt hos One (for megen trafik til de kunne sikre en ordentlig linje) og efter skiftet kører alle mine sites som en drøm.
Hvert år når jeg får min faktura undres jeg over de 240 kr. og "hvor længe kan det holde, hvad tjener de på?" men nu har de kørt så længe, at det er at betragte som et bundsolidt firma, som jeg varmt kan anbefale. Jeg ville snildt betale 2040 kr pr. år for den service, men slipper altså med en 10. del ... vildt :-)
Så det var bare et tip! Sig til hvis I skal bruge et test-domæne, så kan vi bare oprette et under min konto, som sagt må man have alle de domænet man vil, og de deler ikke en gang server, så går et ned kører alle de andre videre ... vildt :)