Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 09:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Hvor meget betaler du typisk for 1 gram kokain, ved køb af 1 gram ad gangen?
Ca. 300kr. 3%  3%  [ 3 ]
Ca. 400kr. 5%  5%  [ 6 ]
Ca. 500kr. 13%  13%  [ 15 ]
Ca. 600kr. 14%  14%  [ 16 ]
Ca. 700kr. 25%  25%  [ 30 ]
Ca. 800kr. 23%  23%  [ 27 ]
Ca. 900kr. 9%  9%  [ 11 ]
Ca. 1000kr. 7%  7%  [ 8 ]
1100kr. eller højere 2%  2%  [ 2 ]
Afgivne stemmer : 118
Forfatter besked
Indlæg: 11 mar 2016 15:21 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Her vil jeg fortælle og vise dig hvordan du renser dit kokain!


Lige meget hvad du er blevet bildt ind af din dealer, så er dit kokain IKKE rent! Så tag sagen i egen hånd og gør noget ved det.

Hvis du tror at du har prøvet god kokain, og ved hvordan en kokain blæser føles, så tro om igen. Det eneste kokain der NÆSTEN kan måle sig med denne procedure, er kokain købt over DarkWeb. Alt hvad der skal bruges kan skaffes hjem uden besvær, bortset fra æter, som du må led lidt efter.

Så hvis dit kokain er købt her i lille Danmark, så gør dig selv en kæmpe tjeneste og følg denne procedure. Og tag derefter alt hvad du troede du vidste om kokain op til revision :shock:

Lad mig høre hvad du synes, når du har smagt det færdige slut produkt :wink:




Oprensning af kokain via syre/base ekstraktion til 99% Kokain HCl

Kort beskrivelse af processen:
-Dit kokain opløses i vand og filtreres
Her fjernes alt der ikke kan opløses i vand f.eks; Hår, sand, jord, alle former for base og delvist Benzocain og Hygrine
Ting der kommer med videre kan være: Laktose, Inositol, Mannitol, (delvist Koffein), herudover de fleste former for HCl og Sulfat, f.eks Lidocain HCl.

-Kokain konverteres til base
Her får vi fjernet alt der ikke kan konverteres med over til en fast base: F.eks Mannitol og Koffein. Måske også Laktose. Dette skal jeg lige have testet før jeg er sikker.

-Basen renses ved at opløse den i æter og filtrere.
Her fjernes alt der ikke kan opløses i æter: Inositol, Lactose, Sucrose, Benzoylegonine, Butacaine sulfat og alle former for HCl.

-Basen laves igen om til Kokain HCl (salt). Dette kaldes for en omkrystallisering.
Her er der kun kokain der kommer med over, og vi skiller derved næsten alt andet der skulle være smuttet med i processen fra.

-En afsluttende acetone vask udføres
Dette fjerner overskydende saltsyre og rester af olier der måtte være i kokainen.

Ketamin kan ikke fjernes fra kokain med denne teknik, da det opløses, danner base og krystaliseres, under samme forhold som kokain.



Forord:
Under denne process må du, under ingen omstændigheder, opvarme dit kokain til over 50 grader Celcius på noget tidspunkt, da nogle af kemikalierne kan reagere uheldigt på varme og ødelægge dit kokain. Først efter den afsluttende acetonevask kan du varme dit kokain op over 50 grader. Så selvom det kan være fristende at skrue lidt højere op end 50 grader for at fremskynde tørrings-/ fordampningsprocessen, så GØR DET IKKE!



Billede

Det er altid en god ide at teste sit kokain, så man har en ide omkring hvad man kan forvente

HUSK at vi som Psychedelia medlemmer får 15% rabat hos EZ testkit: viewtopic.php?f=31&t=47564

Billede

Billede

Forberedelser:

#Opdateret d 23/11.2018:
Efter længere tids mistanke fik jeg forleden mulighed for at teste det i paksis. Jeg kan hermed slå fast at den Acetone man kan købe fra Borup Kemi til ca 30-40kr for en 0,5L flaske, er så tør som den kan blive. Borup Kemi påstår selv at den er kemisk ren altså: +99,5%. Og det lader til at den er god nok :D

Så fremadrettet vil jeg personligt ikke gide at bruge tid på at fremstille tør Acetone. Men i stedet bruger jeg bare den færdig købte acetone fra Borup Kemi.

Køb IKKE den acetone fra Harald Nyborg! Den er ikke tør.


