Hej alle,
Som I nok har kunnet fornemme, har tingene sejlet lidt det sidste års tid. Det har skyldtes en kombination af uheldige omstændigheder. Bl.a. at de fleste admins har trukket sig og at overdragelsen af vores server til nye hænder har været meget langvarig. Siden er drevet af frivillige kræfter, så vi kan desværre ikke afkræve arbejde af folk. Hvorfor tingene nogle gange kan være meget langvarige. Samtidig er vores administratorgruppe mere fragmenteret end tidligere, hvilket har gjort intern kommunikation sværere.
Men, der endelig ved at ske noget nu. Som de fleste nok har bemærket, har vi nu fået et nyt ssl certifikat, så jeres browser ikke brokker jer over manglende kryptering længere. Vi satser også på, at vi indenfor kort tid får genoprettet vores mailsystem, så aktivering af nye medlemmer vil foregå automatisk. Endvidere er der gang i nogle opdateringer af boardet. Jeg kan ikke sætte nogle faste datoer for, hvornår ændringer bliver implementeret kva ovenstående årsager. Men den sidste uges tid er der sket mere på administrationssiden end der er det sidste års tid. Så jeg er forhåbningsfuld for Psychedelias fremtid.
Vi har fået en ny webmaster, benjicube, som er klar til at støve boardet lidt af og sørge for tingene kommer til at spille fremover.
Vi kommer sandsynligvis også til at mangle hænder fremover. Både til moderation og med vedligehold af siden. Skriv gerne til mig, hvis du har lyst til at være en del af holdet. Det letter tingene, hvis man kender nogle admins/mods personligt. Men vi er åbne for at møde nye mennesker.
Det var alt for nu