Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 13:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ketogan?
Medlem

Jeg har fået fingrene i et par Ketogan piller. Så jeg ville gerne høre om der er andre herinde der har erfaring med dette? Jeg har ikk selv prøvet pillerne endnu....har dog prøvet et par Kodein (osse et Opiat ligesom Ketogan) Men jeg har lidt mere respekt for Ketogan, da det er den del kraftigere en Kodein.
Hvordan er "rusen" ved indtagelse af Ketogan?
Hvor farligt/skadeligt er det? - (jeg har kun tænkt mig at tage 1 pille..(25mg)

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Well, eftersom at pillerne er blevet fremstillet med et medicinsk formål, kan det næppe være særligt farligt at sluge en enkelt pille, men pas på opiater er stærkt vanedannende!

-Psyko

In our memories

Geografisk sted: København
Ketoganer er normalt på 5 milligram, og derfor plejer man at skulle spise en 3-4 stykker... hvis du også ryger hash forstærker dette virkningen meget.

Så hvis du har en 25 mg pille, så spis 1 (det er bedst, når virkningen er kraftig), men forvent også at få en stærk virkning. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Rusen er mere intens på ketoganer end på mange andre opioider... på 25 mg skal du nok regne med at det er deeeejligt at ligge ned og lytte til musik, men forvent ikke at du kan sove...
¨
... man bliver også i rigtig godt humør og kan faktisk godt feste på ketoganer, men måske ikke i så store mængder, hvis man ikke er vant til opiater.

Det er i hvert fald superlækkert -efter- en fest.

Jeg vil til enhver tid foretrække ketoganer og en STÆRK kop kaffe frem for fx ecstasy [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men det -er- i en familie af stoffer man skal have stor respekt for og ikke indtage alt for ofte...

Ketogans grimme storebror hedder jo Heroin og har meget dårlig karma.

[ 27 Maj 2002: Besked ændret af: Zonker ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ketoganer er et af de mest behagelige Opiater du ka finde.Hvis du ikke er vant til at tage Opiater,er 2 nok.Du får en meget behagelig rus,specielt hvis du ryger en fed når de begynder at virke.
Hvis du begynder at få lidt kvalme,det er helt normalt,specielt hvis du ryger,så åben et vindue og læg dig ned et kvarters tid.
Men ta begge to,en er ikke rigtig nok.
Virkningen er lidt henad Kodein,bare meget større eufori.MEGET lækkert.
Men ta et par ugers pause mellem du tager Opiater generelt.
Iøvrigt er der kun en slags ketogan,og de er på 25 mg.5 mg Opiat og 20 mg af et spasmolytikum der hjælper folk med galdesten osv.
I gamle dage kunne man få nogle der hed "Kliradon".Det var de 5 mg Opiat og kun det.
De var fede!
[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

[ 30 Maj 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zonker:

Ketogans grimme storebror hedder jo Heroin og har meget dårlig karma.

[ 27 Maj 2002: Besked ændret af: Zonker ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Gonzo har vist sagt goddag til en stor del af familien [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Troede at han VAR en del af familien, og at han kunne ryges [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Ryg en Gonzo, Drugs of the future

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af -Cuben-:
Troede at han VAR en del af familien, og at han kunne ryges [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Ryg en Gonzo, Drugs of the future
<HR></BLOCKQUOTE>

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg prøvede en rigtig lækker kombination her i weekenden, spiste 3 "Harry Potter" e-piller
herefter 2 ketoganer og røg mig et par bong hoveder - 1 ord til det, eufori ! fik at vide at jeg lå med det hvide ude af øjnene og lignede en som var ved at OD´e ... men jeg var bare helt væk i følelsen [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder som en spændende combo.E og Ketogan.
Keto ka være utroligt euforiserende. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
HVor faen får i fat på dem ?
PÅ apoteket ligesom dexoer ??

Er recept nodvendigt ??

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
JA!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dexoer?
DXM eller Dexedrin?
Dexedrin må ikke sælges mere herhjemme.
Hvis man er meget heldig kan de fås over nettet.
Jeg har 2- 10mg ligende jeg har lovet Linnea aka Elisabeth.
De fås i 5-10-20 mg.20 mg er nok til at du flyver. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Jeg fik mine Keto'r gratis fra en gammel narkoman ven...eller dvs at min mor havde dem i medicinskabet, så han ikk spiste dem morgen, middag og aften... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
pillerne er a 25mg....kan nogle erfarne mon beskrive virkningen af sådan en pille... 25mg er en del....!?!?! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories

Superske> læs evt hvad jeg skrev tidligere... hvis det virkelig er 25 mg af det 'opioide' stof, og ikke 5 mg som der normalt er nu om dage... (undskyld, men jeg er ikke den store farmaceut)... så er en pille nok til at du bliver deeeejligt høj!!

