Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 06:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
http://www.nimh.nih.gov/events/prcann.htm

Citat:
National Institutes of Health (NIH) scientists have discovered that cannabidiol, a non-psychoactive, naturally-occurring substance in the marijuana plant, is a potent antioxidant which can prevent brain cell death in an experimental stroke model. The cannabinoid's neuroprotective properties matched or surpassed other antioxidants in the cell culture model, report National Institute of Mental Health (NIMH) researchers Aidan Hampson, Ph.D., Julius Axelrod, Ph.D., and NIH colleagues.

Måske dette er hvorfor at jeres indlæring ikke er helt fucked selv om i ryger til dagligt

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Hvis cannabidiol er så god en antioxidant, må en god ryger efter en god gang amf/kix/whatever vel være en god idé?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

DD skrev:
Hvis cannabidiol er så god en antioxidant, må en god ryger efter en god gang amf/kix/whatever vel være en god idé?

Helt sikkert...

Især kombineret med noget 5-htp, ssri, melatonin og multivitamin

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Det passer mig perfekt. Jeg plejer alligevel at ryge mig en ordenlig koger på for at falde ned :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Gider du lige at forklare mig sammenhængen mellem antioxidanter og indlæring ? Lærer man bedre hvis man spiser mange citroner ?

Der er desuden ikke rigtigt noget nyt i det, bladet Lægemiddelsforskning havde en artikel om cannabis, celledød og sclerose sidste år.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jensus skrev:
Gider du lige at forklare mig sammenhængen mellem antioxidanter og indlæring ? Lærer man bedre hvis man spiser mange citroner ?

Der er desuden ikke rigtigt noget nyt i det, bladet Lægemiddelsforskning havde en artikel om cannabis, celledød og sclerose sidste år.

Antioxidanter beskytter for oxidering f.eks. beskytter de det neurologiske kredsløb og ved at forebygge kan man opnå et bedre forsvar imod fri-radialer og dermed spare ens neurotransmittere, vitaminer, coenzymer osv. for eventuel oxiderende skade, dermed vil man være alment i en bedre imunologisk og dermed energimæssig tilstand hvor man har overskud til at lære bedre ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]