Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 07:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er noget bestemt man skal være opmærksom ved at indtage dette frimærke?
Jeg har ik nogen erfaring med LSD men jeg er dog sikker på at jeg er parat til sådan et kraftigt trip
Jeg har læst en del trip rapporter igennem og har fundet frem til at jeg skal starte med et halvt mærke
Hvis det er muligt så vil jeg helst trippe sammen med nogle som har prøvet LSD før og jeg kender da også et par stykker så det burde ik være noget problem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Men hvor skal det forgå? Jeg har tænkt på at vente til en eller anden trance fest men jeg er i tvivl om det kunne være for farligt? Altså med alt det lys osv?
Hvordan skal jeg opbevare mit LSD? Bare i en lukket pose også i fryseren?
Er der ellers nogen bestemte regler jeg skal være opmærksom på ved indtagelse af Internet Explore?

På forhånd tak

PS: Jeg har prøvet at søge men uden held

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
De Internet Explorer frimærker jeg har prøvet i år, har jeg fået at vide, var på henholdsvis 180 og 150 mics...

Det sidste er nok det mest sandsynlige - 1-2 af dem vil give et godt, kraftigt trip.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Du skriver det er første gang du skal prøve LSD, så start hellere med et enkelt.

Hvis du kun tager et halvt, tror jeg du vil blive skuffet, men 2 hele mærker er nok lige i overkanten når du ikke har prøvet før.

In our memories
Brugeravatar

Absolut... et helt til at starte med, måske suppleret med et halvt senere, ville nok være en god førstegangs-dosis.

Junior medlem

Say WHAT? Jeg har ALTID fået af vide at man max skal starte med et halvt
Kan jeg ik bare starte med et halvt og så senere tage et halvt mere hvis det er nødvendigt og stadig få en fed virkning ud af det?
Godt nok er planen at LSD skal prøves 1 gang og KUN 1 gang så self vil jeg da have et ordentligt trip

In our memories
Brugeravatar

Edit: Ja, man bør altid kun altid starte med et halvt, hvis man er usikker på styrken af sit syremærke, og ikke har lyst til at risikere at indtage en kraftig dosis! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hvis du kun har tænkt dig at trippe LSD én gang, så burde du absolut starte med et helt, og evt. supplere med et eller to halve senere...

Jeg spiste IE sidste weekend, så jeg garanterer for styrke-kommentarerne.

Et godt råd; hold mærket i munden, under tungen i et kvarters tid, så det meste af LSD'en bliver optaget sublinguært - det er klart langt mere effektivt, end at spise det som det er, og vente på at det bliver optaget gennem mavesækken...

[ 17 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ZanE:
Kan jeg ik bare starte med et halvt og så senere tage et halvt mere hvis det er nødvendigt og stadig få en fed virkning ud af det?
Godt nok er planen at LSD skal prøves 1 gang og KUN 1 gang så self vil jeg da have et ordentligt trip
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg synes ikke det virker særlig godt at redosere med LSD, man skal helst ramme den rigtige dosis til at ligge ud med. Hvis det passer hvad dex skriver, at de ligger på omkring de 150 mics, vil en enkelt mærke være perfekt til en første gangs oplevelse.

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Jeg mistede min psykedeliske mødom med netop 3/4 Internet Explorer mærke sidste forår/sommer.

Det var rent impulsivt at jeg tog det, og det var måske ikke særligt klogt, men det var alligevel en god oplevelse - nok pga. jeg var i gode omgivelser i en afslappet atmosfære, omgivet af flinke mennesker. Det var til en technofest, men jeg vil nok anbefale dig at ligge ud med at tage det hjemme eller hos nogle venner - og husk at sætte rigeligt med tid af til det.

Ud over selve trippet vil jeg sige at der skal en del ekstra timer til bagefter + en god lang søvn, før at man er helt sig selv igen.