Hvis du alligevel foretrækker at bruge acetone som du selv har tørret en ekstra gang, så er linket her
-Tør Acetone: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=80&t=51420



OBS: Denne guide er lavet med 10 gram kokain af god kvalitet som udgangspukt. Hvis mængden af kokain sættes op eller ned, skal alle afmålte doser også ændres. Jeg kan anbefale at rense minimum 5gram ad gangen, da det færdige resultat, i mange tilfælde, kun vil være omkring 50% af start produktet.

Billede



Fremgangsmåde:

Billede

-Den ønskede mængde kokain vejes af.

Billede

-Dit kokain hakkes meget fint ud.

Billede

Billede

-Opløs dit kokain i demineraliseret vand. 40ml. pr. gram kokain

”Min oprensning: 10g diamond flake kokain. 10gram*40ml = 400ml demineraliseret vand”

Billede

Vand hældes op i glas med kokain

Billede

-Rør rundt indtil alt dit kokain er opløst. Tjek evt. kokain vandets pH værdi. Hvis det er god kokain, så ligger pH'en omkring 4,5-5.

Billede

-Opløsningen hældes op i en tragt med et medium flow filter i.

Billede

Et medium flow filter kan købes på ebay under navnet "Qualitative filter paper"

Billede

Billede

-Når ALT væsken er drænet igennem, skylles bægeret derefter med yderligere 20ml. demineraliseret vand pr. gram startmateriale, for at få eventuelle rester af kokain med. Dette vand hældes også op i filteret


Billede

”Min oprensning: 10gram*20ml. = 200ml. vand”

Billede


-Lad ALT vandet dræne igennem filteret. Smid herefter filteret ud.

Billede

DIT KOKAIN ER NU I VANDET, OG ALT MATERIALE DER IKKE ER VANDOPLØSELIGT ER NU FILTRERET FRA!

Billede

-Afmål 1ml. 8% salmiakspiritus pr gram kokain.

”Min oprensning: 10gram*1ml. = 10ml 8% salmiakspiritus”

Billede

Tilsæt herefter halvdelen af den afmålte mængde under omrøring. Kokain Base begynder straks at dannes.

Billede

-Rør langsomt rundt. vent 5 minutter, rør rundt igen og tjek pH værdi. Den burde ligge omkring 8-9 stykker. tilsæt herefter 1ml ad gangen, indtil den afmålte mængde er brugt, eller pH værdien rammer 10. Hvad end der sker først.

Billede

-Hold øje med pH værdien. Den må ikke overstige 10. Jeg plejer at stoppe ved en pH på 9,5-10, bare for at være sikker på at få alt kokain med.
Hvis en pH på 10,65 overstiges, vil ammoniak der er Nukleofil angribe kokain molekylerne.


Billede

Bonus Info: Fast base begynder at dannes på rørepinden ved en vand pH på ca 8,5. Og basen er færdig med at dannes, når vandet opnår en pH på ca 9. Begge dele målt med en pH strip.


Billede

-Glasset stilles til side i 3 timer for at bundfælde. Kan med fordel dækkes over
Det er ikke altid at basen dannes som på mit billede. Nogen gange forbliver det en hvid væske som forbliver tyndt flydende. I disse tilfælde har basen ofte dannet en slimet masse helt nede på bunden af glasset i stedet for.


Billede

3 TIMER SENERE

Billede

Billede

Kokain Basen er nu sunket lidt til bunds, og i toppen er 0,5-1 cm klart vand. Nogle gange former basen sig med det samme i en bunke på bunden af glasset, andre gange ligger den sig som sneflager, og er længere tid om at synke til bunds.

OBS! I sjældne tilfælde bliver der dannet en slimet hvid/gennemsigtig masse på bunden af glasset. Denne masse er IKKE kokain base. Dette er et, for mig ukendt, cut stof der tilsættes et eller andet sted i kæden, for at gøre det umuligt at vurdere kokainens renhed, for alle dem som bruger "salmiakspiritus, ske, lighter - teknikken", da det "koger" med over hver gang og faktisk er ret svært at fjerne. Undgå derfor at røre i bund hvis dette slim er dannet på bunden. Når din base skal hældes fra glasset senere, så lad denne slimede masse blive tilbage. Smid den ud efterfølgende.

