Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: kratom
Junior medlem

hva så er der nogen der ved om man bliver fucked af kratom, hvis ikke er der så andet der kan anbefales

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
hvis du bare vil være fucked, er der masser af ting du kan indtage..

søg eventuelt i erowid!!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hey Denni og velkommen til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Ja det lader til man kan blive "fucked" af kratom.

Her er hvad Erowid siger om det:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>FAMILY : Rubiaciae
GENUS : Mitragyna
SPECIES : speciosa

COMMON NAMES : Kratom

USES :
The leaves of mitragyna speciosa, tree of malaysia and thailand, used as opium substitue, methods included tea, smoking and chewing. Found to suppress opiate withdrawl syndrome. Chronic users said to have darkened skin. said to have both stimulating and depressant qualities as if chewing coca leaves and smoking opium simultaneously.large doses lead to stupor. withdrawl said to be considerably milder than that with the opiates. mitragnine is thus a drug with a highly unusual but never the less well-documented history of being described as both a stimulant and deppressant while at the same time posessing the chemical structure one might expect of a psychedelic. the Thai narcotic book described kratom as weaker than morphine and less harmful than cocaine." "Journal of Psychoactive Drugs" Vol 20 (No 4) 1988

RANGE :
Thailand

ACTIVE COMPONENTS :
Mitragynine<HR></BLOCKQUOTE>
http://www.erowid.org/plants/kratom/kratom.shtml

Titel: Re: kratom
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg er interesseret i at høre fra folk der har prøvet både kratom og
(semi)syntetiske opiater: Hvor tæt er kratom på ting som heroin, opium, morfin, kodein, ketogan og den slags?

Får man også den dér umiskendelige følelse af varme på kratom?

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Jeg har prøvet kratom nogle gange, men har ikke prøvet nogen opiater. Jeg synes det har været lidt forskelligt fra gang til gang. Den første gang jeg prøvede det var på Roskilde her i år, der fik jeg ikke særlig meget men nynes jeg fik varmen af det, på en rigtig lækker måde. Kan selvfølgelig ikke sige om det mindede om opiater.. de andre gange jeg har prøvet det har det virket rimelig opkvikkende men rigtig lækket, dog uden varmefølelsen. Ihvetfald ikke i samme grad som den første geng, men sad også og frøs på roskilde:)
Jeg har forresten kun prøvet at drikke udtræk af det, ikke at ryge bladene, så hvis der er nogen som har prøvet, vil jeg gerne lige høre hvor kraftigt det var og hvor meget der skulle til??
Men det er et rigigt lækkert stof, ikke nogen halvvejs placebo effekt men en tydelig og meget behagelig rus! Det er desværre bare rimeligt dyrt..

Senest rettet af NowhereMan 07 sep 2006 13:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kratom er dejligt - jeg har kun selv positive oplevelser, selvom jeg synes det sidder i kroppen dagen efter - på linie med at have røget et par fede for meget den forgående aften.
Rusen er opløftende og samtidig afslappende - man føler sig afslappet og for mit vedkommende meget lykkelig. Jeg vil på mange måder sammenligne med cannabis - selvom det rusen ikke er psykoaktiv på samme måde(dette afløses af velvære).
Kratom blev oprindeligt brugt af Thailandske bønder for at klare hverdagens strabasser - og det må være nemt med Kratom.

Med de kvaliteter der pt. findes på markedet så er der ingen produkter der egner sig til rygning. Om du bruger resin eller"best quality" blade- så er dosen 4g+. Jeg laver enten the af udtrækket eller indtager bladene i kapsler.

