Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 apr 2024 10:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 13 nov 2011 02:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2011 19:36
Indlæg: 148
Geografisk sted: Århus
Hej folkens.

Jeg er her på det sidste blevet lidt træt af alkohol, og har lavet en aftale med en ven om ikke at drikke til efter jul. Derfor søger jeg noget som kan erstatte alkohol på en bytur. Jeg har prøvet hash, og det var sgu også fint nok men det var lidt for chill. Må gerne være lidt energisk.

Jeg vil helst undgå at gå over i stoffer som coke osv, og eventuelt holde mig til noget som hash/skunk/pot

Fyr løs, og jeg takker!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 02:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Du har et par valg, så. Du kan gå over i stimulanser som amf, coke, MDMA (men det ville jeg ikke råde dig til. Det bliver meget nemt aldrig det samme at gå i byen igen). Det er fedt, det skal jeg ikke lægge skjul på. Men efter en nat på amfetamin forbander jeg altid mig selv langt væk, når jeg ikke kan sove kl 8 om morgenen og indser at jeg skal tage en døgner i dag. Derfor bruger jeg ikke det stof mere. I min optik er der flere cons end pros (Det er der helt sikkert mange, der er uenige i). Jeg synes en MDMA-rus kan være svær at styre, og det ødelægger så meget, når man skal lægge bånd på sig selv.

Så er der de psykedeliske stoffer. Det ville jeg bestemt ikke anbefale. Og slet ikke når du ikke har kendskab til dem i forvejen. Punktum.

Mit råd er derfor, da dette er jo er et harm-reduction site, hold dig til cannabis-produkter og evt alkohol. Jeg vil ikke råde dig til at begynde på de mere "seriøse" stoffer, for så er der, i min optik, ikke rigtig nogen vej tilbage. Det er selvfølgelig et temperamentsspørgsmål, men sådan ser jeg det.

Lige en lille sidenote: Hvor gammel er du?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 03:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2011 19:36
Indlæg: 148
Geografisk sted: Århus
En af mine venner har godt fortalt mig at en aften på coke var det vildeste han har prøvet, og nu er normale byturer forholdsvis kedelige for ham. Dette ønsker jeg ikke at ødelægge, så dem skal jeg nok holde mig fra.

Jeg er 19 :)

Cannabis-produkter er helt klart også hvad jeg vil holde mig til, da jeg har mest erfaring(er) inden for det. Nu er der jo så mange, så nogle bestemte jeg skal gå efter? Der er jo forholdsvis meget.

De psykedeliske er jeg igang med at udforske. Har for et par dage siden fundet SN som vi skal have aftalt en aften til. I trygge rammer og hele baduljen. Vi har også en tripsitter, men han har dog ikke prøvet det før.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 03:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Find hellere en, der ved hvad han laver :) Hvis han ikke ved, hvordan det er, kan han nemt påvirke jer i en helt forkert retning. Jeg har læst et par rapporter, hvor sitteren har fucket tripperne lidt op (lad det dog ikke skræmme jer).

God vind med turen. Jeg har ikke selv kunne finde nogle i år.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 03:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2011 19:36
Indlæg: 148
Geografisk sted: Århus
Vi kender desværre ingen som ved hvad han laver, man er jo nødt til at starte et sted. Dog har vi næsten gjort alle de foranstaltninger folk anbefaler.

Tilbage til emnet:

Jeg er blevet anbefalet skunk, hvilket jeg sidste gang synes gav den samme effekt som hash.. Men kan da være jeg må prøve det igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 04:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Find hellere en, der ved hvad han laver :) Hvis han ikke ved, hvordan det er, kan han nemt påvirke jer i en helt forkert retning. Jeg har læst et par rapporter, hvor sitteren har fucket tripperne lidt op (lad det dog ikke skræmme jer).

God vind med turen. Jeg har ikke selv kunne finde nogle i år.


Nemlig. En tripsitter der ikke ved hvad hans funktion er, skal ikke være med. Det vil kun gøre det ubehageligt for alle.

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 04:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2011 19:36
Indlæg: 148
Geografisk sted: Århus
Så vi skal hellere droppe en person som egentlig bare ville sidde og passe på os? Ingen i min omgangskreds kender noget videre til svampe. Det vil derfor være forholdsvis svært at finde en svampekyndig person, for man skal vel også være tryg med tripsitteren?