Billede

-Når der er minumum 1 cm klart vand over basen, tilsættes mere salmiakspiritus et par dråber ad gangen. Hvis ingen reaktion opnås, så stop. Hvis det crasher ud i mere hvidt grums, så tilsæt 1ml salmiakspiritus mere, rør rundt, dæk til, og lad det falde til ro indtil der igen er et lag klar væske på toppen, og gentag indtil ingen reaktion opnås når du tilsætter et par dråber salmiakspiritus.

-Når ingen reaktion opnås ved tilsætning af salmiakspiritus, røres rundt en sidste gang, og blandingen stilles igen til side for at synke til bunds i 1 time


1 TIME SENERE

Billede

Et medium flow filter bruges også her

Billede

-Hæld basen og væsken op i filteret.
Hvis en stor del af basen ligger slimet i bunden, så hælder du bare alt væske fra og fanger så meget base som muligt i filteret, og lader den slimede base være i glasset. Dette gemmes og tørres i ovnen senere sammen med basen i filteret.

Billede

-Lad ALT væsken dræne fra

-Afmål 40ml. demineraliseret vand op pr gram start materiale


"Min oprensning: 10gram*40ml. = 400ml. vand"


-Rør rundt og hæld for at få det sidste kokain base med, og hæld vandet op i filteret

DIN KOKAIN BASE NU ER I FILTERET, OG ALT DER IKKE KAN BASIFISERES ER PASSERET IGENNEM FILTERET!

-Lad dit filter med basen stå i 1 time og dræne af


1 TIME SENERE


Billede

-Filteret foldes ud og Kokain Basen skrabes forsigtigt af filteret med et barberblad eller lignende, og bredes ud i et tyndt lag, på en glasplade, til tørring

Billede

Billede

-Basen tørres i en ovn på 50 grader på varmluft i 12 timer, for at sikre 100% tørhed. Brug aldrig højere temperaturer, da kokain freebase fordamper ved ca. 90 grader.

Hvis din base sad fast i bunden af dit glas, så sætter du også glasset ind i ovnen til tørring.


Billede

12 TIMER SENERE

Billede

-Kokain basen skrabes sammen med et barberblad og vejes

Billede

”Min oprensning: 7,2 gram tør kokain base”

ALT ARBEJDE MED ÆTER UDEN FOR ET LABORATORIE KRÆVER ET ÅNDEDRÆTSVÆRN EGNET TIL GIFTIGE DAMPE, OG MÅ ALDRIG UDFØRES INDENFOR!!!

Billede

Standard kulfilter maske der kan købes i bla. Silvan for ca. 500kr

Billede

Billede

-Den tørre base hakkes ud så fint som muligt og opløses herefter i 20ml. æter pr. gram kokain base, i et glas

Billede

”Min oprensning: 7,2gram*20ml.= 144ml. æter”

Billede

-Den afmålte æter hældes op til kokain basen

Billede

-Blandigen dækkes over med folie, for at forhindre fordampning og slynges forsigtigt rundt imens du tæller til 100. Hvis et produkt ikke er opløst i diethyl æter inden for den tid det tager at tælle til 100, så er det IKKE kokain base, og vil om lidt blive filtreret fra.

Billede

Billede

Billede

-Hæld opløsningen igennem et medium flow filter, og dæk over med en plade, tallerken eller lign. for at forhindre fordampning.

Billede

-Hæld yderligere 30ml. æter op i glasset, og vær sikker på at få alt kokain basen med ud.

Billede

-Dette hældes også op i filteret til resten af basen. Gentag eventuelt proceduren og hæld mere æter op i glasset hvis der stadig er rester af kokain base i glasset.


Billede

KOKAIN BASEN ER LØBET IGENNEM FILTERET, OG ALT DER IKKE OPLØSES I ÆTER ER NU FILTRERET FRA! Her er procain stadig i vores kokain

Billede

-Åben dit filter og se det snask du lige har filtreret fra. Føj! Smid filteret ud.

Billede

-Æteren med den opløste kokain base hældes ud i et ildfast fad og stilles til fordampning i ca. 4 timer et ventileret sted, indtil ALT æteren er fordampet. Brug aldrig varme!! Dog kan en varmemåtte fra et terrarie bruges


Billede

4 TIMER SENERE

Billede

-Hvis det ildfaste fad ikke længere lugter af æter, kan det sættes til 100% tørring i en ovn ved 50 grader i 1 time.

