Hej CartsRowdy. Beklager at du skal gennemgå den slags problemer, blot fordi du forsøger at hjælpe dig selv til at få noget søvn.
Jeg er lidt nysgerrig. Hvor stor en mængde Zoplicone bestilte du, for at få besøg på din adresse, og for at få 9000 i bøde? Bad de om at komme ind og ransage din lejlighed?
Mht at bestille igen, så tror jeg ikke selv at de flagger adresser, men jeg ved det på ingen måde med sikkerhed. Derfor ville jeg godt turde at bestille igen hvis jeg var dig. Men hvis du bestiller jævnligt må man nok gå ud fra at du får din pakke/brev taget i ny og næ, og så er det altså noget dyrt søvn du får dig.
Jeg synes det er så krænkende at man ikke kan få lov til at indtage hvad man har lyst til, så længe man ikke skader andre.
Bent betjent: "Søvnproblemer? Vi tager hans medicin og giver ham en bøde. Så er det problem løst!." Lars lovmand "Du er simpelthen genial, Bent. Hvad med at vi også møder op på hans adresse og skræmmer ham?" Bent bejtent: "Hold.. da... kæft, Lars. Genialt. Inden længe er der ingen narko tilbage i gaderne, hvis vi fortsætter på den måde. På med sirenen! Så kan han lære at sove godt en anden gang det kriminelle svin!"
|