Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 apr 2024 14:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 dec 2012 03:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 dec 2012 03:07
Indlæg: 3
Hej,

Jeg håber dette er det rigtige forum til sådan et spørgsmål/emne.

Jeg er interesseret i at høre om der er personer her inde som har gode erfaringer med hensyn til at komme ud af en langtids afhængighed af kokain. Jeg ved at dette kræver en mere udspecificeret beskrivelse af selve misbruget men vil først lige høre om dette overhovedet er det rette sted at skrive om dette.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 dec 2012 04:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 jul 2012 14:37
Indlæg: 224
Jeg har ikke noget at bidrage med ved hensyn til kokain misbruget, men kan fortælle dig at du kan fortælle os alt her inde og føl dig velkommen til at spørge om alt hvad hjertet begærer!
Du har postet i Psychedelias gæstebog. Der må du skrive om alt hvad du har lyst til (Undtagen om de ting der står i reglerne.)
Folk som ikke er medlem på psychedelia kan også poste i dette forum. Så ved du det :)

Velkommen til!! :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 dec 2012 12:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Havde en periode på ½ år hvor den stod på coca mindst 1 gang om måneden, og jeg synes sku den var svær at bryde igen. For helved pas nu på med det stof, skal selv sparke stoffet i næsen nytårsaften og derefter regner jeg med mindst et halvt års pause, for kan godt mærke afhængigheden lidt endnu.

Edit: men har også haft 14 dage hvor det var hver dag, men derefter var det ikke så svært at slippe, Why? -dont know

//Zh4d0w

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Senest rettet af Zh4d0w 27 dec 2012 14:37, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 dec 2012 14:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Jeg har efterhånden været møllen rundt ved alle stofgrupperne, og kokain er det stof jeg er blevet mest skræmt over. Yderat behageligt men også ekstremt afhængighedsskabende. Især hvis man har personligheden til det.

Hvis du har et problem med coke så slet lontakten til alle du kender der har noget med det at gøre. Kom ud af miljøet.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 dec 2012 15:08 
Zh4d0w skrev:
Havde en periode på ½ år hvor den stod på coca mindst 1 gang om måneden, og jeg synes sku den var svær at bryde igen. For helved pas nu på med det stof, skal selv sparke stoffet i næsen nytårsaften og derefter regner jeg med mindst et halvt års pause, for kan godt mærke afhængigheden lidt endnu.

//Zh4d0w

Så lad være. én gang afhængig, altid afhængig. Du leger virkelig med ilden, hvis du tager et stof du før har misbrugt.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 23 dec 2012 18:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Alle der tager det en gang leger med ilden, nu ved jeg så godt at det er stoffet der taler til mig når lysten melder sig, men har ikke noget problem med at sige nej, og det er ikke sådan at jeg hellere vil have stoffet end mad, tøj osv.
jeg ved hvad jeg skal gøre for at holde det på afstand, og er kommet ud af den en gang, og det kan jeg igen, hvis det viser sig at jeg craver efter nytårsaften.
en god pibe hash hjælper også godt på det :D selv skal man ikke flytte misbrug, men hvis lysten til coken kommer så snupper man sig bare nogle hoveder og smider en film på så går den dag uden man tænker på det :)

//Zh4d0w

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 23 dec 2012 20:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Alle der tager det en gang leger med ilden, nu ved jeg så godt at det er stoffet der taler til mig når lysten melder sig, men har ikke noget problem med at sige nej, og det er ikke sådan at jeg hellere vil have stoffet end mad, tøj osv.
jeg ved hvad jeg skal gøre for at holde det på afstand, og er kommet ud af den en gang, og det kan jeg igen, hvis det viser sig at jeg craver efter nytårsaften.
en god pibe hash hjælper også godt på det :D selv skal man ikke flytte misbrug, men hvis lysten til coken kommer så snupper man sig bare nogle hoveder og smider en film på så går den dag uden man tænker på det :)

//Zh4d0w


Det er bare et lidt træls tradeoff. En enkelt aften hvor man har det fedt, efterfulgt af en periode med coke cravings. Spørgsmålet er så, er det det værd?

Kan huske jeg engang fik mine fingre i noget ekstremt potent kokain. Var på det nonstop fire dage i træk. I 3-6 måneder efterfølgende kunne jeg ind imellem (psykologisk) fornemme den klassiske benzin/antikke møbel duft i min næse, og fik en følelse af at min hals blev bedøvet.. Talk about fucking psychological addiction.

Coke er for mig det fedeste party stof der findes. Det er simpelthen så lækkert på alle tænkelige måder. Men dets stærke afhængigheds skabende potentiale er bare ikke det værd imo.

Nu ved jeg ikke hvor kraftigt de cravings påvirker dig, men food for though..

