Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Umiddelbart tror jeg ikke, der er noget der står i vejen for det rent tolerancemæssigt. En uge plejer at være nok til at resette tolerancen på de fleste psykedelika, jeg har prøvet, synes jeg.

Jeg har været på rigtig meget psyhchedelika over de seneste 2 år, og jeg mener at 3 uger er minimum om man skal have maksimalt ud af det.

Med en uge imellem forsvinder magien hurtigt, og tolerancen vokser kraftigt. Ikke at man ikke bliver påvirket, men det er bare ikke det samme:)

Jeg har dog snydt flere gange selv, og fået nogle fede ture ud at det. Det er bare langt fra hvergang, og trippene bliver ofte lidt tomme og meningsløse.

Du kan altså sagtens tage et trip nytårsaften, men forvent ikke at det bliver den vildeste tur.

Der går minimum 3 uger hvis ikke 4 før LSD tolerance er helt væk, min erfaring siger mig, at LSD tolerance varer længere end psilocybin. Dog kender jeg intet til ETH-LAD, jeg ved ikke engang hvad det er. Men min logik siger mig, at det er en LSD analog.

Senest rettet af Ø Tripperen 23 dec 2015 13:59, rettet i alt 2 gange.

Hehe den kurve passer ihvertfald ikke til min psyke. Med ca 20 LSD trip og ca 40 svampe trip på bagen hvor alle har ligget tæt op at hinanden, altså maks 4 uger i mellem, tvivler jeg ikke på min egen konklussion. Men den gælder selvfølgelig bare for mig selv som indevid.

Jo man bliver selvfølgelig godt påvirket, men den meningsfulde eufori er ikke til stede på samme niveau.

Men okey det skal selvfølgelig tages i betragtning, at mine doser altid er skyhøje, og det spiller selvfølgelig også en rolle rent tolerance mæssigt.

Vh Ø !

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Trippede i en periode med 1 uges mellemrum og de første par gange virkede det til at tolerancen var nulstillet - men i virkeligheden taler det nok 2/3 nulstillet, for trippene blev hurtigt af mindre intensitet trods større dosis. Men hvis det er et enkelt trip man vil tage, så skal man ikke regne med en svagere tur, hvis der er gået en uge i mellem. Ved 2 ugers mellemrum kan du hvertfald være sikker på, at der ikke vil være nogen krydstolerance.

Der er jeg ikke enig. Magien, mystikken og euforien er 100% sikkert ikke på samme niveau med 2 ugers mellemrum, i forhold til hvis der eks. er en måned i mellem.

Men som du siger, har det nok mindre betydning når vi snakker en enkelt gang.

Er der nogle kvalitets forskelle på ETH-LAD og LSD? Altså har ETH-LAD noget at byde på som LSD ikke har?

Takker for svaret Sideshow Bob, det lyder jo meget interessant.

Selv har jeg kun erfaringer med LSD-25, hvor jeg selv mener, at de rigtige kvaliteter først kommer til syne efter ca 250ug og op til 500ug bliver det rigtig interessant. Hvilket selvfølgelig er medvirkende til, at jeg opbygger så kraftig tolerance i forholdsvis lang tid.
På 100-150ug synes jeg at LSD-25 godt kan være langtrukket og kedeligt, og de få gange jeg har prøvet så små doser, har jeg ærgret mig over hvorfor jeg ikke har taget det dobbelte. Det er endt med at jeg har suget lattergas og røget bong konstant, ja den ene gang endte jeg med at ryge dmt pga kedsomhed, men så kom der sgu også fart på:) Det er ikke en opfordring herfra at kombinere dmt og lsd, uden at man har en solid erfaring i baggagen.

Ja glædelig jul, og god tur til nytår;)

Vh Ø Tripperen!

Medlem

Der skrives en del om Eth-lad. At det er lovligt i dk.
Så burde det jo Være meget nemt at få fat i.
Og ikke ulovligt at snakke købs steder herinde.
???

Det er imod reglerne at snakke om hvor vi reelt skaffer vores substancer, både lovlige og ulovlige substancer.

Vh Ø Tripper

Medlem

Ok

Fandt også en løsning
Lsd-25
Sikke et nytår.
Tog 4 mærker på 150 ug
Det gjorde min kæreste også
Fuck det var så lækkert :D
Sikke en aften og nat
I love it

Var det første gang for jer begge to?

600ug er en rimelig hæftig dose til førstegang:)

Medlem

Nej det var det ikke.
Jeg tog lsd for første gang for Ca 20 år siden .
Jeg er 40 år
Så bare rolig.
DET var så perfekt
Men tænker på næste gang skal Være lidt vilde
Måske 800 ug
Hvad er den højeste dosis du selv har taget.
Hvor meget mere får jeg ud af så høje doser
Det højeste jeg har taget er 600 ug
Vi tog også syller efter 4-5 timer det var fedt.

Jeg har været oppe på ca 7-800ug men jeg synes ikke at de doser giver mig mere end hvad 4-500ug gør.

Jeg var på 300ug lsd for to dage siden, hvilket også var tilfredsstillende:)

Indtager du hele dosen på engang, eller spredt ud over flere timer? At tage svampe 4-5timer efter indtagelse af 600ug lsd ville ikke give mig noget, da jeg har opbygget en kraftig tolerance allerede der.

Medlem

Vi intager hele dosis på en gang.
Tak or rådet. Vi vil prøve at tage svampe efter lsden har peaked Ca 2 timer efter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]