Billede

1 TIME SENERE

Billede

-Den tørre kokain base skrabes sammen og vejes

Billede

”Min oprensning: 6,9 gram tør kokain base”

Her kan du se hvor rent dit kokain var til at starte med ved hjælp af følgende regnestykke:
(((Vægt af ren kokain base * 1,1)* 1,12) / Startvægt af gade kokain)*100 = X%

"Min oprensning: (((6,9 gram* 1,1)* 1,12)/ 10 gram)*100 = 85% rent"


Grunden til at vægten af det rensede kokain base først skal ganges med 1,1 er at der er et svind i basen på 10%, altså kokain der ikke vil omdannes til base. Hvorfor dette svind finder sted ved jeg ikke, men det sker hver gang. Herefter skal der ganges med 1,12 fordi vægten af Kokain HCl er 1,12 gang tungere end vægten af kokain freebase. Freebase er som bekendt kokain i dets reneste form, men vi tilføjer HCl molekylerne for at omdanne det til et salt der optages i blodet.

MolVægt(Kokain)= 303,353 g/mol, MolVægt(HCl)=36,46g/mol = 303,35/(303,35+36,46)=0,892. 1/0,892 = 1,12




-Kokain basen omdannes til kokain HCl


Her skal bruges 2 glas. Glas "A" og glas "B".

Billede

Dit kokain base hakkes fint ud og hældes op i glas "A".
Basen opløses i 20ml acetone per gram base.



6,9 gram base*20ml. = 138ml Acetone i Glas "A"


Billede

Der røres rundt til kokain basen er opløst, og glasset dækkes over med husholdnings film.


Billede

I glas "B" forberedes en blanding af disse kemikalier.

Glas "B":

-10ml Acetone pr gram kokain base:

6,9g * 10ml =69ml Acetone i glas "B"

-0.35ml HCl per gram:
6,9g *0,35ml= 2,4ml HCl i glas "B"

-0.7ml tør IPA per gram kokain base:
6,9g *0,7ml= 4,8ml IPA i glas "B"


Billede

Når de nævnte kemikalier er i glas "B", dækkes det også over med husholdnings film.


Billede

Der røres kraftigt rundt i de 2 glas, og det hældes sammen. Der må ikke omrøres efter de 2 glas er hældt sammen. Kemikalierne skal selv have lov at reagere med hinanden. Glasset skal herefter stå urørt i 4 timer!


Billede

Kokain krystaller begynder langsomt at dannes


Billede

Væsken snurrer rundt, og krystallerne dannes i en lille hvirvelstrøm.


Billede

Væsken er nu faldet til ro, og der er allerede dannet en pæn mængde krystaller som primært ligger på bunden.


Billede

Små kokain snefnug dannes på glassets sider


Billede

Billede

Billede

4timer senere er krystal dannelsen slut.


Billede

Der røres grundt rundt i glasset. Sørg for at få alt i bunden rørt med rundt.


Billede

Glasset dækkes over igen.


Billede

Lad stå indtil de fleste krystaller har bundfældet sig.


Billede

Nu hældes kun acetonen fra. Det gør ikke noget at der kommet et par kokain korn med, men forsøg at holde næsten det hele i glasset.


Billede

På denne måde kan vi lave en acetonevask, i samme omgang.


Billede

10ml acetone pr gram base tilføjes


6,9g * 10ml =69ml Acetone

Billede

Der røres grundigt rundt


Billede

Det hele hældes denne gang ud i et kaffefilter


Billede

Det er svært at få det hele med ud, så giv den en sjat acetone mere, og sving glasset rundt for at få det op ad kanterne med.


Billede

Hæld op i filteret.


Billede

Er der mere kokain tilbage i glasset, så får den lidt mere acetone.


Billede

Billede

Filteret dækkes over imens alt acetonen løber igennem.


Billede

Nu er alt acetonen løbet igennem.


Billede

Foldes sammen med et par klemmer, og ligges til tørre et passende sted. Evt udenfor, da acetonen lugter lidt.
Efterfølgende placeres filteret på en varm radiator eller i en ovn på 50 grader i 24 timer, for at opnå 100% tørring, og fordampning af acetone.



Billede

Lad dit kokain tørre 24 timer.




24 TIMER SENERE


-Åben dit filter, og nyd synet af skinnende rent Kokain HCl. Vej nu dit kokain



”Min oprensning: 6,7 gram ren Kokain HCl”

DU ER NU I BESIDDELSE AF KOKAIN MED EN RENHED PÅ 99%!


