uncle_annie skrev:
Hejsa Alle
Jeg har her cirka 4 måneder efter told besluttede sig for at undersøge mine pakker modtaget dem begge to - og cirka det indhold de havde.
Alt var dog splittet ad - man skulle tro told bestod af glade aber, som er sindssygt oppe at køre på stoffer....
De oprindelige poser var tomme og klippet i småstumper. De have brugt nogle billige lorteposer til indholdet efterfølgende.
Men det meste var der - minus cirka 5gram af dem på cirka 50gram (45g tilbage), 15g af dem på 20g... Det er dog næppe sterilt længere...
Jeg håber tolderne prøvede at sniffe det og nu render rundt med hår voksende ud af næsen i bedste obelix og asterix parodi.
Anyway - det hele var overklistret med åbnet af told, sendt til retskemisk institut m.m.
Så alt i alt - vores kloge toldere har misbrugt 1000vis af kroner på at undersøge nogle kosmetiske ingredienser udover min tid og kvaliteten af min import.
Nu har jeg igen en pakke taget i tolden - indeholdende faktisk nøjagtigt det samme... De er dog nogle forbandet idioter...
Hvis de har beskadiget eller mistet noget af dit produkt, synes jeg helt klart du skal kræve erstatning af dem. En ting er at rode dine ting igennem, en anden er at ødelægge, miste og decideret behandle dine varer dårligt.