Irie Peps!
Jeg er helt ny her på forummet, men jeg har naturligvis hørt meget godt om det, og har tit sat og læst herinde. Det er først gang jeg skriver et indlæg (hvor jeg kan huske det ihvertfald)
Har hvor om alting er oprettet mig en ny bruger - fordi jeg gerne vil stille dette spørgsmål:
Har bestilt et gro kit, og jeg har modtaget det for en 3-4 dage siden. Det var i en stor papkasse, med de her skumgummi kugler inde i. Der var 2 små papkasser inde i den store pak, og her var herligheden i de her plastik beholder. Jeg har billeder af det hele, men jeg kunne ikke forstå reglerne 100% - må jeg gerne smide billeder op af udstyret? På de her billeder er der intet omkring forhandler eller noget i den dur (der er på et tidspunkt et billede af en Netto pose, that's it)
Men jeg er simpelthen lidt i tvivl omkring opbevaring af dette? For jeg har ikke mulighed for at starte før på lørdag/søndag i denne uge. (Der er jo Distortion!)
Skal jeg smide det i køleskabet? Tæt i køleskabet, væk fra madvarene?
Jeg vil nemlig gerne være over det når jeg starter op. Det er nemlig samtidigt også den første gang jeg prøver at dyrke svampe, så vil være sikker på jeg gør det rigtigt
Ved der er en masse kloge hoveder herinde!
De bedste hilsner
Michael
P.S - Svampene er af typen: Mexican (Psilocybe cubensis) og de skal dyrkes ved en nogenlunde konstant temperatur på 24 celsius.