Det skal lige nævnes at jeg ikke skal prøve svampene på en bytur. Det bliver en weekend et stille og roligt sted.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 12:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Så vi skal hellere droppe en person som egentlig bare ville sidde og passe på os? Ingen i min omgangskreds kender noget videre til svampe. Det vil derfor være forholdsvis svært at finde en svampekyndig person, for man skal vel også være tryg med tripsitteren?

Det skal lige nævnes at jeg ikke skal prøve svampene på en bytur. Det bliver en weekend et stille og roligt sted.

Ja, I skal droppe det. Vi havde samme problem hos os, og havde derfor ingen tripsitter. Det gik dog fint. Der er noget særligt ved alle sammen er være påvirket af samme stof :) det giver et helt unik fællesskab.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 13:00 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Skunk er ikke bare skunk. Der er flere variabler som afgør om rusen er upbeat eller sløv, bl.a. sortens genetik og høst-tidspunkt. Det er også min egen opfattelse at mange laver deres joints for stærke, hvilket godt kan slå en ud, men jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om problemet i min vennekreds er universelt.

Jeg er enig i, at en tripsitter, som ikke kender trippets natur, er ca. så brugbar som en skiguide, som aldrig har haft ski på.

Har du overvejet GHB?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 15:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!

Har du overvejet GHB?


GHB er bare så uheldig ude i nattelivet hvor der er fyldt med alkohol.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 16:03 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Det er sjældent man bliver påvirket af en substans bare af at være i nærheden af den...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 16:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
Det er sjældent man bliver påvirket af en substans bare af at være i nærheden af den...



Det kommer an på opførsel og både fulde og ghb-påvirkede menneskers dømmekraft, er til at sætte spørgsmålstegn ved...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 16:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2011 19:36
Indlæg: 148
Geografisk sted: Århus
Okay jamen så må vi prøve den alene ^^

Tilbage til emnet: GHB.. Har lige fyret det op på google, og det lader til at være noget syrestads? Før jeg prøver dette vil jeg hellere ud og se på nogle andre former for skunk så.

Noget i kan anbefale af cannabis-produkter? Hvis det så ikke kan opdrives på Sydfyn må jeg prøve Odense.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 16:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Okay jamen så må vi prøve den alene ^^

Tilbage til emnet: GHB.. Har lige fyret det op på google, og det lader til at være noget syrestads? Før jeg prøver dette vil jeg hellere ud og se på nogle andre former for skunk så.

Noget i kan anbefale af cannabis-produkter? Hvis det så ikke kan opdrives på Sydfyn må jeg prøve Odense.


Gå efter noget grønt altså skunk/pot. Hvis du kan opdrive en orange haze sort eller i det hele taget haze så synes jeg det plejer at give en opkvikkende effekt.

Men det er altså ikke altid at du får en orange haze plante bare fordi pusheren siger at det er det han sælger dig. De lyver ofte og siger at det er populære sorter de sælger.

Der ikke andet for end at lede efter en pusher indtil du finder en der sælger dig noget godt pot, de findes men det er ikke altid den første man møder.

Det synes så synes jeg det er godt at se at du lytter til de råd du får. Har godt nok set mange posts herinde med folk der spørger men allerede fra start er opsat på hvad de vil og egentlig ikke gider lytte til de mange erfarne hoveder herinde fra.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 17:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Hvis du med "syrestads" mener at GHB er psychedelisk, så nej. Det har vidst en rus som alkohol, dog med den bivirkning at folk til tider ikke kan styre det. I løbet af det sidste halve år har jeg set 10 forskellige mennesker kollapse og gå i koma pga. det stof. De var slet ikke til at få liv i igen.

THC er det stof som er i alle cannabis-produkter, hvis du virkelig ikke bryder dig om det ene produkts rus, bryder du dig nok heller ikke om det andet. Synes det er som vodka, øl, vin - hvor man godt kan have lidt variation i en alkoholbrandert.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 17:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Enig med Alice mht. cannabis.
Folk anbefaler skunk, fordi rusen ofte er lidt mindre stoner-agtig end ved hash, men synes sgu en bytur på skunk bliver lige så kogt som en på hash.
Personligt er jeg vild med cannabis, ritalin og en lille smule alkohol, når jeg er i byen, rusen er god, og du holder dig vågen. Men at råde dig til at blande stoffer er ret dårlig HR.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 17:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Hvis du med "syrestads" mener at GHB er psychedelisk, så nej. Det har vidst en rus som alkohol, dog med den bivirkning at folk til tider ikke kan styre det.