Og glem ej levamisol og så videre...


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 dec 2012 00:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Jeg har aldrig nogensinde, som du fortæller fået den specielle duft/smag som kokain har uden at være på det, men jeg har prøvet hvor jeg så en film (blow) mener jeg, hvor en gang i mellem når de tog en snit i filmen, begyndte mit hjerte at banke for fuld smader og fået en meget let eufori.
har efterhånden lært mig selv hvad jeg skal gøre hvis der opstår "cravings" og det plejer kun at være den første dag efter Kokain turen. Som du skriver @westzide, det er virkelig det lækreste partystof, men om det er det værd, både og
cravings under turen er nu de sværeste at holde ud, men en god nats søvn og noget at spise dagen efter plejer det at gå.

//Zh4d0w

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 24 dec 2012 00:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Jeg har aldrig nogensinde, som du fortæller fået den specielle duft/smag som kokain har uden at være på det, men jeg har prøvet hvor jeg så en film (blow) mener jeg, hvor en gang i mellem når de tog en snit i filmen, begyndte mit hjerte at banke for fuld smader og fået en meget let eufori.
har efterhånden lært mig selv hvad jeg skal gøre hvis der opstår "cravings" og det plejer kun at være den første dag efter Kokain turen. Som du skriver @westzide, det er virkelig det lækreste partystof, men om det er det værd, både og
cravings under turen er nu de sværeste at holde ud, men en god nats søvn og noget at spise dagen efter plejer det at gå.

//Zh4d0w


Jeg ved ikke om det er noget man kun oplever ved meget høj renhed, eller om jeg bare er ualmindeligt meget disponeret for afhængigheden. Har vel prøvet det en ca. 15 gange, og har også kun oplevet de cravings der, den enkelte gang, hvor kvaliteten var upåklagelig.

Du snakker nemlig om cravings under selve turen? Det får mig lidt til at tro at det ikke er super god coke du propper i næsen, da det på nogen måde giver cravings mens rusen står på. En lille bane er super tilfredsstillende i en tre kvarters tid (ikke for at sidde og "disse", spekulerer bare).


Anyways... Kunne faktisk være spændende at høre fra nogen andre, om de har oplevet ligeså alvorlige "coke cravings" efterfølgende. Mindes også at det var dex der sagde at det var blevet klassificeret som værende et af de mest afhængigheds skabende stoffer på vores planet.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 25 dec 2012 18:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Har haft alvorlige coke cravings, men det har altid været enten hvis jeg er påvirket af alkohol, eller hvis jeg har taget tidligere på aften, og er løbet tør. Brugte engang en time på at rode min lejlighed igennem, fordi jeg var sikker på jeg havde et halvt gram liggende, som jeg havde gemt for mig selv. Der havde jeg også indtaget tidligere.

Da jeg tog det tit /3-4 gange om ugen, varede en dose højst 15 min, og så gik det bare nedad igen, på trods af at det var meget god coke. Ikke flæk/fishscale, men stadigvæk i den dyre ende. Det skyldes nok tolerancen, at rusen til sidst blev så kortvarig.

Har nogle gange såen helt tilfældigt, fået duften/smagen af kokain i næsen, uden overhoved at have rørt det, eller tænkt på det - for så bagefter at få lyst til det. Meget random

Men er enig i at kokain er voldsomt afhængighedsskabende. Synes også altid at folk der har det meget mellem hænderne, tit selv ender på den. Eller at dealeren lige spørger, om jeg ikke giver en lille én (efter han lige har solgt mig det, wtf)

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 27 dec 2012 14:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Post 700 :joint: skal da fejres med et bonghovede :D

Det med at dealer lige spørger efter en streg (efter salg) kender jeg alt for godt :)
man kan næsten se det på dem inden de spørger, (hold øje med deres øjne, det er lidt sjovt)
plejer da at give en lille en på ca. 0,05 for at være flink X)

@westzide der var kun en periode hvor jeg netop fik dårlig coke jeg fik cravings under rusen. det jeg tager nu kan jeg (hvis jeg vil) godt side en time efter hver snit :)

//Zh4d0w

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 27 dec 2012 16:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2010 21:31
Indlæg: 321
Hvis din pusher nasser på kunderne er han nok så afhængig du godt kan være sikker på han cutter sit mel i takt med økonomien forværres


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 28 dec 2012 16:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
nej nej det er jeg skam sikker på ham her ikke var. :) ham tog da stoffet en gang i mellem men var ikke afhængig.
"Never get high on ur own supply" levede efter det og overholde det. men så snart det var solgt var det jo ikke hans supply mere og spørger derfor. men tanken har da været der :)

//Zh4d0w

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team