Jeg arbejder pt. med at fremstille et rygbart ekstrakt - så måske dukkerderet rygbart produkt op indenfor kort tid.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejen
har prøvet at drikke det i kogende vand, det var en meget stille og rolig virkning, meget behagelig men det er ingenting i forhold til et opiat som ryge heo, og smagen af det var uden overdrivelse være end skosværte, klam nok til at jeg ihvertfald ikk skal nyde mere!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Mine erfaringer med Kratom er tættere på Morfin end tjald, that's for sure...
I højere doser får jeg også en heeerlig trang til at kløe-kradse over hele kroppen! :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*snitten* Korrigér dosen og prøv igen. Jeg vil mene at jeg har en betydelig erfaring med opiater og jeg synes at kratom er et rigtig godt alternativ. Jeg vil nok anbefale omkring 5g per person. 10g til en topersoners kande er perfekt.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Jep, man skal lige op omkring 4-5 g for rigtigt at kunne mærke det.. Jeg synes kratom giver en rigtig lækker og kraftig rus, super mellow..
Og så blander det rigtigt godt med hash :) Perfekt til en chiller aften..
Nogen der har erfaringer med premium top quality leaves fra maya?? De sælger jo ikke deres resin ekstrakt mere..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
sælger ethno ikke længere kratom? Kan ikke finde rundt i deres produkter længere. Synes det var næmmere før de lavede siden om. Har bare hørt at der kommer et endnu bedre site op end der var tidligere :P
Men hvor kan man eller erhverve sig denne stimulans :)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Ethnoplanet sælger stadig kratom...hvis det er muligt for dig, så synes jeg du skal besøge butikken på Nørrebro.

mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil give ret i at Kratom minder mere om et opiat end cannabis! Som storryger af sidstnævnte er det dog min erfaring at mine cannabis lyster helt forsvinder når jeg bruger Kratom. Jeg synes dog at bivirkningerne dagen efter er større end cannabis. Efter en weekend hvor jeg har eksperimenteret med doser mellem 5-10 premium blad - er mine øjne helt smadret når jeg vågner. Jeg ligner næsten en asiat med skæve øjne ;-)

Jeg har også oplevet at Kratom giver mig mine drømme tilbage - meget virkelighedstro drømme jeg kan erindre 100% og i visse tilfælde kontrollere idet jeg ofte vågner - og derefter kan sove videre i samme drøm - jeg tror at der er en lucid effekt. Har andre ligende erfaringer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der florerer flere rapporter om at kratom giver kraftige abstinenser hvis det bliver brugt dagligt i for lang tid. Et eksempel fra edot, hvor personen har brugt kratom hver dag i et år:

Citat:
don't know but i think my body noticed those extra alkaloids in the end of it all. I've been gone the last several days due to a severe case of withdrawls like Iv'e never experienced in my life. Maybe it would have happened if i had stopped the commercial leaf as well. I don't know because i never really went more than a day without it. Apperantly i was always redosing before the WD's kicked in (other than mild anxiety and bone aches). I'll tell you what, detoxing from this was serious fucking bussiness. I'm talking 5 straight days of severe heart pounding anxiety, heavy depression, bone chills, insomnia while being beat down to the point of exhaustion from the second i woke up till the second i fell asleep. I was literally in tears off and on for the first two days. All in all this shit ripped me a new asshole! I can't even phathom heroin WD's.

Så brug med moderation.

Mvh
Ash

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Cope* Kratom er ikke en stimulans, men en depressant.

/mvh. Pedanten :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Når jeg kigger omkring på nettet efter kratom ser jeg mange forskellige variationer af den.
En ganske velkendt hollandsk urtehandler sælger den fx. i 4 forskellige varianter til meget varierende priser, men er der nogen der ved noget om hvor meget kvaliteten varierer på dem?

Man vil jo gerne have mest for pengene 8)

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg har forøvrigt også gode erfaringer med mindre doser kratom et par dage i træk i forbindelse med Cannabis-afvænning.

...Det kan vel ikke komme bag på nogen, at det ikke er smart at indtage et opiat-lignende substans hver dag i et år.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
...Det kan vel ikke komme bag på nogen, at det ikke er smart at indtage et opiat-lignende substans hver dag i et år.

Det tror jeg absolut ikke du skal være så skråsikker på. Desuden er der også rapporteret om abstinenser efter en uges dagligt brug.

Det er vel om alle omstændigheder bedre at folk er klar over en mulig risiko, før de begynder at drikke kratom te dagligt.

Eller hvad?!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Helt enig, men almindelig sund fornuft kommer man sgu langt med.

...men igen, den sidste idiot er ikke født. :)

Titel: Kratom
Junior medlem

Nogen der ved om Ethnoplanets Kratom kan ses i Urinprøver ??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]