1. Næsten ingen, er sku ikke godt nok når folk tager der stads flere gange om dagen, hver dag. Og "slået fast" er sku store ord om en metode der bruger to glas og et kaffefilter.
2. En hver idiot ved at magnesium giver tynd mave, jeg var bare ikke klar over at der var så meget i selv i alm. kodimagnyler. Grunden til at de kommer magnesium i kodier er at opiater er stoppende, men når man stopper på et opiat ryger ens mave ikke bare tilbage til normalen, der er en, skal vi kalde det en, pendul effekt som gør at du får tynd mave.
Af flere grunde har jeg forhørt mig med både dansk og udenlandske "brugere", en læge og et par -gamle- behandlere og de korser sig alle når de høre om denne brug at Kodimagnyl. Det er sku ikke for sjovt skyld jeg prøver at advare jer
Og selv om i ikke er overbevist over det er en giftig cocktail, så er det et opiat i leger med. Hvis der er et stof der kan bære navnet "Gateway drug" så er det sku kodein. Pas nu for helved på jer selv!
"Næsten intet" betyder i denne sammenhæng væsentligt mindre end de 10% du nævner(jeg gætter på under 1%), så jo, det ER godt nok, medmindre man indtager ekstrakt fra mere end 200 piller hver gang. Jeg kan fortælle dig at nogle brugere har eksperimenteret med tilsætning af mere og mindre syre, og har kunnet konstatere at der ikke fælder mere ud når man har passeret pH 4. Hvis der var mere ASA tilbage, skulle det fælde ud ved tilsætning af mere syre, hvis man da kan stole på de relevante læresætninger indenfor kemi. Desuden er det værd at bemærke at der førhen blev berettet om susen for ørerne, opkast, hovedpine og de andre klassiske symptomer på forgiftning, men at der endnu ikke er nogen som har brugt denne metode korrekt, som har fortalt om disse symptomer(og der er MANGE der har prøvet det). Og hvis du forstår kemien i ekstraktionen, vil du vide at der ikke er grund til at tro andet end at der er tilstrækkeligt små mængder ASA i opløsningen til at gøre den sikker at indtage(i hvert fald hvad angår ASA).
Hvad angår det du siger om magnesium, så vil jeg stadig sige at hvis ikke du har læst det første indlæg i tråden her, så har du ikke et reelt billede af hvad vi egentlig snakker om.
Og de folk du siger der "korser sig", hvad er årsagen til det? Kender de detaljerne i ekstraktionen, og forstår de dem?
Til sidst: det burde sige sig selv at denne type ekstrakt er fint til en enkelt dosis en sjælden gang, men hvis man gør det ofte, risikerer man jo de samme problemer som ved andre indtagelsesformer, plus at det formentlig heller ikke er sundt at indtage så store mængder magnesium for ofte.