Hak ud, rids et par streger op, and enjoy! :wink:

Billede



Efterfølgende er 0,05g blevet sendt til kemisk analyse i Spanien hos EnergyControl

[color=#000000]3 uger senere


Endelig kom svaret. 99% rent kokain foretaget med en GC/MC test.. Så er der vist ikke så meget at rafle om :wink:
Herunder er screenshots af hele PDF rapporten, til dem der godt kunne tænke sig at se hvordan en ser ud

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Det kan godt betale sig at vælge deres "billige løsning" til 70Euro, hvor man bare får en mail med info, kontra en mail + PDF rapport til i alt 140Euro. Mail ses herunder:

Billede





Det skal siges at der er et spild, både når salmiak tilsættes, hvis dit acetone og æter ikke er 100% anhydrous og noget vil uundgåeligt sidde fast i filteret. Så derfor kan slutvægten ikke bruges til at beregne renheden af dit kokain inden du rensede det. Rent teoretisk burde mængden af ren kokain base godt kunne konverteres direkte til Kokain HCl, uden noget vægttab. Men det kræver laboratorieforhold, og dette er udført i privaten, med relativt lettilgængelige kemikalier.

Problemløsning:

Problem:
Syren tilføjes og der sker ingen reaktion

Årsag:
a.) Kemikalierne er for kolde eller for lidt omrøring
b.) Mængden af syre der bruges for at sænke pH- værdien er for lille

Løsning:
a.) Kemikalierne tages ind og varmes op til stuetemperatur. Når temperaturen er nået røres der rundt igen
b.) pH-værdien sænkes yderligere, ved tilsætning af mere syre, dråbe for dråbe

Problem:
Vægten af det færdige kokain er mindre end vægten af den rensede kokain base

Årsag:
a.) Basen var ikke 100% tør da du vejede den, inden den blev opløst i æter, og en ukorrekt vægt er oplyst.
b.) Basen indeholdt en olieret substans, som ikke kemisk passer sammen med kokain HCl

Løsning:
a.) Basen skal være 100% tør inden den opløses i æter
b.) Den olierede del af basen der ikke krystalliseres, kan ikke bruges. Filtrer og smid ud.

Problem:
Under basifisering dannes en brunlig masse i bunden af glasset med kokain, vand og ammoniak

Årsag:
a.) Dit kokain indeholdt amfetamin eller methamfetamin salte

Løsning:
a.) Denne brune/gullige masse fiskes op med en ske, og smides ud


Kildehenvisning:
LeJunk, Deckstruck11, epote, Cocaine handbook af David Lee

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Senest rettet af Koalabjørnen 10 apr 2022 17:28, rettet i alt 107 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2016 00:12 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Tak for indsatsen. Det er virkelig en lækker guide :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2016 14:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Fed guide - og mega godt initiativ!

Hvad kan man erstatte Æter med? Xylen / Toluene eller IPA ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2016 16:49 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Tak skal i have gutter :D

Jeg har læst at diethylæter kan udskiftes med Alkohol. Hvis man vælger at gøre det, er blandingsforholdene af kemikalier ikke de samme, som dem jeg oplyser. Og man mister også muligheden for at lave den ekstra oprensning af sit kokain feebase, inden det konverteres til Kokain HCl. Men jeg har ingen personlig erfaring med at lave det med Alkohol.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2016 13:08 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Har tilladt mig at gøre tråden til sticky. Kan ikke forestille mig, at der kan være indsigelser mod sådan et flot stykke arbejde. :)

Godt lavet endnu engang, du.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2016 18:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Koalabjørnen skrev:
Jeg har læst at diethylæter kan udskiftes med Alkohol.


Det må næsten være et bedre alternativ end alkohol.. Hvordan laver du dit Æter? svjh er der en nem rute som ikke involvere at destillisere ud fra ethanol.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2016 20:28 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
DIY skrev:
Det må næsten være et bedre alternativ end alkohol.. Hvordan laver du dit Æter? svjh er der en nem rute som ikke involvere at destillisere ud fra ethanol.



