Lige en update på en gammel tråd.
Virker til at være ekstremt tilfældigt, hvad der bliver tjekket i toldet og hvad der ikke gør. Har været målløs over, hvad jeg egentlig har fået igennem tolden også efter de har åbnet brevet/pakken. Men det har primært været ting, der ligger lidt på grænsen af det ukendte/håndkøbs medicin/research chems.
Tror altså ikke som sådan, at jeg er blacklistet og hvis ikke er blacklistet, kan jeg ikke forestille mig, at man overhovedet bliver det. Ellers kan jeg simpelthen ikke forstå, at de ikke ville være mere grundinge med de pakker de har gået igennem eller mere konsistente i at åbne alle mine pakker.
Fordi jeg har bevæget mere over i det grå marked på, hvad jeg bestiller på nettet er jeg holdt op med at bestille mere hårde rekreationelle ting fra DW. Da det dog stadig er pisse svært at finde den slags andet sted, lever jeg bare et lidt mere kedeligt voksenliv uden alle de sjoveste ting i livet
. Måske jeg skulle tage ud af danse i en kælder med folk der er 10 år yngre end mig selv for at skabe nogle nye kontakter.