Eller også hænger du bare med nogle tåbelige aber. Der er altså ingen som tvinger en til at lave det vildt koncentreret. Det har VIST en rus som alkohol? Knyt dog sylten hvis du intet ved om stoffet. Jeg er absolut for forsigtighed, men det er ingen grund til at tale ud af røven.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 18:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Lige lidt hjælp til vores unge ven Alice som ikke ved hvad GHB er:

GHB er en forkortelse for Gamma Hydroxy Butyrate. Stoffet kaldes også 'fantasy' eller 'flydende ecstasy'. GHB er et kunstigt fremstillet bedøvelsesmiddel, som fra 1990erne er blevet solgt som rusmiddel.
GHB er en farveløs og lugtfri væske, pulver eller kapsler, som indtages gennem munden.

GHB virker beroligende og søvnfremkaldende. I små doser kan det dog virke opkvikkende og stimulerende. Det virker hurtigt, efter at man har indtaget det, men virkningen aftager hurtigt igen.

Negative følger af fantasy:

Fantasy (GHB) har bivirkninger i form af kvalme, opkastninger, kramper og hallucinationer. Ved forgiftning kan man få åndedrætsstop og blive bevidstløs. Risikoen for forgiftning er stor, da forskellen på en dosis, der giver en rus, og en dosis, der giver forgiftning, er lille og usikker. Fantasy (GHB) forstærker virkningen af andre stoffer og alkohol.

--Wikipedia
håber man tænker en ekstra gang før man giver sig i kast med dette Narkotika :)

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Senest rettet af Zh4d0w 29 nov 2011 15:06, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 18:26 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Hvis du med "syrestads" mener at GHB er psychedelisk, så nej. Det har vidst en rus som alkohol, dog med den bivirkning at folk til tider ikke kan styre det.


Eller også hænger du bare med nogle tåbelige aber. Der er altså ingen som tvinger en til at lave det vildt koncentreret. Det har VIST en rus som alkohol? Knyt dog sylten hvis du intet ved om stoffet. Jeg er absolut for forsigtighed, men det er ingen grund til at tale ud af røven.


Post of the year :D

Uanset, hvad I vælger, vil jeg fraråde GHB. Det er sgu ikke lige gå-i-byen stoffet imo. Man kan godt komme til at ligge og gå kold på det. Det er som regel ikke farligt, men det er nederen at blive smidt ud, fordi man er gået kold inde på en bar. Det går i øvrigt møgdårligt sammen med alkohol.

Selvom jeg ikke vil anbefale noget, har jeg selv taget lidt kokain eller ketamin sammen med alkohol, når jeg har været i byen. Det kan som sagt ikke anbefales, men jeg har selv haft nogle sjove byture på det. Anyway, når man går sådan "normalt" i byen synes jeg egentlig, man bør holde sig til alkohol. Byen er ofte et fjendtligt sted fri for almindelige, mennskelige værdier. Derfor har man brug for at være tilpas bedøvet af alkohol til at kunne acceptere, hvor forskruet bylivet egentlig er.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2011 18:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2011 19:36
Indlæg: 148
Geografisk sted: Århus
Jeg kan næsten høre på det jeg hellere må droppe GHB. Kunne eventuelt være en god idé at opspore lidt purple haze selvom det lyder svært.

En af mine venner tager faktisk ritalin som medicin mod ADHD, og jeg har da prøvet at tage en kapsel men der skete ikke rigtig det vilde. hvor meget skal man så have af det?

Jeg har prøvet en rigtig nice bytur med lidt skunk og en god mængde alkohol hvor jeg endte med at vågne op ved siden af et springvand kl 11.. Dog har jeg haft svært ved at ramme det samme igen.

Og jeg elsker skam en god rygeraften, men alkohol er bare blevet sådan lidt boring på det sidste.. Må igang med at drikke redbull/vodka så.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team