'Normale' ketoganer indeholder :

5 mg cetobemidon, hydroclorid (som er det 'gode')

og

25 mg N,N-dimetyl-4,4-difenyl-3-buten-2-amin,hydrochlorid (som er et hjælpestof)

Disse skal man (JEG i hvert fald) spise 4 stks af for at få en god rus... andre skal kun spise 2-3 stks... men jeg synes nu at 4 gør tricket...

Det virker forskelligt på folk... nogle folk kan ikke holde sig oprejst... personligt får jeg det rigtig dejligt, bliver i godt humør og får lyst til at lave en hel masse [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Har du mulighed for at læse og skrive her, præcis hvad dine piller indeholder?

Medlem

Seføli...på pakken står der:

Virksomme indholdsstoffer:
1 tablet indeholder:

Cetobemidon.Hydrochlorid =5mg

N,N-dimethyl-4,4-difenyl-3-buten-2-amin.Hydrochlorid = 25mg

vil det sige at det egenttlig kun er en 5mg pille? hehe jeg kan godt li at der under "bivirkninger" står: "Ketogan kan medføre Eufori(opstemthed)..."

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Ja, det er de 'normale' ketoganer du har... de fejler bestemt heller ikke noget... spis en 3-4 stks, og du vil opleve masser af dejlige 'bivirkninger' [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Ryger du hash når de begynder at virke (efter 30-60 minutter) og under under virkningen, vil denne forstærkes mange gange! På en god måde altså [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mvh Zonker

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du ikke er vant til at tage Opiater,ville jeg starte med 2.Så kan du altid fylde 1-2 på senere.
Jeg kan huske da jeg prøvede dem første gang.Der tog jeg netop 2,og jeg blev så skæv så det var utroligt.
Da vi røg lidt senere kom der rigtig smæk på,og du vil muligvis få lidt kvalme.Det er helt normalt,åben et vindue,og læg dig ned et kvarter,så går det væk igen.
Det med kvalmen kommer tit når man ryger,men kan også sagtens opstå uden.
Det er en MEGET lækker rus.
Men husk det ER OPIATER,of dem bliver man hooked på.
Ketogan er specielt slem,da den er medlem af en undergruppe af Fentanyl(kunstig Heroin).
Men det er et meget meget lækkert stof. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Hey! Jeg vil lige fortælle jer lidt om min trippede aften med bla. Ketogan....
Mig og nogle gutter (bla en anden her fra forummet) drak lidt pils og så tog jeg en enkelt Ketoganpille og et par Kodeinpiller...og senere flere bajer og en Koffeiniumpille... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
I starten da jeg begyndte at kunne mærke virkningen af Ketoganet, blev jeg rigtig lækker chilled og glad...så smuttede vi en tur op i byen...og derefter forvandlede hele "trippet" sig...jeg begyndte at se skygger og troede hele tiden jeg blev forfulgt [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] ...hver gang jeg kiggede rundt så jeg lidt underlige "syner" Rigtig spookie og slet ikk behageligt!
-Jeg sidder stadig nu og føler mig paranoid!

-hva fanden sker der med mig??
Jeg har røget en del her på det sidste (skunk) og har før haft det lidt sådan her..
Jeg tror sq lige jeg holder en lille pause med de piller... - peace

ps. Sorry hvis dette er en phucked up reply.. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

In our memories

Hey Superske,

Det lyder ikke som ketoganen der giver dig den følelse... det lyder snarere som THC'en og koffeinen!

Men ok... folk reagerer jo forskelligt på stoffer... Kodeinerne har også forstærket ketoganen... men stadig burde opiaterne give dig ro på...

Hmm... men bare rolig, du har intet at frygte... det er nok det psykoaktive i THC'en som spiller dit sind et puds! Når den slags tanker og oplevelser sker for mig, tager jeg dem for hvad de er... oplevelser!

Føler jeg frygt fx ved at gå nede i min mørke vaskekælder lader jeg være med at tænde lyset og går igennem kælderen i mørke for at mærke den intense følelse... det skader dig ikke! Det er bare følelser, som alle passerer.

Ro på du! Der sker ikke noget... sæt noget dejlig musik på og spil et computerspil eller lignende, som du synes er sjovt!

Efter mine første par svampetrips (ved nu ikke om du har trippet) ændrede mine skæverter sig også -dramatisk-!!! De har aldrig været det samme som før... det er fordi eens psyke ændrer sig...

Hash/skunk er powerful stuff!

Håber du får noget godt ud af aftenen alligevel!

Mvh Zonker

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En anden ting er,lad være med at drikke når du tager Opiater.De 2 ting virker ikke godt sammen.Det er kun de mest hardcore junkies,der går og drikker elefantbajere,for at få en beroligende virkning oven i junken.
"Almindelige ikke hooked " personer får det ofte dårligt hvis de gør det.
Jeg tror også at det har været THC en,der fik dig til at flippe lidt.
Næste gang,prøv kun at tage Ketogan(ikke Kodein,det er spild af dem),og prøv at se hvordan du får det. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]