Derfor: Ikke noget med at tage det hvis du skal til tante gerdas sølvbryllup næste eftermiddag [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af pr0fane:
Derfor: Ikke noget med at tage det hvis du skal til tante gerdas sølvbryllup næste eftermiddag [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

...ellers så forbered dig på et MEGET mærkeligt sølvbryllup! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Hovedstaden i Jylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ZanE:
Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er noget bestemt man skal være opmærksom ved at indtage dette frimærke?
Jeg har ik nogen erfaring med LSD men jeg er dog sikker på at jeg er parat til sådan et kraftigt trip
Jeg har læst en del trip rapporter igennem og har fundet frem til at jeg skal starte med et halvt mærke
Hvis det er muligt så vil jeg helst trippe sammen med nogle som har prøvet LSD før og jeg kender da også et par stykker så det burde ik være noget problem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Men hvor skal det forgå? Jeg har tænkt på at vente til en eller anden trance fest men jeg er i tvivl om det kunne være for farligt? Altså med alt det lys osv?
Hvordan skal jeg opbevare mit LSD? Bare i en lukket pose også i fryseren?
Er der ellers nogen bestemte regler jeg skal være opmærksom på ved indtagelse af Internet Explore?

På forhånd tak

PS: Jeg har prøvet at søge men uden held
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg vil stort set bare lave en "What they said" :-)

Start med et helt, hold mærket under tungen indtil der ikke er noget mærke mere :-)

Og så bryder jeg mig personligt ikke specielt om syre til Trancefester. Medmindre det er altovervejende mennesker jeg kender der er med :-)

Hvorfor ikke guffe det sammen med et par gode kammerater en eftermiddag, og nyde det herlige sommervejr udenfor :-) Det har været helt fantalastisk syrevejr de sidste par uger skulle jeg hilse og sige ;-)

Og så tænk lige lidt over den her imens :-)

"Look for awhile at the China Cat Sunflower
proud-walking jingle in the midnight sun
Copper-dome Bodhi drip a silver kimono
like a crazy-quilt stargown
through a dream night wind"

:-P

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg anbefaler at man tager en ordentlig dose, hvis man gerne vil prøve LSD, da en lille dose ikke kan sammenlignes med en større, og man derfor ikke får det RIGTIGE indtryk af stoffet, men kun lidt fnidder.

Så tag i hvert fald et helt. Og frygt ikke..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg er enig i at det ofte er ineffektivt og ikke giver en optimal effekt at redosere syre. Man skal meget hellere tage hele dosen på en gang. Denne fremgangsmåde forudsætter desværre at man kender styrken på sin syre sådan nogenlunde.
Jeg snakkede med en for nylig, som sammenlignede det at tage et trip syre med at smide en sten i en stille sø; der bliver dannet koncentriske ringe i vandet. Hvis man redoserer syre, svarer det til at smide to sten i søen, og ringene i vandet bliver til noget rod...
Hvis man kun tager en dosis, kan man også regne med at trippet har et nogenlunde normalt kurve-forløb, med et peak, og derefter et langsomt comedown. Med redosering ved man aldrig rigtigt hvornår man peaker.

Junior medlem

Jeg takker for alle svar [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg har aftalt med 2 venner at vi hver fråder et mærke imorgen kl 17 og så begiver vi os ellers ud i skoven [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Hehe jeg glæder mig totalt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 21 2003: Besked ændret af: ZanE ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har prøvet IE-mærkerne en enkelt gang, hvor jeg tog 1 + 1/4 mærke (1,25) og efter 2 timer tog 1/4 mere.
Allerede inden jeg havde taget det sidste kvarte mærke, føltes det mærkbart kraftigere end de to gange jeg har spist 1½ "Ohm"-mærke og den ene gang jeg spiste 2 "Ohm"-mærker.
Trippet udviklede sig derefter til et af de kraftigste jeg har prøvet, kraftigere end f.ex. mit syretrip på 2 "Ohm"-mærker, og mine svampetrips på 1 g hawaii og 1½ g spids nøgenhat + forstærker-pille fra Soma.

Håber at disse sammenligninger kan bruges til noget.

In our memories
Brugeravatar

Jeg plejer oftest først at redosere, efter den første dosis har peaket...

Hvilket også er årsagen til, at mine trips tit bliver pænt lange! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Så fik jeg sq prøvet LSD [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Min hjerne er stadig lidt underlig så jeg kan ik rigtig forklare trippet lige nu
Men alt ialt så var det et rigtig fedt trip [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Desværre så så jeg ik særlig mange syner [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Hvilket egentlig var formålet med trippet

[ 23 2003: Besked ændret af: ZanE ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Du skal nok heller ikke regner med særligt mange "syner" men nok nærmere visuels....måske også det du mente, men rimlig forkert formuleret så

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<HR></BLOCKQUOTE>

ja, klart det kun skal være én gang... du kommer til at prøve det igen, knægt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeps, den med en gang holder aldrig...Eller måske holder den i en ud af tusind sager, men ellers ikke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]