Det bedste er at bruge 100% ren diethyl æter :D Det kan købes diverse steder rundt omkring på sjælland. Jeg giver omkring 700kr for 1 liter. Det kan IKKE købes på nettet eller i diverse butikker med fjernstyrede biler. Men info omkring hvor det kan købes kan findes ved lidt søgning på Google. Så har jeg vist ikke sagt for meget :wink:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2016 22:44 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det er satme en ren ovn, du har dig. Måske er det bare mig, der er et svin med min egen :mrgreen:

Ontopic: Super initiativ med sådan en guide! En ting jeg ikke helt forstår: Hvorfor ikke bare ekstrahere med æter lige efter du har udfældet basen? Det kræver selvf en skilletragt, men det vil forkorte tiden med et døgn og du behøver ikke sidde og skrabe base af et filter.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2016 23:26 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Imp skrev:
Det er satme en ren ovn, du har dig. Måske er det bare mig, der er et svin med min egen :mrgreen:

Ontopic: Super initiativ med sådan en guide! En ting jeg ikke helt forstår: Hvorfor ikke bare ekstrahere med æter lige efter du har udfældet basen? Det kræver selvf en skilletragt, men det vil forkorte tiden med et døgn og du behøver ikke sidde og skrabe base af et filter.


Hvis jeg ikke kender vægten af den tørre base, kan jeg ikke beregne hvor meget æter jeg skal bruge, selvom man måske godt kunne få det til at fungere alligevel :)

Jeg har godt læst om den fremgangsmåde du her omtaler, og jo, det ville nok også være at foretrække. Men da jeg ikke har andet viden end min 9. klasse og hvad jeg har læst mig frem til på nettet, og derudover står i en udestue og laver det her, så fandt jeg det mere "idiot-sikkert" med denne fremgangsmåde :)

Baby steps, du ved... Langsomt, men sikkert i mål :wink:


Og i forhold til ovnen, må jeg nok indrømme at det er min kærlighed til at spise ude, der har holdt den ren indtil videre! :lol:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2016 19:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Jeg sad også bare med tanken da jeg havde læst færdig "fuck en ren ovn han har". :lol:
Men lækker guide og ren eyecandy til sidst, thank you! :rocking:

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2016 20:23 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Det er fandeme smukt arbejde. :cry:

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2016 23:07 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Tak for de rosende ord :hjerte:

Jeg vil meget gerne hører fra nogen af jer, hvis i vælger at afprøve denne teknik selv :D

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 maj 2016 16:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2009 02:20
Indlæg: 1
Er det muligt at skippe oprensning med æter, og bare vaske det med acetone?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2016 16:23 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Mortiverniel skrev:
Er det muligt at skippe oprensning med æter, og bare vaske det med acetone?


Det kan man godt, men så bliver dit slut produkt bare ikke lige så rent.

Og da du alligevel skal opløse din freebase i æter for at re-krystalisere, ville det være dumt at springe æter filtreringen over.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2016 17:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2009 12:29
Indlæg: 147
Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Godt arbejde!

Hvis man er ligeglad med vægten af freebase, kan man med fordel spare nogle timer og potentielle sjusketab, ved at gå direkte fra æter filtreringen til udfældnings processen. Videre tænker jeg at bundfældningstiderne for kokainbasen og de mange gentagelser i dette trin kan formindskes betydeligt uden problemer. Den sidste tørring inden acetonevasken kan nok godt erstattes med en mere grundig acetonevask.

Æteren kan erstattes af rensebenzin (heptan), jeg har set foreslået omkring 100 mL pr. gram freebase. Desuden er heptan ikke nær så flygtigt som æter og er derfor mere behageligt at arbejde med. Den samme syre/acetone blanding vil nok stadig fungere. Problemet er, at rensebenzin ikke er kemisk rent heptan, og der er formodentligt nogle større alkaner, som ikke fordamper helt så nemt som heptanen. Måske kan forekomsten af disse i sit produkt formindskes med acetonevask.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2016 16:45 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
John Abruzzi skrev:
Godt arbejde!


Takker :D

John Abruzzi skrev:
Hvis man er ligeglad med vægten af freebase, kan man med fordel spare nogle timer og potentielle sjusketab, ved at gå direkte fra æter filtreringen til udfældnings processen.


Ja, man kunne i princippet godt gå direkte fra den sidste æter filtrering hvor man, istedet for at lade æteren fordampe og ender op med ren freebase, kunne gå direkte til at tilsætte HCl og acetone. Dette kan du have ret i, men for mit vedkomne synes jeg det er interessant at vide hvor rent et produkt man får fra sin dealer :)

John Abruzzi skrev:
Videre tænker jeg at bundfældningstiderne for kokainbasen og de mange gentagelser i dette trin kan formindskes betydeligt uden problemer.


