Hej Psy.
Den 24 okt om morgenen stod jeg op som jeg plejer. Det var en fredag og var på vej i skole.
Jeg stod ude på toiletttet, og skulle have buksen ned i strømpen. Jeg lænede mig forover, og derfra er det hele lidt mærkeligt. Husker kun brudstykker.
Jeg knaldede hovedet ind i håndvasken på fuld skrue. Først var jeg bange for at håndvasken knækkede, NOOOOOO!!! tjekkede hurtigt håndvasken. Men det var den heldigvis ikke. Det begyndte at hyle meget i mine øre, alt blev sort hvidt og begyndte at flimre. Jeg sadte mig ned på wc´et, og holde armen op med flisevægen for at undgå at knalde hovedet ind i den også, hvis jeg nu skulle besvime.
Bagefter gik jeg ind i sove værelset. Lyset var mærkeligt at se på. Som om der nogle der havde pillet ved kontansten. Kiggede i spejlet og så efter om der var slået huld. Men det var der heldigvis ikke. Men det gjore ekstremt ondt bare jeg rørte mit hår. Slog mig ca 7-10 cm tilbage fra hår grænsen, i venstre side.
Pludselig står min kæreste der. Ved ikke om hun havde fri. Men hun var der hvertfald lige pludselig. Kan ikke huske om hun havde fri.
Fik en ekstrem hovedpine, og meldte mig syg fra skolen. Vi gik i netto, og på vej i netto tale usammenhængene og min kæreste sagde jeg opførste mig underligt.
i køen i netto ca 10-15 efter slaget, blev jeg ekstrem svimmel. Og meget meget kvalm, træt, og den videste hovedpine ever!! Kunne dårligt holde mine øjne åbne, så ondt gjore det.
Kom hjem og lå på sofaen. Pludselig var lyden EKSTREM HØJ!!! alt larmede MEGA meget. Tallerkner, bestik, glas alt larmede helt ekstremt. Lå bare på sofaen og tænkte hvad fanden sker der, og hvad skal jeg gøre?
Når jeg lukkede mine øjne og åbnede dem efter 5 min. stod alle rettelinier helt åndsvagt. Og efter 2-3 sek blev vinklerne rigtig igen
Beklager drenge og piger. Magter ikke at skrive mere lige nu, får hovedpine af at skrive mere nu. Må skrive videre sernere ellers får jeg aldrig postet det. Har i over en måned været i skole måske 7-8 gange, har ikke været i skole i over 14 dage nu. Kan ikke komme op om morgenen, mit humør er svingene. Forholdet går meget skævt, er hoppet ud af uddannelsen, sover hele tiden. Vejede et sted mellem 75-76,5 normalt. Nu er jeg nede på 68,5kg. Jeg er ikke mig selv mere har ingen humor eller lyst til at lave noget. Føler jeg kan høre mine egne tanker som en der sidder og læser det op med en mærkelig robotstemme. Det er dog ikke altid at jeg kan høre hende snakke i hovede.
Når det er en meget dårlig dag hører jeg kontant negative ting. Hvordan FANDEN har du ikke gjort det? Du har været hjemme hele dagen og ikke lavet en skid. osv osv osv osv.
Hører nogle gange folk der konstant der siger numre. 76 56 45 87 - 34 54 23 54 osv. Som om naboen hører bingo Men det har jeg kun oplevet er par enkelte gange. Hører nogle gange sirener og alarmer.
Det er dog mest om natten når vi skal sove at jeg høre disse ting. Har en gang drukket alkohol, det blev næsten til 1 breezer, sjovt nok holdte jeg min kæreste vågen hele natten. Bliver paranoid, fordi jeg tror jeg ser folk gå rundt i soveværlset
Ellers sover jeg som en sten! Som om nogle der hiver stikket ud når jeg skal sove. sover 10 timer uden at vågne overhovedet, normalt vågner jeg gerne een 2-3 gange hver nat enten for at tisse.
Har aldrig været MEGA natteblind. Kan ikke gå ned af en trappe hvis jeg ikke har set den før hvis det er mørkt. Det er dog blevet meget bedre. Men føler nogle gange jeg ser skykker. fordi kontransten driller.
Er bange for at gå til læge, eller noget andet. Er bange for at folk tror jeg er sindsyg, på en dårlig dag bliver jeg lidt paranoid skizofren, med stemmerne bla.
Har hukommelse som en si, føler mig overset, paranoid nogle gange. Konstant, træt, ser lidt fjernsyn men følger overhovedet ikke med i programmer. Heller ikke methbusters

Alt keder mig. Synes meget er uinterresandt og kedeligt.
I forgårds var jeg sammen med 2 venner. Dejligt at se gode venner igen. De fik røger lidt, og drukket lidt. Og sad pindlig ædru. Men dejligt at se nogle glade ansigter igen, og fik grinet lidt selv om det føltes falsk for mig.
Holder for nu. Skriver når jeg får når jeg magter lidt igen..
23år - og føler mig en en på 73år med ingen appetit og hovedepine.
Hovedetpinen svinger lidt. Men har heldigvis ikke været så slem de sidste 10 tror jeg. Har ingen ide om hvad klokken er med mindre jeg kigger på et ur.