I forhold til bundfældningstiderne, og de mange lange ventetider i processen, er der med vilje fra min side sat ekstra tid af. Dette skyldes min holdning angående et produkt der ender med at stå mig i 12-1500kr grammet, at jeg vil sgu hellere være "safe than sorry" og vil heller give det lidt ekstra tid, og være sikker på at få så meget af det hvide guld med som overhovedet muligt. Men ja du har ret. Alle ventetiderne lige fra tørring til bundfældning til reaktionstid, kan alle stort set halvveres hvis man har travlt. Dog med et resultat der, efter min erfaring, stadig bliver godt, meeeen ikke helt så godt, som hvis man tager sig den ekstra tid ;)


John Abruzzi skrev:
Den sidste tørring inden acetonevasken kan nok godt erstattes med en mere grundig acetonevask.


Jeg gik selv engang med den tanker du lufter her. Men efter at have afprøvet teorien 2 gange, og begge gange endte op med noget kokain, der stadig indeholdt så kraftige spor af æter, at smagen ikke var til at tage tvivl af, og en hovedpind kom singende efter 3-4 streger, er konklusionen at det ikke fungerer i praksis. Acetone har meget svært ved at fortrænge smagen og lugten af æter hvis man springer en tørring af kokainen over, og på den mnåde får fordampet så meget æter som muligt på forhånd. Derfor vil jeg på det kraftigste anbefale at man IKKE springer dette skridt over, og altid husker at tørre sit kokain 100% i en ovn, inden man laver den afsluttende acetonevask.

John Abruzzi skrev:
Æteren kan erstattes af rensebenzin (heptan), jeg har set foreslået omkring 100 mL pr. gram freebase. Desuden er heptan ikke nær så flygtigt som æter og er derfor mere behageligt at arbejde med. Den samme syre/acetone blanding vil nok stadig fungere. Problemet er, at rensebenzin ikke er kemisk rent heptan, og der er formodentligt nogle større alkaner, som ikke fordamper helt så nemt som heptanen. Måske kan forekomsten af disse i sit produkt formindskes med acetonevask.

Mvh


Som du selv nævner her kan heptan i form af rensebenzin bruges, i mangel af bedre. Så kan man dog ikke bruge den samme målestok som jeg oplyser i forhold til blandingsforhold og kemikaliemængder. Og som du også er inden på er Heptan, som for den almindelige dansker købes i form af rensebenzin et urent produkt, og derfor vil man ende op med et forurenet slutprodukt.

Over and out :eyes: :lol:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2017 01:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
1 gr base blev opløst i 130ml heptan og filtreret. 15ml saltsyre/acetone blev tilføjet dråbe vis. Opløsningen er mælkehvid men der dannes intet hcl. Hvad er gået galt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 00:28 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
DIY skrev:
1 gr base blev opløst i 130ml heptan og filtreret. 15ml saltsyre/acetone blev tilføjet dråbe vis. Opløsningen er mælkehvid men der dannes intet hcl. Hvad er gået galt?


Jeg har ingen erfaring med heptan, men det lyder mærkeligt. Prøv at lade det bundfælde og filtrer. Meld gerne tilbage, evt smid et billede.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 10:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Alternativt, så lægger vand sig i en fase under heptanen, og så kunne man jo vaske sit kokain ud af heptanen med demineraliseret vand, separere faserne, og inddampe vandet :)
Det burde nu bare fungere efter Koala's fremgangsmåde, så kan det være din ph der ikke er passende endnu, eller måske er 1g i underkanten til at det kan lade sig gøre for krystallerne at samle sig ordenligt, så de kan filtreres fra.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2017 19:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Tak for svaret polo og koala.

Opløsningn blev bundfældet i 24 time yderligere - ingen bundfæld og opløsningen gik fra mælkehvid til klar. En dråbe 30% hcl blev tilføjet for at tjekke om det kunne skyldes forkert PH - men ingen reaktion.

Der blev tilføjet 30ml dem vand under kraftig omrøring over 30 minutter. Faserne blev skilt og det organiske lag blev lagt på glasplade til fordampning ved 50*C i 24 timer.. I går så det ikke ud til at have lykkedes, men da jeg kiggede her til morgen fremstod en krystalliseret masse på pladen. Lader det tørre 24 timer yderligere og ser det an. Jeg frygter jeg må ekstrahere med vand endnu engang for at få alt ud af opløsningen :(


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team